ik heb bij de meeste bikes ff de prijzen erbij gezet, ik mis er nog een paar: Mountain cycle slix, Intense Spider & Rocky Mountain instinct.
@choc ben jij echt de enigste?????? enne wat heb je betaald voor dat frame als ik vragen mag???
@arvidi, wat die testritten betreft, da"s wel een goed idee, maar ik denk niet dat ik op alle bikes een testrit kan maken. Simpelweg omdat niet alle importeurs daaraan doen volgens mij. Ik weet iig dat een S-works en een Scalpel nog wel zal lukken.
@Erikje, flauwe grappen???......moi???. Jij geeft meestal de voorzetjes en ja dan ben ik niet te beroerd om ze ff voor je in te koppen. Zo ben ik dan ook wel weer. En wat die Yeti betreft, ik heb hem gezien, mooi frame, alleen jammer van die kleur
@legion het is meer een kwestie van niet willen betalen ;D ;D
Wat ik mij afvraag zit er daadwerkelijk veel verschil tussen een NRS (1250 euro) en bijv. een Blur (2100 euro) ??? Ik bedoel; ik kom van een hardtail, ben dus nix gewend kwa achtervering, wippen etc. en vraag me dus af is die Blur die extra 850 euro waard. Of kan ik daar beter nog een beetje van gaan upgraden bijv. Kijk ik ben niet te beroerd om nog ff verder te sparen voor een Blur oid maar ga ik dat merken in de praktijk. Ik fiets geregeld, als ik tijd heb zo"n 3 X in de week,(soms vaker, soms minder vaak, hangt een beetje van het werk af) rij in de winter toertochten en in de vakanties nog in de bergen.
Eigenlijk was ik niet van plan om meer dan 1500-1700 euro uit te gaan geven, maar als ik nou voor ongeveer 500 euro een veeeeeeeeeeel beter frame krijg waar ik veeeeeeeel meer plezier aan ga beleven dan vind ik dat ook ok.
Maar dit vraag ik mij dus ernstig af ??? ??? ???
@crooswijk, het hoeft niet per se een merkfiets te zijn (=canyon geen merk ;D ???

) maar ik heb altijd zoiets van :"alle waar naar zijn geld" tot op een zeker punt. die fiets ziet er goed uit maar is half zo goedkoop als een NRS dus ik vraag mij af of je dan wel kwaliteit koopt
@koenie, die witte toch, maar die is toch zonder velgremnokken???
dusssss©