De voorband moet ik nog ff vervangen voor een compleet zwarte. De achterband kan ik trouwens aanraden Nokian NBX 2.3, redelijk licht en genoeg grip voor trials.
Crank is toekomst, misschien vervang ik hem tussentijds voor en LX met 4kante as die ik nog heb liggen. Die is wel weer 175mm ipv de 170mm die ik nu heb.
Er komen idd twee decals op niet supergroot maar net genoeg om te "breken" het superaanwezige wit.
@ JD: stuurpen is een 110 of 120 mm kore met 5 graden rise. Dit is waar nu aan gewend ben. Ik heb pas een korte, 60mm, kore pen op de kop getikt. gaat ik binnenkort is proberen. De huidige setup met een echt trialstuur bevalt me wel. Ben begonnen met een riserstuur. Wij moeten sowieso een keer afspreken, evt met meeting in Zoetermeer erom heen ofzo.
Eh je hoeft niet op de fiets te zitten mijn niveau is weer wat gezakt, ik denk dat je nu meer skillz hebt als ik.
@ legion: Het is een Kinesis no name frame eigenlijk

. Dit hele fietsje is opgebouwd uit parts die ik had en die ik heb gekregen. Het enigste wat ik heb gekocht waren spaken en velgen.
stzr.