Beatboxen!
Moderator:Beheerders
Re:Beatboxen!
Rahzel... damn de guy is awesome! Had alleen de sound ervan al op pc staan, nu weet ik ook hoe de gozer eruit ziet.
greetz
betttes
greetz
betttes
bEttEs schreef:
Rahzel... damn de guy is awesome! Had alleen de sound ervan al op pc staan, nu weet ik ook hoe de gozer eruit ziet.
greetz
betttes
Dus toch wel de Godfather of noizz

Ik had hem me anders voorgesteld idd.
-
Dat is dus niet Razhel in het filmpje ??? Wie het wel is weet ik niet maar in ieder geveal niet Rahzel. Ik heb hem een keer live aan het werk gezien in de Effenaar in Eindhoven.
THE MAN HAS SKILLZZ
Foto van de man:
THE MAN HAS SKILLZZ
Foto van de man:

Die ziet er idd lichtelijk anders uit. Waarom is Bettes dan de 3e die mij verteld dat het Rahzel is?
-
Dan heb je 3 keer de verkeerde man gezien dit is hem toch echt check www.rahzel2000.com
-
- Forumbeheerder
not really impressed.
Sage francis Beatboxt terwijl hij rapt.
1 voice die dus beide doet......
Sage francis Beatboxt terwijl hij rapt.
yo dat doet deze gast toch ook halverwege? njah, ik vind t iig wel humor allemaal verder
zane

zane
Bettes is enigzins in de war met Rhazel omdat er een paar stukjes inzitten die gejat zijn van Rhazel.
Download op kazaa maar eens if your mother only knew"" en four elements"" van Rhazel. Nog meer vette nrs zijn Mortal Kombat (echt meesterlijk) of man vs machine, komen allemaal van "make the music 2002"
Er is maar 1 godfather of noise en dat is die bleekskeet cker niet...
Dude
Download op kazaa maar eens if your mother only knew"" en four elements"" van Rhazel. Nog meer vette nrs zijn Mortal Kombat (echt meesterlijk) of man vs machine, komen allemaal van "make the music 2002"
Er is maar 1 godfather of noise en dat is die bleekskeet cker niet...
Dude
-
He daar was ik ook-Slickrick- schreef: Ik heb hem een keer live aan het werk gezien in de Effenaar in Eindhoven.

Rahzel doet de drums, de instrumenten en de zangpartij tegelijktijd.Sage francis Beatboxt terwijl hij rapt.
Rahzel is veel beter! Slick Rick is trouwens ook erg cool.
-
Ik weet niet wie beter is maar ik ben toch echt wel onder de indruk van deze gast.
thats my point too
zane

zane
Ik haat beatboxen, hehe, vriend van me werd in elkaar gemept toen hij andere kerel eruit beatboxte.
-
http://members.chello.nl/~s.dejong6/rah ... 20knew.wma
Check dit wmatje ff is van Rahzel echt wel beter als die andere gast.(tussen de 2 en 3.50 min zit een blance stuk
)
Check dit wmatje ff is van Rahzel echt wel beter als die andere gast.(tussen de 2 en 3.50 min zit een blance stuk

IF Ya MOTHER ONLY KNEW
Zoek dat maar is op kazaa van Rahzel
Hij zingt en beatboxt
Peace out
-Slickrick- schreef:
Dat is dus niet Razhel in het filmpje ??? Wie het wel is weet ik niet maar in ieder geveal niet Rahzel. Ik heb hem een keer live aan het werk gezien in de Effenaar in Eindhoven.
THE MAN HAS SKILLZZ
Foto van de man:
My mistake :-[... ik herkende er een ruim stuk in waarvan ik wist dat het rahzel was... Nu weet ik dus waarom ik eigenlijk altijd dacht dat rahzel een zwarte was, het is er één ;D
raspect voor de beide trouwens.
greetz
bettes
-
bEttEs schreef:
Nu weet ik dus waarom ik eigenlijk altijd dacht dat rahzel een zwarte was, het is er één ;D
raspect voor de beide trouwens.
greetz
bettes
LOL ;D
-
Check ook de site van Kenny Muhammad.
http://www.humanorchestra.com/
Kijk vooral bij het 4e knopje van links, rechts onderin de site en dan het derde knopje links boven in.
Daaronder vind je een filmpje waar hij beatboxed met een orkest echt super vet!!!!!
http://www.humanorchestra.com/
Kijk vooral bij het 4e knopje van links, rechts onderin de site en dan het derde knopje links boven in.
Daaronder vind je een filmpje waar hij beatboxed met een orkest echt super vet!!!!!