Bestickering op kaal frame
Moderator:Beheerders
Hallo DPers.
Onlangs heb ik een nieuwe mtb gekocht met een no-name kader. Ik wil de fiets graag opsieren met stickers.
Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan stickers van fietsmerken. En kan ik zelf ook stickers ontwerpen? Wie heeft hier ervaring mee?
groet
- Xircuit
- Contacteer:
Re:Bestickering op kaal frame
Als je stickers op je frame gaat plakken, doe dan eigen ontwerp, niet met een nep Specialized, Canondale of wat dan ook gaan rijden, dat is niet cool.
Dus: Eigen ontwerp maken op de computer, zet het op een floppy en laat het uit printen op stickerpapier bij de drukker of bij de copyshop. Mischien nog een laagje blanke lak er over heen voor een extra mooi resultaat en klaar is kees.
Die sticker heb je dus voor nog geen 10 Euro!
Dus: Eigen ontwerp maken op de computer, zet het op een floppy en laat het uit printen op stickerpapier bij de drukker of bij de copyshop. Mischien nog een laagje blanke lak er over heen voor een extra mooi resultaat en klaar is kees.
Die sticker heb je dus voor nog geen 10 Euro!
-
Grunn,
Zoals Xircuit al aangaf zelf een ontwerpje maken op je pc. Dan naar de CopyLine of CopyProfs in Veendam City en je bent een stuk cooler dan een merk te gaan neppen.
Zoals Xircuit al aangaf zelf een ontwerpje maken op je pc. Dan naar de CopyLine of CopyProfs in Veendam City en je bent een stuk cooler dan een merk te gaan neppen.
Weet je zeker dat je je frame gaat bestickeren? ::)
Een kaal frame in een mooie overeenkomende kleur met de rest van de onderdelen kan errug mooi zijn....
Een kaal frame in een mooie overeenkomende kleur met de rest van de onderdelen kan errug mooi zijn....
doe lekker je eigen stickers dat is toch cool man ;D veel suc6 met je frame en ik hoop dat je er lang plezier van hebt

Hier een Foto van mijn omgebouwde Specialized Ground Control FSR Extreme uit 2000. Hij was ooit groen ! En heb idd ook zelf een nieuw ontwerp gemaakt en laten drukken. (9.80 E)
Let wel op dat je vraagt om weerbestendige stickers !
Suc6
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=121595
Let wel op dat je vraagt om weerbestendige stickers !
Suc6
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=121595
Ik heb zelf wat decals laten maken bij n reclame bureau:
was nie duur

was nie duur
Kikker!
Rodger schreef:
Kikker!
IK WEET WAAR JE WOONT JA!
altijd fijn dat men hier wel ff bepaald wat wel en niet cool is...
doe gewoon lekker waar je zin in hebt. donnie deed dat ook en dat is leuk uitgepakt!
doe gewoon lekker waar je zin in hebt. donnie deed dat ook en dat is leuk uitgepakt!
DON DIABLO schreef:
[Rodger schreef:
Kikker!
Quaaaack ...ribbit...
Rodger schreef:
[DON DIABLO schreef:
[Rodger schreef:
Kikker!
Quaaaack ...ribbit...
NOUHOU!!! JE ZIT ME TE PESTEN!!
IK WEET OOK WAAR JE VROUW WOONT JA!
- @sph@ltdude
- Contacteer:
GrUnN schreef:
Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan stickers van fietsmerken.
Ik hoop dat je uit bovenstaande reacties al luid en duidelijk op hebt kunnen maken dat dat GEEN goed idee is......
Zie ook deze: http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=9917
Niet nadoen wat de aanstichter van dat topic gedaan heeft, het is echt 0 % Cool en 100 % Wannabe!
Gewoon ZELF iets leuks verzinnen! Veel wijsheid en creativiteit toegewenst, en post tzt ff een fotootje van het resultaat! Suc6!
asphaltdude on ice schreef:
Niet nadoen wat de aanstichter van dat topic gedaan heeft, het is echt 0 % Cool en 100 % Wannabe!
Gewoon ZELF iets leuks verzinnen! Veel wijsheid en creativiteit toegewenst, en post tzt ff een fotootje van het resultaat! Suc6!
Ben ik het niet mee eens hoor. Je Kenoosja bestickeren als een M1 is dieptriest, maar wat diegen die jij quotte bedoelde is denk ik dat je stickers van fietsmerken op je frame plakt (en hem iet dus bestickerd alsof het een ander frame is).
Ik ben voor stickerloos btw, misschien ergens een subtiel detailtje ofzo.
de manitou stickers op mn marzochi vork waren stoer voor (ver)gevorderden. dus ga maar lekker doen wat anderen zeggen en wees vooral niet jezelf.
:-*
:-*
SHIFT 00 schreef:
dus ga maar lekker doen wat anderen zeggen en wees vooral niet jezelf.
like everybody here!
orgineel zijn is wel n stuk leuker ja! heb mn farme laten lakken zonder decals, persoonlijke touch maakt je bike wel weer uniek, dus leef je idd uit!
Is een Kyoso sticker ook nie stoer?
-
plak er een Roma sticker op!!!

als iemand nou op zijn no name frame cannondale stickers wil doet ie dat toch.
wat kan jullie dat nou schelen. bij 90% van de mensen gaat het inderdaad om de naam stickers en de kleur. vind het wel slim om voor weinig geld op een cannondale bestickerde fiets te gaan rijden.
wat kan jullie dat nou schelen. bij 90% van de mensen gaat het inderdaad om de naam stickers en de kleur. vind het wel slim om voor weinig geld op een cannondale bestickerde fiets te gaan rijden.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
mijn dmr is zonder decals, maar hangt vol stickers, zoals een vans, een dirt dep., een double butted,... sticker. ik ga niet stickers lopen kopen, of laten maken of zo, gewoon als ik een fijne sticker krijg.
Kijk je mag van mij best Crack&Fail op je frame zetten maar Cannondale op je frame stickeren is simpelweg NOT DONE ;D ;D

ik heb een no name frame om laten bouwen tot dual bij Nico Bakker
frame bouwer voor race motoren en Be One downhill bikes
en heb em zelf gespoten en ook zelf een merk gegeven
Merk A-tech
Type Backstab
beetje zelf spot maakt het wat minder serieus
frame bouwer voor race motoren en Be One downhill bikes
en heb em zelf gespoten en ook zelf een merk gegeven
Merk A-tech
Type Backstab
beetje zelf spot maakt het wat minder serieus