Laatste jaar B1?
Moderators:JJ, Beheerders
Een "kenner" in de ATB-wereld wist mij te vertellen dat dit wellicht het laatste jaar is dat B1 op de markt is. Zoals iedereen wel weet is de onderdirecteur van Batavus verder gegaan met de sportieve tak van dat merk onder de naam B1 dus. Naar het schijnt wilde hij wel "leading" blijven maar geen eigenaar. Daarom heeft hij de aandelen B1 "te koop" gezet. Cannondale had in 1e instantie interesse maar heeft zich terug getrokken. Mocht er geen andere geinteresseerde naar voren komen zal B1 verdwijnen en zal Batavus weer alleen onder zijn eigen naam ATB"s gaan verkopen.
Weet iemand of dit verhaal klopt??
Weet iemand of dit verhaal klopt??
Re:Laatste jaar B1?
Ehh, B1 is nèt [s]uit de accel groep gestapt[/s] bij Batavus weg om zelfstandig in de accel groep door te gaan, dat doe je niet direct als "t twijfelachtig is of je overlevingskansen hebt lijkt mij... ???
oeps
oeps
legion schreef:
Ehh, B1 is nèt uit de accel groep gestapt om zelfstandig door te gaan, dat doe je niet direct als "t twijfelachtig is of je overlevingskansen hebt lijkt mij... ???
Voorzover ik het weet, is BeOne niet uit de Accell groep gegaan.. enkel los gemaakt van Batavus, maar als een zelfstandige onderneming (BV) als onderdeel binnen het Accell concern.
De kans dat het Accell of B 1 zijn die Cannondale kopen is een stuk groter dan andersom.
Pino schreef:
De kans dat het Accell of B 1 zijn die Cannondale kopen is een stuk groter dan andersom.

Is volgens mij niks van waar!
Mensen van B1 zien de toekomst gunstig voor zich, B1 is een sterk merk geworden waarin zij alle vertrouwen hebben ! (aldus vertegenwoordiger Batavus) Zijn veel van plan naar het schijnt !
Mensen van B1 zien de toekomst gunstig voor zich, B1 is een sterk merk geworden waarin zij alle vertrouwen hebben ! (aldus vertegenwoordiger Batavus) Zijn veel van plan naar het schijnt !

Ik dacht dat B1 werd opgekocht door Loeki bikes.
Ze hebben heel B1 opgekocht, terwijl ze maar in 2 personen geinteresseerd waren (maar die konden contractueel niet weg bij B1).
Het gaat over ;
Dennis, marketing chief : de baas van loeki baas vond het skitterend dat deze Dennis gewoon in Jarretellen en naaldhakken komt werken en bij deze zijn sexuele geaardheid durt te uiten.
De twee persoon ;
Martijn, technisch onderlegt en fantastisch bekwaam in het verwerken van mandjes op een fiets
(zie ook de pizza-delivery boy Bes De Baver zijne velo)
Ze hebben heel B1 opgekocht, terwijl ze maar in 2 personen geinteresseerd waren (maar die konden contractueel niet weg bij B1).
Het gaat over ;
Dennis, marketing chief : de baas van loeki baas vond het skitterend dat deze Dennis gewoon in Jarretellen en naaldhakken komt werken en bij deze zijn sexuele geaardheid durt te uiten.
De twee persoon ;
Martijn, technisch onderlegt en fantastisch bekwaam in het verwerken van mandjes op een fiets
Lijkt mij erg sterk dat B1 er nog maar 1 jaar zou blijfen, vooral nu ze zelfstandig door wouden gaan ??? maar we zullen zien.
jojo
jojo
Be One valt nog steeds onder de accell groep. En het is eerder accell wat cannondale koopt dan andersom...
Plons schreef:
Ik dacht dat B1 werd opgekocht door Loeki bikes.
Het gaat over ;
De twee persoon ;
Volgens mij zaten ze ook achter Koby aan; toiletmadame & kantinebeheerder aldaar: "hij is weer heerlijk Koby" galmde daar dagelijks door de gangen.
dusssss©
Bassie en Adriaan zijn ook geïnterresseerd.... ze zijn al jaren op zoek naar B2 en willen nu B1 kopen om B2 te pakken te krijgen :P
Allejezus, Surfstad met een kater ofzo?