one minute of y"r time: welke minute zal ik nemen?
Moderator:Beheerders
one, two or three? (mn. coil or air, demper is air spv)
voor in m"n te komen VT waarmee ik blaffendhard de mega wil pogen te rijden.
groeten en bedankt
Tanja
voor in m"n te komen VT waarmee ik blaffendhard de mega wil pogen te rijden.
groeten en bedankt
Tanja
Re:hebbie een minute?
wrom persé een minute?
vanwege de keiharde 1337/\/355 natuurlijk!
Exar schreef:
vanwege de keiharde 1337/\/355 natuurlijk!
ooooooooooooooow ja stom vane... tuurlijk!
ook iemand steekhoudende argumenten?
Minute rules Donnie!! Als "t net zo prettig werkt als een spv achterdemper, ga ik erg gelukkig zijn. Alleen wil ik weten of het wel verstandig is om in een freerider een air minute te zetten, een air achterdemper vind ik ook een minder prettig idee, maar goed, daar past geloof ik geen veer spv versie in. Dus voor ik wat ga bestellen, welke minute raden jullie mij aan?
Minute rules Donnie!! Als "t net zo prettig werkt als een spv achterdemper, ga ik erg gelukkig zijn. Alleen wil ik weten of het wel verstandig is om in een freerider een air minute te zetten, een air achterdemper vind ik ook een minder prettig idee, maar goed, daar past geloof ik geen veer spv versie in. Dus voor ik wat ga bestellen, welke minute raden jullie mij aan?
Re:one minute of y"r time: welke minute zal ik nemen?
Veerwegverstelling zit op de Minute Two? Altijd handig wel...
Minute One - coil - traploos tussen 100 en 130mm
Minute Two - air- 100 óf 130 mm
De Two is wat lichter, maar ik zou gaan voor de One
Minute Two - air- 100 óf 130 mm
De Two is wat lichter, maar ik zou gaan voor de One
ik ga voor de twee voor mijn spider xvp
Idd, coilsprung én veerwegverstelling, ideaal...
Plons Wur ! schreef:
ik ga voor de twee voor mijn spider xvp
Vanwege het gewicht?
lucht voor en lucht achter is altijd een goede combinatie, gewicht interesseert mij niet
@Plons: OK, helder.
@T: als mede Psylo bezitter kun je je natuurlijk afvragen in hoeverre traploos verstelbaar essentieel is. Ik zet mijne amper onder de 120 mm en eigenlijk nooit onder de 100mm.
@T: als mede Psylo bezitter kun je je natuurlijk afvragen in hoeverre traploos verstelbaar essentieel is. Ik zet mijne amper onder de 120 mm en eigenlijk nooit onder de 100mm.
Quaaaack ...ribbit...
edit...you know why
@bruut: gzus, je hebt zeker een nieuwe sponsor dat je je zo uitlaat? :P
@plons: air/air waarheid als een koe, maar aangezien ik -totnutoe- de ballen verstand heb van spv kan ik alleen terugvallen op de gedachte dat je -vroegah- met lucht niet echt gekke dingen moest gaan doen?
"t wordt natuurlijk niet m"n DH bak, maar zoals gezegd, de mega moet ik er probleemloos mee kunnen rijden, alsmede mogelijk nog wat andere freeride-enduro"s.
Opzich is gewicht in dit geval geen eerste prioriteit, maar niet onbelangrijk. Ik zou graag van je horen hoe je minute two bevalt!!
@castor: ik heb nog nooit met mijn veerweg lopen klooien eigenlijk, "t zou misschien wat anders zijn als je in ene niet KAN verstellen on the fly, maar op dit moment zit het er een beetje werkeloos. If all else fails gaat m"n psylo natuurlijk met de VT trouwen
maar nah... minute lonkt!
thanks 4 the response
@plons: air/air waarheid als een koe, maar aangezien ik -totnutoe- de ballen verstand heb van spv kan ik alleen terugvallen op de gedachte dat je -vroegah- met lucht niet echt gekke dingen moest gaan doen?
"t wordt natuurlijk niet m"n DH bak, maar zoals gezegd, de mega moet ik er probleemloos mee kunnen rijden, alsmede mogelijk nog wat andere freeride-enduro"s.
Opzich is gewicht in dit geval geen eerste prioriteit, maar niet onbelangrijk. Ik zou graag van je horen hoe je minute two bevalt!!
@castor: ik heb nog nooit met mijn veerweg lopen klooien eigenlijk, "t zou misschien wat anders zijn als je in ene niet KAN verstellen on the fly, maar op dit moment zit het er een beetje werkeloos. If all else fails gaat m"n psylo natuurlijk met de VT trouwen

thanks 4 the response