Slotje please - tis genoeg geweest
Moderator:Beheerders
Ik zoek dus een bombshell Marilyn 8 of wat comment op de vork...
thx
thx
-
Re:Bombshell Marilyn 8
Brekie brekie.
zelfde prut kwaliteit als Hanebrink en ZZYZX en consorten. Erg mooie looks maar erg snel stuk. Geen importeur of verdeler in de buurt. Dus met pech heb je dubbel pech want niemand kan je helpen. Zo"n 4 jaar geleden was er een duitse importeur maar die is er gauw mee gestopt.
ik zou gewoon voor het goed verkrijgbare spul gaan. Marzo, RS, Manitou.
zelfde prut kwaliteit als Hanebrink en ZZYZX en consorten. Erg mooie looks maar erg snel stuk. Geen importeur of verdeler in de buurt. Dus met pech heb je dubbel pech want niemand kan je helpen. Zo"n 4 jaar geleden was er een duitse importeur maar die is er gauw mee gestopt.
ik zou gewoon voor het goed verkrijgbare spul gaan. Marzo, RS, Manitou.
Nogthans lijkt alles wel best in orde? De binnenkant is praktisch knal t zelfde al een white brothers? Of vergis k me?
WB.....altijd leuk als je alleen van sleutelen houdt...
Tell me why...
Want op die reviews lijkt iedereen heel tevreden.
Boxxer kopen? Check "Te Koop" ...
Tell me why...
"t blijven amerikanen...
BOXXER SUCKSLuc schreef: Boxxer kopen? Check "Te Koop" ...
En, Marzocchi zijn italianen. Kan iemand mij uit eigen ervaring iets slechts over die vork zeggen? Dus over die bombshell
-
excuse me! Jij hebt er verstand van geloof ik, op zoek zijn naar een Bombshell en zeggen dat een Boxxer zuigt?Chmod schreef: [BOXXER SUCKSLuc schreef: Boxxer kopen? Check "Te Koop" ...
En, Marzocchi zijn italianen. Kan iemand mij uit eigen ervaring iets slechts over die vork zeggen? Dus over die bombshell
-
Laat die jongen toch een Bombshell kopen en laat hem er zelf achter komen.
Alhoewel ...
Dan hebben we het gezeur over deze vork straks in de klaagbak.
Alhoewel ...
Dan hebben we het gezeur over deze vork straks in de klaagbak.
Chmod schreef:
[Luc schreef:
Boxxer kopen? Check "Te Koop" ...
BOXXER SUCKS
Lol, ikke vele lache met jouw
Ik volledig akkoord met chmod!!!!
Tis natuurlijk ook wel uitermate zwak van er van uit te gaan dat chmod er niks van kent als ge hem zelf nog nie kent! En zeker als ge weet dat hij al verschillende mar. heeft gehad die om de dag na de klote gingen en LANGS GEEN KANTEN DEMPT!!! en die voze lawaaien maken als ge ergens van af dropt en als ge die kut dingen dan open draait dat er spanen mee met de olie uit komen die de vork zelf heeft getrokken op de demper!
En een boxxer die als ge em trashed nog nie eens garantie voor kunt krijgen omdat rock shox waarschijnlijk zelf weet dat het bucht is!
Hij gaat gewoon zoeken naar andere vorken om te zien of die wel goed zijn juist die vorken die de meeste geen kans wille geven omdat ze nie van rs. of mar. zijn tis daarmee dat ie de post zet om te weten of er iemand ervaring mee heeft.
Maja gevolg is dan krijgt ge van die mensen die zegge dat het bucht is en nie eens concrete voorbeelden kunne geven waarom die slecht zijn omdat ze er ZELF NOG NOOIT MEE HEBBEN GEREDEN!!!!
voor de rest alles cool!!
greetz
Tis natuurlijk ook wel uitermate zwak van er van uit te gaan dat chmod er niks van kent als ge hem zelf nog nie kent! En zeker als ge weet dat hij al verschillende mar. heeft gehad die om de dag na de klote gingen en LANGS GEEN KANTEN DEMPT!!! en die voze lawaaien maken als ge ergens van af dropt en als ge die kut dingen dan open draait dat er spanen mee met de olie uit komen die de vork zelf heeft getrokken op de demper!
En een boxxer die als ge em trashed nog nie eens garantie voor kunt krijgen omdat rock shox waarschijnlijk zelf weet dat het bucht is!
Hij gaat gewoon zoeken naar andere vorken om te zien of die wel goed zijn juist die vorken die de meeste geen kans wille geven omdat ze nie van rs. of mar. zijn tis daarmee dat ie de post zet om te weten of er iemand ervaring mee heeft.
Maja gevolg is dan krijgt ge van die mensen die zegge dat het bucht is en nie eens concrete voorbeelden kunne geven waarom die slecht zijn omdat ze er ZELF NOG NOOIT MEE HEBBEN GEREDEN!!!!
greetz
Is er een tolk aanwazig?
Oftwel: Isszze ern toelk in denne huuuze mennes amigos?
Oftwel: Isszze ern toelk in denne huuuze mennes amigos?
-
maar dan gade mee bomsheel ne veel verder graken, da zeg ik u omda ik iemand kent die ook zo een vork heeft, ze zien er mooi uit, maar demp dan nog veel slechter dan zocchi,
voor vorken neem je beter een betrouwbaar merk, en btw: marzocchi heeft al jaren alnge ervaring uit de motocross wereld, zij weten echt wel wa ze maken ... en RS draaid ook al van in het begin mee, ...
voor vorken neem je beter een betrouwbaar merk, en btw: marzocchi heeft al jaren alnge ervaring uit de motocross wereld, zij weten echt wel wa ze maken ... en RS draaid ook al van in het begin mee, ...
XXL schreef:
Ik volledig akkoord met chmod!!!!
greetz
Pssst... Beast en Santa Cruz hebben allebei een boxxer gehad.... dus ervaring zullen ze zeker hebben gehad...
kijk he mannen, ikke heb al alles gehad.
Ik wil GEEEEEN Marz. en GEEEEN Rockshit.
Ik ben op zoek naar alternatieven. Ik ben helemaal NIET commercieel gericht in demping en kan die systemen NIET af.
XXL heeft gelijk. Heb een shiver op 2,5 ritten naar de kloten gereden.
Heb 3 bombers naarde kloten gereden.
Die dingen liggen mij NIET!
Ipv altijd commentaar te geven zonder concrete vben.
K weet wel da gelle waarschijnlijk met sintesi enzo rijden (bucht van de wereld -> volgens mij!)
Maar da maakt toch niet dat iemand anders er geen andere rijstijl en menig op kan weerhouden.??!
Awel, stop nu es met da gezeik. En, ga verder op t topic dak gepost heb.
thx
Michael (NICOLAI - B-team)
Ik wil GEEEEEN Marz. en GEEEEN Rockshit.
Ik ben op zoek naar alternatieven. Ik ben helemaal NIET commercieel gericht in demping en kan die systemen NIET af.
XXL heeft gelijk. Heb een shiver op 2,5 ritten naar de kloten gereden.
Heb 3 bombers naarde kloten gereden.
Die dingen liggen mij NIET!
Ipv altijd commentaar te geven zonder concrete vben.
K weet wel da gelle waarschijnlijk met sintesi enzo rijden (bucht van de wereld -> volgens mij!)
Maar da maakt toch niet dat iemand anders er geen andere rijstijl en menig op kan weerhouden.??!
Awel, stop nu es met da gezeik. En, ga verder op t topic dak gepost heb.
thx
Michael (NICOLAI - B-team)
-
Ok ff serieus dan, als jij een Shiver in 2,5 rit naar de kloten rijdt is een Bombshell simpelweg niet de juiste keus. Deze vorken zijn kwalitatief stukken minder als Rock Shox en Marzo. Moet jij niet eerder denken aan een Foes XLT, Avalanche of THE?

O,ja ik rijd niet op een Sintesi...

O,ja ik rijd niet op een Sintesi...
of koop u een moto cross en hang daar de felle uit
Ook misschien nog een Marzocchi Monster gemold? ::)
doelt dit erop dat we met zen allen op een rij moeten knielen?Chmod schreef:
Michael [glow=red,2,300](NICOLAI - B-team)[/glow]
1. als je een probleem hebt, wees dan rustig, dat helpt altijd wel.
2. loop niet liggen roepen over concrete voorbeelden als je zelf niet eens aangeeft wat jij uitgevreten hebt om die shiver te mollen....
3. ik rijd met manitou en heb geen klachten.....misschien moet je eens proberen een dorado te verneuken?
4. je hoeft merken als marzocchi en rock shox niet af te breken.... ze hebben zich al bewezen.....
- als je kritiek hebt, meldt dan gewoon rustig je ervaringen, in de plaats te roepen welke merken zuigen en hoe snel jij wel niet instaat bent ze kapot te krijgen
- als een ander zich in jou probleem kan terug vinden, zal hij dat melden en zal er rustig toegegeven worden dat het een vakervoorkomend probleem van rs of marzo is....
kerel, ik ken je niet, maar loop even rustig naar de ijskast, drink je een pilsje, wandel even naar het kerkhof, bid een weesgegroetje of 2, en probeer nog eens.....
koel even af als je wil....
we willen je helpen, maar als een ander tevree is over zijn boxxer of marzo, en we melden het, dan begin jij hier leuk iedereen en alles af te breken?? Is dat volgens jou een goede manier???
volgens mij helpt dat geen zak....
Zeg ons gewoon even wat je aan de hand had met je vorige vorken....
Dan zul je wel geholpen worden...
sportieve groeten,
smax
Dn Helle schreef:
Pssst... Beast en Santa Cruz hebben allebei een boxxer gehad.... dus ervaring zullen ze zeker hebben gehad...
Pssstt Santa Cruz rijdt nog steeds met een BoXXer.En vlgs mij nog TFT tuned ook.
kijk es of hier evt nog wat valt te regelen?
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=11234
Zane
ps, http://www.pinkbike.com/photo/pbpic11104.jpg
voor de fans?
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=11234
Zane
ps, http://www.pinkbike.com/photo/pbpic11104.jpg
voor de fans?