Bespaar vele euri"s....
Moderators:JJ, Beheerders
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Dat zeg ik. Waarom dan reclame maken voor die zakkenkloppers?
-
Re:Bespaar vele euri"s....
Hoe zit het eigenlijk met garantie? Als je frame mocht breken oid, van die onwaarschijnlijke dingen die we toch regelmatig zien op dit forum, kan je dan gewoon naar s-tec toe en daar vervolgens een nieuw frame ontvangen?
S-TEC schijnt erg goed in garantie te zijn, de service zoals ik m heb ervaren is idd super!
Brum schreef:
Ik bewijs dat ze te duur zijn door een Santos te maken met 120 euro.![]()
Zoals hierboven ook al gezegt/gevraagd wordt; als je vind dat Santos té duur is.. .waarom plak je dan de naam van hun op jouw frame?? Lijkt me dan juist dat je geen reclame wilt maken.... je doet het toch..
En opzich een mooi topic; het bewijst maar eens weer hoe erg er gekeken word naar een naam op een frame.
-
Das dan leuk om te onthouden voor als ik een nieuwe bike nodig heb maar verwacht en hoop dat ik nog wel ff vooruit kan op mn Fisher!Brum schreef: S-TEC schijnt erg goed in garantie te zijn, de service zoals ik m heb ervaren is idd super!
Heb je btw een link naar een site van s-tec?
Misschien een vrij domme vraag....maarre hoe kom je aan die dirty pages stickers? ;D
Het kan dus goe zijn dat da wit product frame in zelfde fabriek wordt gemaakt als een santos da wordt gewoon constant gedaan.
overlaatst toonde mij ene 4 frames van koersvlos allemaal verschillende merken en zei tegen mij zoek de verschillen. er zijn er gewoon geen al die frames werden in zelfde chakamaka bedrijft gemaakt en er werdt verschillende stickers op geplakt en het ene frame koste nieuwprijs 20000bef het andere 24000 nog een ander 15000 en nog een ander 18000 dus waarom geen indentiek frame kopen en gewoon de sticker er op plakke van santos wa is het verschil als jij de sticker er op zet of een of ander chinees?!!!
trouwens waar hebt ge da frame gekocht? en nieuwprijs=125euro?
overlaatst toonde mij ene 4 frames van koersvlos allemaal verschillende merken en zei tegen mij zoek de verschillen. er zijn er gewoon geen al die frames werden in zelfde chakamaka bedrijft gemaakt en er werdt verschillende stickers op geplakt en het ene frame koste nieuwprijs 20000bef het andere 24000 nog een ander 15000 en nog een ander 18000 dus waarom geen indentiek frame kopen en gewoon de sticker er op plakke van santos wa is het verschil als jij de sticker er op zet of een of ander chinees?!!!
Handig, hè, interpunctie!
XXL schreef:
dus waarom geen indentiek frame kopen en gewoon de sticker er op plakke van santos wa is het verschil als jij de sticker er op zet of een of ander chinees?!!!
- Stickers worden wel door Santos in Nederland geplakt, in niet door een Chinees... En ze zijn ook verschillend gelakt.
- Lezen!!

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Plak er anders een sticker op van Poekiewoekie Bikes Inc.
Mensen die op een Intense, RM of Votec rijden schamen zich er toch ook niet voor te laten zien uit welke fabriek hun fiets komt?!?
Mensen die op een Intense, RM of Votec rijden schamen zich er toch ook niet voor te laten zien uit welke fabriek hun fiets komt?!?
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ow ja voor de details asphaltdude. De zadelpen komt wel uit een echte Santos (uit lisserbroek)
deze namelijk:
http://www.pinkbike.com/photo/pbpic79033.jpg
deze namelijk:
http://www.pinkbike.com/photo/pbpic79033.jpg
asphaltdude on the rocks schreef:
Plak er anders een sticker op van Poekiewoekie Bikes Inc.
Uhh ga je Santos vergelijken met Intense en RM, zet Nicolai, Seven, Litespeed en Merlin er ook ff bij als je een echt mooie vergelijking wilt maken!

asphaltdude on the rocks schreef:
Zucht..... hier komen we niet uit............
Het frame komt inderdaad uit dezelfde container als een echte Santos, maar het is geen Santos, want hij is niet in Lisserbroek geweest, dus ik vind het wannabe-gedoe om er dan wel Santos stickers op te plakken.
Hij wil graag "waar"voor zn geld, duz gewoon een echte santos voor santos geld. owkee dat je tig euro"s kan besparen door t zelfde te doen maakt m niet uit

-
- Contacteer:
Waar voor je geld is dat "ie"goedkoop is en goed.. minder waar voor je geld is een dure stikker! Of begrijp ik het verkeerd :-*
Ik vind het allemaal wel best hoewel ik de merkstickers er altijd afruk maar wees eerlijk als je hem ooit verkoopt, anders vind ik het niet zo best.
-
he Bike....
waar heb je die stickers voor jouw motor gehaald?
waar heb je die stickers voor jouw motor gehaald?