lijst van dual/dirt parcours?
Moderator:Beheerders
hoeveel dirt/dual parcours zijn er in nederland? is er een lijst beschikbaar? ik heb alleen nog gehoord over berschenhoek. ik woon in het oosten van het land, zijn er daar ook parcours?
Re:lijst van dual/dirt parcours?
Aken, en ergens in brabant.
Een illegale "ergens" in Vlissingen...
Dirt"s in Oss, Suga" Hills in Aarle-Rixtel...
A4 trails in Rijswijk...
Hoe zat het met "die" spot in Vlaardingen?
En tuur-lijk Plons z"n BSX/vijverke dichtbij Maastriech... WUR!
Dirt"s in Oss, Suga" Hills in Aarle-Rixtel...
A4 trails in Rijswijk...
Hoe zat het met "die" spot in Vlaardingen?
En tuur-lijk Plons z"n BSX/vijverke dichtbij Maastriech... WUR!
Nuenen Brabant?
Spot in Vlaardingen is vooral een graafplan, nog geen echte spot.
Vandaag een heel vreemd gerucht opgevangen, uit de mond van een Nuenense fietsenmaker. Toerclub Nuenen zou naan het graven zijn op een oude vuilnisbelt, naar verluid een meter of ne-gen-tig (90) hoog. Jaja... En ik mocht ook vernemen dat er 16 haarspeldbochten nodig zijn om (met de XC dan) boven te komen. www.tc-nuenen.nl zou alle info moeten verschaffen, maar is uit de lucht.
Tja, als Genk 120m is waar ik nooit van gehoord had, waarom dan geen 90m in Brabant? Het schijnt daar het dak van Brabant genoemd te worden. Heb er nog geen foto"s of adres van kunnen vinden, het riekt heel erg naar een slechte getimede 1-april grap.
Vond wel een bericht uit 2001 op bikemail.nl, dat de Toerclub een tocht georganiseerd had over "een" vuilnisbelt, geen vermeldde hoogte.
Vandaag een heel vreemd gerucht opgevangen, uit de mond van een Nuenense fietsenmaker. Toerclub Nuenen zou naan het graven zijn op een oude vuilnisbelt, naar verluid een meter of ne-gen-tig (90) hoog. Jaja... En ik mocht ook vernemen dat er 16 haarspeldbochten nodig zijn om (met de XC dan) boven te komen. www.tc-nuenen.nl zou alle info moeten verschaffen, maar is uit de lucht.
Tja, als Genk 120m is waar ik nooit van gehoord had, waarom dan geen 90m in Brabant? Het schijnt daar het dak van Brabant genoemd te worden. Heb er nog geen foto"s of adres van kunnen vinden, het riekt heel erg naar een slechte getimede 1-april grap.
Vond wel een bericht uit 2001 op bikemail.nl, dat de Toerclub een tocht georganiseerd had over "een" vuilnisbelt, geen vermeldde hoogte.
he ralphmalph.
Die in vlissingen is niet illigaal,een biker die wij nu nooit meer zien
had toen alles geregeld dat onze ouwe jumps weggingen en dat we nu nieuwe jumps hebben gekregen van de gemeente.
Foto"s staan op pinkbike , kijk bij Vlissingen en dan bunkerbos of bikersparadise
Die in vlissingen is niet illigaal,een biker die wij nu nooit meer zien
had toen alles geregeld dat onze ouwe jumps weggingen en dat we nu nieuwe jumps hebben gekregen van de gemeente.
Foto"s staan op pinkbike , kijk bij Vlissingen en dan bunkerbos of bikersparadise
In nuenen ligt de Razob (idd een oude vuilnisberg en dat ruik je ook!), elk jaar weer toneel van de toertocht daaro. Maar nu ook een permanent MTB parcours. Ik weet er ook het fijne niet van en ik vraag me af of de golfers het wel zo leuk vinden daar, maar er komt een baantje.
Eej Enfucko",
NIET illegaal? Ooh van Gideon hoorde ik iets anders...
Moet nog steeds een keertje langskomen! ::)
Da"s jammer... maare jij bent een member van de "Dieleman Gang"?
NIET illegaal? Ooh van Gideon hoorde ik iets anders...
Moet nog steeds een keertje langskomen! ::)
Da"s jammer... maare jij bent een member van de "Dieleman Gang"?

Alleen het bunkerbos is legaal. ;D
De rest wat wij bouwen is illigaal. :-X
Maar ik ben geen lid van de "Dieleman Gang" hoor.. :-*
Wij hebben nu onze eigen gang waar Gideon niet inzit omdat een
paar maten van mij hem niet mogen(en andersom). :P
Maar kom maar eens langs hoor ;D
De rest wat wij bouwen is illigaal. :-X
Maar ik ben geen lid van de "Dieleman Gang" hoor.. :-*
Wij hebben nu onze eigen gang waar Gideon niet inzit omdat een
paar maten van mij hem niet mogen(en andersom). :P
Maar kom maar eens langs hoor ;D
Oké... laat maar doen dan.
Dus jij rijdt zonder Sinisalo Deelux kledij!
Dus jij rijdt zonder Sinisalo Deelux kledij!

De Razob bult (landgoed Gulbergen):
Dit topic gaat over de XC route (de bult is dus blijkbaar maar 60 meter...)
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=10710

Dit topic gaat over de XC route (de bult is dus blijkbaar maar 60 meter...)
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=10710