Yeah, mtb-ers are wussies

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

legion
Contacteer:
Re:Yeah, mtb-ers are wussies

Bericht door legion » di aug 26, 2003 8:10 pm

Een dirtjump mountainbike heeft never nooit niet 20 cm veerweg...

aab

Bericht door aab » di aug 26, 2003 8:21 pm

legion schreef:
duh, man wake up ik zeg toch een DH bike en we hebben het hier toch niet over durtjumpbikes specifiek

Morphineman

Bericht door Morphineman » di aug 26, 2003 9:23 pm

Je kunt toch gaan fotoshoppen net als die drop op die bus ;D plak je er een plaatje van jezelf op de fiets alsof je echt ballen met een goud randje hebt. 8)

legion
Contacteer:

Bericht door legion » di aug 26, 2003 9:30 pm

monkey boy ( aap met een b for friends ) schreef:
[
legion schreef:
duh, man wake up ik zeg toch een DH bike en we hebben het hier toch niet over durtjumpbikes specifiek

Ik ben wakker, "t topic gaat over dirtjumpen remember, dat doe je niet met een DH bak. En op technische dh parcoursen ben je vast niet voordeliger uit met een motor...
Beeld je eens in dat je met een mountainbike zo veel hoogte kreeg, buckle up...

aab

Bericht door aab » wo aug 27, 2003 10:09 am

het ging over freestyle motocross vs mtb :-[
en dan nog al zou je naar durtlumpen kijken dan nog vind ik het geen vergelijk.
hoeveel gasten zijn er die zo kunnen springen op een motor , 20 misschien aan de wereldtop?
als je dan naar je zelf kijkt of je vriendjes als dirtjumpers dan isdat natuurlijk geen vergelijking. Vergelijk het eens met de wereldtop van de dirtjumpers en ik wed dat die net zo gek doen.
op een motor lijkt het allemaal iets heftiger en groter maar die gasten hoeven niet te trappen en die afstand en hoogte hebben ze ook meer nodig omdat je een brommer van zo"n 90kg net niet zo makkelijk draait als een fietsje van 15kg.

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » wo aug 27, 2003 3:57 pm

alleen het ding is dat zij dood zijn als het een beetje fout gaan, en wij lachend verder huppelen.

Morphineman

Bericht door Morphineman » wo aug 27, 2003 9:22 pm

met de wereld kampioenschappen bmx vorig jaar in keulen waren er dubbels met 6 a 7 meter er tussen waar ook een dubbele backflip geprobeert werd (t werd anderhalf en een hesenschudding) maar dat doet ook niet iedereen ff dan heb je het net als hier over de topgroep van de wereld.

Gast

Bericht door Gast » do aug 28, 2003 7:40 am

Morphineman schreef:
met de wereld kampioenschappen bmx vorig jaar in keulen waren er dubbels met 6 a 7 meter er tussen waar ook een dubbele backflip geprobeert werd (t werd anderhalf en een hesenschudding) maar dat doet ook niet iedereen ff dan heb je het net als hier over de topgroep van de wereld.

Ja, dus?

Morphineman

Bericht door Morphineman » do aug 28, 2003 6:31 pm

dus is het niet te vergelijken omdat er een te groot verschil tussen zit als een van je "homies" nou zoiets springt terweil je normaal ongeveer het zelfde rijd is het wel knap (niet dat dit niet knap is) maar dit is voor hun normaal dat is de dus.

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » vr aug 29, 2003 3:15 pm

Morphineman schreef:

Ik weet niet hoor, maar zouden er naar een wereld kampioenschap niet de toprijders komen??? ::) En dat was trouwens chris mahoney, zeker een toprijder

Morphineman

Bericht door Morphineman » vr aug 29, 2003 3:27 pm

dan weet jij dus net zo goed als ik dat het niet te vergelijken is, maar laat verder maar zitten want dit komt toch op niks uit.

Plaats reactie