Aangevallen door een hond!
Moderator:Beheerders
Casper loopt los en is gevaarlijk!
Verder hebben we nog Manson van Johan, welke supergevaarlijk is en slechts bij de kooigevechten los gaat en vlak Daimien ook niet uit... de ouwe bitch..
Tjip heeft de grootste killer, Tosca. Die is zo lomp dat ze niet eens weet dat ze je aan het op eten is.
Dan hebben we nog wacko Harry die alles vast pakt wat los en vast zit en het harige duveltje uit een doosje Nico.
Tegenwoordig ook Bo een grote hyper Argentijnse bitch die ook niet van je zijde af wijkt.
Moraal van dit verhaal.
Honden zijn cool en mensen zuigen apenpiemel!!!!!!!
Verder hebben we nog Manson van Johan, welke supergevaarlijk is en slechts bij de kooigevechten los gaat en vlak Daimien ook niet uit... de ouwe bitch..
Tjip heeft de grootste killer, Tosca. Die is zo lomp dat ze niet eens weet dat ze je aan het op eten is.
Dan hebben we nog wacko Harry die alles vast pakt wat los en vast zit en het harige duveltje uit een doosje Nico.
Tegenwoordig ook Bo een grote hyper Argentijnse bitch die ook niet van je zijde af wijkt.
Moraal van dit verhaal.
Honden zijn cool en mensen zuigen apenpiemel!!!!!!!
Re:Aangevallen door een hond!
Een hond is pas cool als ie gewoon naar je luistert en je(vooral andere mensen) niet aanvalt. Neem anders gewoon een kat

Iemand ervaring met zo"n ultrasone dingetjes die honden afschrikken?
ik werd een keer achtervolgt door samson, bleek dat gert niet wist dat ie op het mtb parcours was. gelijk canvas gebeld.
-
Laatst bij het fietsen hoorde ik ook het gehijg van een hond snel in me rug naderen ... adrenalinerush en fietsen maar .... uiteindelijk achterom gekeken bleek het zo"n fucked-up Jack Russell te zijn ::)
"n keer gestopt voor een duitse herder pup, zegt zijn bazin, "fiets maar door hoor, als ie eronder komt, leert ie het meteen...."
??? as if! je leert je eigen kl.joekel maar dat ie bij fietsers moet wegblijven, komt er nog eens bij dat zoiets weer typisch goed voor het imago van de biker is.
ben btw. dol op honden. keer met mijn eigen honden (lekker aan de lijn) op straat een beest met tanden die zelfs voor "t beestje zelf te groot waren. Schrok me te pletter, kwam op ons afgerend alsof ie me wilde opeten. Vanuit mijn tenen FOEI geroepen... worked like a charm! Heb ze zo vaker kunnen afvechten.
??? as if! je leert je eigen kl.joekel maar dat ie bij fietsers moet wegblijven, komt er nog eens bij dat zoiets weer typisch goed voor het imago van de biker is.
ben btw. dol op honden. keer met mijn eigen honden (lekker aan de lijn) op straat een beest met tanden die zelfs voor "t beestje zelf te groot waren. Schrok me te pletter, kwam op ons afgerend alsof ie me wilde opeten. Vanuit mijn tenen FOEI geroepen... worked like a charm! Heb ze zo vaker kunnen afvechten.
-
als ik op mijn bike ben fiets ik er bij voorkeur over heen.. vorig jaar had ik zo"n hondje van de ceasar reclame (witte) dood gereden op het strand. het was in de winter dus ik mocht daar fietsen.. het beest zat achter me aan en opeens rende die voor langs en stond ie voor mijn wiel... met 2 wielen er overheen.. wel sorry geroepen naar de eigenaar overigens maar wel gelijk door gereden... het probleem zijn de bazen.. prima als je het beest laat los lopen maar dan moet je hem wel africhten..als mensen hun hond niet onder controle hebben heb ik mijn fiets ook niet meer onder controle ;D
mtbmiel schreef:
Afgelopen vrijdag ging ik met een vriend in Hattem biken. We waren ergens midden in het bos op een rechte bosweg, komt er een hond recht op ons afrennen. Ik stop, blijf staan en maak de fout om die hond aan te kijken. Hij loopt om m"n fiets heen en zet zijn tanden in mijn been! >:( Gelukkig beet ie niet door en kon ik hem daarna op afstand houden met m"n fiets. Tegelijkertijd komt er een vrouw met een andere hond aan een lijn aangelopen terwijl ze "af!!" roept, de hond luister voor geen fl*kker en probeert nog steeds bij me te komen. Toen die vrouw bij ons was en de hond aangelijnd had zei ze: "ja sorry, maar die hond mag ook wel eens los lopen. Het regende en ik had hier niemand verwacht. Opeens waren jullie er." ::) Daarna vertelde ze zelf dat het een jachthond was en op alles afgaat wat beweegt. >:( Dus een oproep aan alle mensen met honden: AANLIJNEN AUB!! Ik heb geen zin om de volgende keer wel m"n been te laten hechten omdat zo"n hond doorbijt................
Zijn er meer mensen die zoiets meegemaakt hebben??
voor zover ik weer is het bij een jacht hond juist de bedoeling datie niet achter alles aangaat. Pas als je het comando geeft, moetie ergens achteraan gaan. Dit is meer een loslopende tijdbom.
Zand er over schreef:
als ik op mijn bike ben fiets ik er bij voorkeur over heen.. vorig jaar had ik zo"n hondje van de ceasar reclame (witte) dood gereden op het strand. het was in de winter dus ik mocht daar fietsen.. het beest zat achter me aan en opeens rende die voor langs en stond ie voor mijn wiel... met 2 wielen er overheen.. wel sorry geroepen naar de eigenaar overigens maar wel gelijk door gereden... het probleem zijn de bazen.. prima als je het beest laat los lopen maar dan moet je hem wel africhten..als mensen hun hond niet onder controle hebben heb ik mijn fiets ook niet meer onder controle ;D
Nu snap ik jouw nickname ;D
mtbmiel schreef:
Afgelopen vrijdag ging ik met een vriend in Hattem biken. We waren ergens midden in het bos op een rechte bosweg, komt er een hond recht op ons afrennen. Ik stop, blijf staan en maak de fout om die hond aan te kijken. Hij loopt om m"n fiets heen en zet zijn tanden in mijn been! >:( Gelukkig beet ie niet door en kon ik hem daarna op afstand houden met m"n fiets. Tegelijkertijd komt er een vrouw met een andere hond aan een lijn aangelopen terwijl ze "af!!" roept, de hond luister voor geen fl*kker en probeert nog steeds bij me te komen. Toen die vrouw bij ons was en de hond aangelijnd had zei ze: "ja sorry, maar die hond mag ook wel eens los lopen. Het regende en ik had hier niemand verwacht. Opeens waren jullie er." ::) Daarna vertelde ze zelf dat het een jachthond was en op alles afgaat wat beweegt. >:( Dus een oproep aan alle mensen met honden: AANLIJNEN AUB!! Ik heb geen zin om de volgende keer wel m"n been te laten hechten omdat zo"n hond doorbijt................
Ja, een sint bernard heeft mijn hele frame wel eens ondergekwijlt...
Maar ze had slechte argumenten, ze had beter kunnen zeggen dat je daar niet mag fietsen want dat mag niet in de bossen van Hattum.
Zand er over schreef:
het was in de winter dus ik mocht daar fietsen..
honden mogen dan ook op de meeste stranden lopen, het klinkt misschien heel gek maar honden snappen niet wat een fiets is.
als je een klein kindje ziet rennen over het strand minder je toch ook ff vaart, of rag je daar ok over heen en roep je sorry, eikel >:(
ben het met je eens, als je een hond doodrijdt dan ga je toch wel even met de eigenaar praten. ::)
als je het mij zou flikken weg te fietsen zou ik achter je aan rennen om je fiets te molesteren. >:(
als je het mij zou flikken weg te fietsen zou ik achter je aan rennen om je fiets te molesteren. >:(
- MxMasterMike
@ Zand erover
Wat ben jij voor weirdo, een hond dood rijden en er nog over lopen opscheppen ook. Wat ben jij een kansloze gast zeg >:(
Wat ben jij voor weirdo, een hond dood rijden en er nog over lopen opscheppen ook. Wat ben jij een kansloze gast zeg >:(
Mijn hondje is mijn trainingsmaatje.....
Ennuh, sorry Splinter, 50-60 klinkt fantastisch voor een Boxer....
Ik heb een Greyhound annex Mechelaar (voor de intimi: een Lurcher, specially made for konijnen en herten, en de snelheden die jij noemt zijn voorbehouden aan zulke "geometriën".
Ik heb een Greyhound annex Mechelaar (voor de intimi: een Lurcher, specially made for konijnen en herten, en de snelheden die jij noemt zijn voorbehouden aan zulke "geometriën".

BattleSickO schreef:
Laatst bij het fietsen hoorde ik ook het gehijg van een hond snel in me rug naderen ... adrenalinerush en fietsen maar .... uiteindelijk achterom gekeken bleek het zo"n fucked-up Jack Russell te zijn ::)
Wat is er mis met Jack Russels?
Ik durf te wedden dat Casper (mijn Jack Russel) JOU er uit rent op de dualbaan.
@zand erover; Als jij denkt dat je dit kunt maken in Nederland, mot je maar ff langs komen >:(
Mijn hond is een keer overreden geweest en diegene is ook doorgereden, dit is velen malen erger dan dat je stopt!
In mijn ogen ben je dus een triest persoon.
ben ook een keer op stap geweest me ne vriend ware ff koerske aant doen
passeren mevrouw komt daar ineens een hond uit de bossen gerost
mn vriend vol in de remmen en op haar na gemist
mevr kon bijna hare trouwe viervoeter begraven
passeren mevrouw komt daar ineens een hond uit de bossen gerost
mn vriend vol in de remmen en op haar na gemist
mevr kon bijna hare trouwe viervoeter begraven
Erikje schreef:
Mijn hondje is mijn trainingsmaatje.....
![]()
Alweer... mooie hond... hoe oud is deze dan?
Lijkt me mooi, een hond die lekker met je mee rent terwijl je aan het fietsen bent...
Zij is 7, haar moeder is een grijze Greyhound, vandaar die grijze snuit...
Erikje
Erikje
mtbmiel schreef:
jep
zo"n heel klein keffertje komt achter me aan bijt in mn broek, ik gewoon door fietsen. Hondje(niet veel groter dan tamme rat) word gelanceerd door dat ik gewoon door trapte, vliegt omhoog en land precies voor mn achterwiel. gevolg een harde piep en krak, hondje mank, mevrouw boos! Begint te zijken dat ik daar niet mag fietsen bla bla. komen meer mensen op het geschreew af (allemaal honden bezitters). Ik word voor van alles uit gemaak. Jullie bikers helpen het bos naar de KL.... enz. Ik wijs de mensen op een groot bord HONDEN AAN DE LIJN!! maar dat zorgde voor een nog drijgendere situatie, uithaal bewegingen met de honden lijn (zonder hond). Ben gevlucht voor dat de boel echt zou escaleren.
MORAAL van het verhaal,
HONDEN BEZITTERS ZIJN ZEKER ZO GEVAARLIJK ALS DE HONDEN ZELF!!
sorry ff mn fustratie kwijt
GOOSE schreef:
HONDEN BEZITTERS ZIJN ZEKER ZO GEVAARLIJK ALS DE HONDEN ZELF!!
sorry ff mn fustratie kwijt
Jij bent écht stoer hoor, om in de anonimiteit van een forum zulke uitspraken te doen.... net zo triest als Zanderover.....
Als jij frustraties hebt raad ik je aan om een psych op te zoeken, in plaats van jezelf voor schut te zetten.
Als je wil weten hoe gevaarlijk Ãk én mijn hond zijn, dan had je dat recht in mijn gezicht moeten zeggen, maar ik denk dat jij daar de dapperheid niet voor bezit.
Erikje
Onlangs bij steil stukje op mijn bakkes gegaan. Lig effe te denken van (""&é§&é"èà )ç&"à !è&""& en voor ik kan opkijken hoor ik GRRRRRRRR en in de verte "AF! Komaan, AF!" Kijk op, recht in de smoel van een Rottweiler. Bleek uiteindelijk een heel lief beest te zijn, maar je zult op zo"n moment maar een van die moordmachines tegenkomen