Van un ouw en lilluk mens geweest, altijd binnen gestaan;
SID SL 2002 in de kleur zwart. Stuurbuis meet 18 cm. Vork is in een absoluut perfecte staat en zou hem zelfs als "net zo goed als un nieuwe" durven aan te prijzen.
Ding is nogal werkeloos onder mijn hoede, dus weg mag/moet ie. Dit is de vork uit de Epic Titanium, dus zoek daar voor een plaatje.. maar ik denk dat de meesten wel weten hoe een SL "02 er uit zien.
Voor hij een paar maanden geleden al uit de running werd genomen (zeer weinig km"s), heb ik hem nog eens open getrokken en voorzien van nieuw vet en olie in de onderpoten. Alles 100% perfect. Voor de ongelovige trek ik hem in het bij zijn nog eens open, indien gewenst.
Mail me voor een prijs; Cruelcycles@hotmail.com
Ff nog wat sidenotes voor hier wéér een of ander kansloze discussie ontstaat:
- niet zeuren dat ie in Duitsland ook nieuw te koop is tegen scherpe prijzen, dat is algemeen bekend.
- het is niet de lichtste SID die er is,
- het is niet de stijfste vork die er is,
- jah hij is met schijven te rijden, ik deed het ook... geen klachten en jah een Rond/Marzocchi is stijver...
- Jah, ik heb foto"s maar die zijn net zo oud als die van de Epic als complete fiets, dus maakt dat weinig verschil.
Ik groet u!!
"02 SID SL
Moderator:Beheerders
Re:"02 SID SL
je hebt geen prijs genoemd dus hoe kunnen we dan in duitsland tege de zelfde prijs dezelfde sid halen ???? ;D als dat zo is dan ga ik er straks nog 10 halen das lekekr goedkoop...
mvg Ninko
mvg Ninko
DeKerfs schreef:
Ff nog wat sidenotes voor hier wéér een of ander kansloze discussie ontstaat:
Meer zeg ik niet.....
*shop nog een keer*
Hoi,
Is dat vorkje nu nog te koop of niet. ??? ??? ???
Mail me je prijs ;D ;D ;D
Groeten
Is dat vorkje nu nog te koop of niet. ??? ??? ???
Mail me je prijs ;D ;D ;D
Groeten
Nee, nu is ie verkocht.
En juist nu komt iedereen geinteresseerd kijken.... wicked world...
En juist nu komt iedereen geinteresseerd kijken.... wicked world...