HS33 i.c.m. X-max XL
Moderator:Beheerders
Wie heeft ervaring: x-max met grijze of met groene blokken? Wat remt het beste en is er nog verschil in levensduur?
Thanx!
Thanx!
Re:HS33 i.c.m. X-max XL
groen is een race compound. Mijn vader rijdt ermee, en het remt echt als een tiet.
Dezelfde "bijtkracht" als een marta of een hope mini met 185 mm(beiden geprobeerd)
groen slijt natuurlijk sneller dan grijs
Dezelfde "bijtkracht" als een marta of een hope mini met 185 mm(beiden geprobeerd)
groen slijt natuurlijk sneller dan grijs
en wat is sneller? Ik wil best wat betalen voor kwaliteit maar heb geen zin om me blauw te betalen voor groen....
ArViDi schreef:
en wat is sneller? Ik wil best wat betalen voor kwaliteit maar heb geen zin om me blauw te betalen voor groen....
groen is "race" compound, dus sneller. Race = snel!!!
dusssss©
mijn vader heeft de hele winter doorgereden en zijn blokken zijn nog goed. Nu is hij niet iemand die vaak hard remt, maar ik denk dat 2 setjes per jaar bij gemiddeld gebruik wel opgaan.
Anders probeer je een set bij een rem, en de andere de grijze versie. Weet je het gelijk
Anders probeer je een set bij een rem, en de andere de grijze versie. Weet je het gelijk
Zag: bedankt!
Boss: met "sneller" had ik het over het slijten van de blokken
Boss: met "sneller" had ik het over het slijten van de blokken
Ik heb de grijze blokken, ze remmen niet heel erg krachtig maar zijn nog geen milimeter afgesleten in bijna 1 jaar gebruik.