Re:on-one
Moderator:Beheerders
Het verhaal:
Op een mooie zaterdag ochtend (13 september) zat ik flink te zoeken op alle sites die ik kende voor een sterk/goedkoop hardtail "ding", hoewel ik er al zeker van was dat het "The Gimp" werd keek ik nog even voor de zekerheid en toen bestelde ik "m maar. Ik zit lekker te wachten en krijg ik de volgende dag te horen dat ik hem over ong. 5 weken kan verwachten, nou jammer...
Is het nu 4 weken na de bestelling (toch?..) krijg ik een mailtje van b2b dat ik het frame pas eind november/begin december kan verwachten >:(! Terwijl hij uit slechts uit Engeland moet komen (1 uur vliegtuig, maar nee hoor, voor hun dus +- 90 dagen = 24 uur x 90 dagen = +- 2160 uur!) Zeker niet fijn, al helemaal niet omdat je nu nog enigzins kan fietsen en straks niet met al dat ijs en die dikke winterjas waar je je voor geen ene f*ck in kan bewegen.
En nu wachten :-[
Groeten, lion
Op een mooie zaterdag ochtend (13 september) zat ik flink te zoeken op alle sites die ik kende voor een sterk/goedkoop hardtail "ding", hoewel ik er al zeker van was dat het "The Gimp" werd keek ik nog even voor de zekerheid en toen bestelde ik "m maar. Ik zit lekker te wachten en krijg ik de volgende dag te horen dat ik hem over ong. 5 weken kan verwachten, nou jammer...
Is het nu 4 weken na de bestelling (toch?..) krijg ik een mailtje van b2b dat ik het frame pas eind november/begin december kan verwachten >:(! Terwijl hij uit slechts uit Engeland moet komen (1 uur vliegtuig, maar nee hoor, voor hun dus +- 90 dagen = 24 uur x 90 dagen = +- 2160 uur!) Zeker niet fijn, al helemaal niet omdat je nu nog enigzins kan fietsen en straks niet met al dat ijs en die dikke winterjas waar je je voor geen ene f*ck in kan bewegen.
En nu wachten :-[
Groeten, lion
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
brant@on-one.co.uk
Reageert meestal binnen het uur.
Waarschijnlijk heeft On One ze ook niet op voorraad dan...
Ik moest op die van mij langer dan een half jaar wachten, alles is relatief
Reageert meestal binnen het uur.
Ik moest op die van mij langer dan een half jaar wachten, alles is relatief

Tis lastig, maar geduld is een schone sjaak zegt mijn ouwe altijd.
Tis overigens wel absoluut de moeite waard om hierop te wachten.
Heb de 24 inch raw finish van Sander zondag mogen aanschouwen en ik heb mijn Toy toch echt een paar rot klappen gegeven "s avonds dat hij er niet sjo uit ziet.
Erg lekker fietsje overigens!
Tis overigens wel absoluut de moeite waard om hierop te wachten.
Heb de 24 inch raw finish van Sander zondag mogen aanschouwen en ik heb mijn Toy toch echt een paar rot klappen gegeven "s avonds dat hij er niet sjo uit ziet.
Erg lekker fietsje overigens!
Ik hoop dan ook dat ze slecht leverbaar BLIJVEN als ik d"r ooit een te pakken krijg, want zo exclusief als dat m"n Viper werd nadat ik "m kocht is ook niet wat.
"t Leken wel fucking Boulders, zo veel zie je er rond rollen.
Ik zou hem ook wel eens willen zien en voelen irl, want plaatje kijken gaat ook zo vervelen.
"t Leken wel fucking Boulders, zo veel zie je er rond rollen.
Ik zou hem ook wel eens willen zien en voelen irl, want plaatje kijken gaat ook zo vervelen.
Ruud schreef:
[surfstad schreef:
The Gimp is op dit moment een zeer exclusief framepje wat ze niet overal op voorraad hebben liggen, zelfs niet in Engeland.
Pat doet z"n best op een raw finish 24" only, zou er dan eindelijk iets zijn wat hij NIET kan krijgen?![]()
Maake je maar geen zorgen, Patman vind "m wel ... ;D
wachten ga ik zeker, maar een raw gimp, daar moest ik niet aan denken, die heeft iedereen! ik heb dat blauwe glimmende besteld, vooral omdat het er meer pimpy uitziet, ook een zadel/zadelpen met chrome zitten er bij mij bij
, hoe weet ik nog niet zeker maar de naam The Gimp wordt "The Pimp" ! ;D
groeten lion

groeten lion
-
- Contacteer:
Idd en bovendien stuurde de verkoper de klant, voor het eind van de voorziene termijn, een update per email!
Als de verkoper "m niet geleverd krijgt kan ie "m toch niet snel eventjes zelf maken, toch ???
Op de On-One site staat ook netjes dat ie niet in stock is, duzz ...
Alleen, er zijn ook nog andere plaatsen om "m te zoeken, maar de verkoper moet die dan willen zoeken en kontakeren ;D
Gaat het eigenlijk om "n 24" of om "n 26"?
Idd en bovendien stuurde de verkoper de klant, voor het eind van de voorziene termijn, een update per email!
Als de verkoper "m niet geleverd krijgt kan ie "m toch niet snel eventjes zelf maken, toch ???
Op de On-One site staat ook netjes dat ie niet in stock is, duzz ...
Alleen, er zijn ook nog andere plaatsen om "m te zoeken, maar de verkoper moet die dan willen zoeken en kontakeren ;D
Gaat het eigenlijk om "n 24" of om "n 26"?
-
- Contacteer:
Pat doet z"n best op een raw finish 24" only, zou er dan eindelijk iets zijn wat hij NIET kan krijgen? 
Niet duzzz, volgende keer beter
Ken je "waar een wil is, is een weg" of "wie zoekt, die vindt"
?

Niet duzzz, volgende keer beter

Ken je "waar een wil is, is een weg" of "wie zoekt, die vindt"

-
- Contacteer:
Hoi Lion,
Net voor de gein ff gecheckt en ook bij mijn leverancier (niet Engeland) is het 26" Gimp frame in blauwe kleur niet op stock, enkel Raw en Zwart.
Be patient lijkt dus echt wel de boodschap te zijn: sterkte
!
Net voor de gein ff gecheckt en ook bij mijn leverancier (niet Engeland) is het 26" Gimp frame in blauwe kleur niet op stock, enkel Raw en Zwart.
Be patient lijkt dus echt wel de boodschap te zijn: sterkte

Ruud schreef:
Wachten zuigt idd als je geen fiets hebt, maar het loont wel.
ik had wel een fiets liggen, zoals jullie weten een giant boulder, ik keek naar die giant, naar mijn wielen en mijn voorvork

-
En dat noem jij een fiets??
Wachten met een fiets die je voor de helft klaar hebt zuigt net zo hard..of nog harder!

Wachten met een fiets die je voor de helft klaar hebt zuigt net zo hard..of nog harder!
-
Kut voor jouw maar ja dan had je ook maar een 24 bicycle moeten kopen. ;D