metallica 6 december
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
ik heb vandaag mn kaarten voor Metallica opgehaald...zijn er nog meer fans hier die gaan??
bart
bart
Re:metallica 6 december
Ik heb ze dit jaar op Werchter van op de 2de rij meegemaakt.
Ik vond het optreden niet zo super dat ik ze terug wil zien.
But the Black Album still rules!!!
Ik vond het optreden niet zo super dat ik ze terug wil zien.
But the Black Album still rules!!!

-
vind het laatste album niet zo... :-X
-
ja, goed onderwerp.
Wat vinden de echte fans van St. Anger?
Ik kan mezelf geen echte fan noemen, maar heb wel alle albums vanaf"...and Justice for all
De nieuwe draai ik bijster weinig. Komt volgens mij vooral door die MEGA-irritante metaal-achtige drum (ken de vakterm hiervor niet), die mijn hooggeerde naamgenoot Lars in elk numer meent te moeten gebruiken...
Is het een idee om St. anger drumloos opnioeuw uiit te brengen?
Groet, Lars Vogelenzang
ps: ik ben er niet bij de 6e, maar zou ze best wel eens live willen zien eigenlijk?!
Wat vinden de echte fans van St. Anger?
Ik kan mezelf geen echte fan noemen, maar heb wel alle albums vanaf"...and Justice for all
De nieuwe draai ik bijster weinig. Komt volgens mij vooral door die MEGA-irritante metaal-achtige drum (ken de vakterm hiervor niet), die mijn hooggeerde naamgenoot Lars in elk numer meent te moeten gebruiken...
Is het een idee om St. anger drumloos opnioeuw uiit te brengen?
Groet, Lars Vogelenzang
ps: ik ben er niet bij de 6e, maar zou ze best wel eens live willen zien eigenlijk?!
Konden alleen nog kaarten krijgen voor de derde rij
Daar hadden we niet zo heel veel zin in. Heb ze dit jaar gezien op fields of rock, was erg cool concert. maar hoorde dat ze in april (of rond die tijd) ook weer in Nederland komen, proberen dan ff weer kaarten te krijgen vooraan

Whoei.... ja het laatste nummer vind ik niet geweldig.Beetje zo krampachtig gezongen om het mooi te maken. Idd the Black album rules. 8)En de cd Load vindt ik ook erg goed.
Ik ben maandag bij de Stones gewesst

-
Daar ben ik in Augustus geweest.Slecht geluid daar in die Arena.Voor mij geen concerten meer daaro... :-X
Alles in de Arena zuigt, het geluid zuigt, het voetbal zuigt en oja 1 van de cheerleaders zuigt :P ;D

-
Deze jongen gaat vanzelfsprekend weer, want zonder Metallica kan je net zo goed dood zijn of iets dergelijks.
Gelukkig heeft iemand vanuit mijn forum 2 kaarten gehaald op 13 september omdat ik in Daun zat, anders had ik er gewoon duurder aan gemoeten via zwarte markt want hoe dan ook: IK MOET DAAR BIJ ZIJN !!!
Nijmegen ook geweest ondanks dat ik "smorgens en een stukje in de middag m"n 130 km marathon moest raggen in Willingen, maar was meer dan de moeite waard.
Ouwe handel klonk nog steeds het beste en jammer alleen dat "One" niet gespeeld werd, maar je kan niet alles hebben.
Overigens het beste concert in Nederland was nog steeds in Utrecht in de jaarbeurshallen (cunning stunts in 1996)
Gelukkig heeft iemand vanuit mijn forum 2 kaarten gehaald op 13 september omdat ik in Daun zat, anders had ik er gewoon duurder aan gemoeten via zwarte markt want hoe dan ook: IK MOET DAAR BIJ ZIJN !!!
Nijmegen ook geweest ondanks dat ik "smorgens en een stukje in de middag m"n 130 km marathon moest raggen in Willingen, maar was meer dan de moeite waard.
Ouwe handel klonk nog steeds het beste en jammer alleen dat "One" niet gespeeld werd, maar je kan niet alles hebben.
Overigens het beste concert in Nederland was nog steeds in Utrecht in de jaarbeurshallen (cunning stunts in 1996)
-
DudeHimself schreef:
Alles in de Arena zuigt, het geluid zuigt, het voetbal zuigt en oja 1 van de cheerleaders zuigt :P ;D![]()
Ik zal "t haar zeggen,ass :-X ;D