a.s. zondag postbank
Moderator:Beheerders
ik vertrek rond 9:00 vanaf de schietbergseweg, eerste parkeerplaats links gerekend vanaf de rotonde in Rheden.
poging, 100km! let op ik wil een poging doen. belangrijker vind ik de poging dan het tempo! als ik moe wordt of geen zin meer heb ga ik terug. minimaal 50km
liefhebbers?
poging, 100km! let op ik wil een poging doen. belangrijker vind ik de poging dan het tempo! als ik moe wordt of geen zin meer heb ga ik terug. minimaal 50km
liefhebbers?
- King Zeus @ DirtE19
Re:a.s. zondag postbank
nope je mag alleen gaan ;D

Ik rijd dan hele rondje, slechts 1 maal mijn starttijd hehe. Komen namelijk dames mee.
-
Aangezien ik vanaaf zeer zeker flink aan het feesten ga ben ik morgen ochtend niet in staat om om 9uur aanwezig te zijn evt een week later zou ik graag meedoen aan die poging.9u is trouwens zowieso heel vroeg voor mij moet wel uit zutphen komen. misschien wil ZAG ook wel mee maar moet eerst maar kijken of je dan ook gaat.
het werden 20km....was ik blij dat ik niet miden op de veluwe stond, maar redelijk dichtbij huis op de utrechtse heuvelrug.
mijn achterdemper sprong kapot, alle olie lekte er uit.
Maar daar was. na een telefoontje, de redder in nood! Mijn lieve vrouw, net wakker, kwam deze gestrande mountainbiker ophalen, hulde.
Maar daar was. na een telefoontje, de redder in nood! Mijn lieve vrouw, net wakker, kwam deze gestrande mountainbiker ophalen, hulde.
Jurriaan schreef:
het werden 20km....was ik blij dat ik niet miden op de veluwe stond, maar redelijk dichtbij huis op de utrechtse heuvelrug.
hou jezelf niet langer voor de gek, koop een hardtail ;D ;D

dusssss©
heb je wel eens met een hardtail gereden? dat is echt sucks
ja ik heb niet genoeg geld voor een hardtail dus werd het een fullsuspensiontail

ja ik heb niet genoeg geld voor een hardtail dus werd het een fullsuspensiontail
-
Hard Tail is echt veel beter is voelt minder gammel aan (niet dat een fully gammel is) maar t voelt zo los.
Jurriaan schreef:
heb je wel eens met een hardtail gereden? dat is echt sucks![]()
Hardtail met een titanium zadelpen en dito zadelrails. Da"s pas een boterzacht gevoel ;D ;D

dusssss©