Nieuwe fiets
Moderator:Beheerders
"n vriend van me wil gaan beginnen met fietsen en zoekt een fiets voor rond de 700,-
gewoon voor XC gerommel, want hij wil achter mij aan gaan fietsen ( ben zelf net weer begonnen na een korte pauze van 1,5jaar ).
Zijn er nog suggesties voor fietsen in die prijsklasse ?
Hoeft niet per se een nieuwe te zijn....
gewoon voor XC gerommel, want hij wil achter mij aan gaan fietsen ( ben zelf net weer begonnen na een korte pauze van 1,5jaar ).
Zijn er nog suggesties voor fietsen in die prijsklasse ?
Hoeft niet per se een nieuwe te zijn....
Re:Nieuwe fiets
Ik heb nog een aardig frame staan met genoeg onderdelen om er een mooie fiets van te maken, hoe lang is je vriend?
...ik ben ook nog op zoek naar een 2e frame, ik heb hier nogal wat spullen rondslingeren waar ik met een frame erbij een mooie fiets van kan bakken....
laat ff weten wat je hebt aub, maybe we can work something out...
laat ff weten wat je hebt aub, maybe we can work something out...
Exar schreef:
Ik heb nog een aardig frame staan met genoeg onderdelen om er een mooie fiets van te maken, hoe lang is je vriend?
ongeveer 1.87m, nou sprak ik "m gister en wil ie waarschijnlijk toch een nieuwe gaan kopen ivm garantie op het frame etc...Prijsklasse 800-900, nog suggesties ?
Ik heb hier nog een Pricipia MAC B (19 inch, ben zelf 1.91 m) staan die ik tegen een goed bod misschien kwijt wil. Mail me maar indien je interesse hebt........
Ik zal het tegen die maat van me zeggen..
-
Ik heb een bijna splinter nieuwe XC fiets hier staan, namelijk een Kona Kula 2003 maat 18", amper mee gereden, esaron ultralite, marzocchi air, Bijna volledig XT, disc ready als je disc erop wil steken, foto als je wil!
Mail me op leculdechico@hotmail voor verdere reakties!
leculdechico schreef:
Uwe meel adres lijkt kaduuk...
Zou je mij een foto willen mailen ?
m"n adres staat in m"n profiel...
-
Kaduuk versta ik niet ma bon tis niks , ik stuur je een foto onmidelijk!

ik heb ook nog een xc fiets staan !!!!!!
keb nog wel een mooie voorvork vor je 200€ isie van jou een marzochi z1 wedge bouwjaar 2002 hellemaal goed bordo rood amper mee gereden