2e hands beurs
Moderator:Beheerders
Vrienden,
Wanneer ik de topics ´te koop´ & ´gezocht´ lees, dan valt me altijd op hoeveel mensen iets te koop hebben of een koopje zoeken.
Is het misschien een idee om volgend jaar bij het bikefestival een 2e handsbeurs te organiseren??
Dan kan een ieder zijn spullen te koop aanbieden en kunnen koopjesjagers direct zaken doen. Komt een ieder zijn afspraken in ieder geval direct na!
Greetz,
Jeroen
Wanneer ik de topics ´te koop´ & ´gezocht´ lees, dan valt me altijd op hoeveel mensen iets te koop hebben of een koopje zoeken.
Is het misschien een idee om volgend jaar bij het bikefestival een 2e handsbeurs te organiseren??
Dan kan een ieder zijn spullen te koop aanbieden en kunnen koopjesjagers direct zaken doen. Komt een ieder zijn afspraken in ieder geval direct na!
Greetz,
Jeroen
Re:2e hands beurs
Yep, toch 1 hollander die zijn grijze hersenmassa gebruikt ;D
- dobbel our zero
en wat een goed id
wordt tenminste ook niet gauw genaait met kapot/verprutst spul
ik ben voor

wordt tenminste ook niet gauw genaait met kapot/verprutst spul
ik ben voor
HAHA ik zie het al voor me iedereen lekker gesapig op zo"n kleedje ;D
Wel een heeel goed idee btw.
Maar maak er gelijk een traditie van; zoiets van er MOET gehanden klapt worden (zoals bij koeien, voor de niet boeren onder ons) anders is de verkoop niet legaal ;D
heb je trouwens wel zoveel ruimte op dat terrein voor als rcisoke ook komt?
Maar maak er gelijk een traditie van; zoiets van er MOET gehanden klapt worden (zoals bij koeien, voor de niet boeren onder ons) anders is de verkoop niet legaal ;D
-
Hahaha.. zeer goed initiatief man!
als rcisoke en christiaan komen kan je beter ahoy afhuren :P
-
Wytze schreef:
HAHA ik zie het al voor me iedereen lekker gesapig op zo"n kleedje ;D
hehe dat toegangshek moet er wel ff uit als hij de vrachtwagen er naar binnen rijdt ;D
maare ik ben ervoor!

lijkt mij een goed idee!
Goed idee, maar ikzelf heb dan weer geen zin om een uurtje of 4 te wachten tot ik m"n stash eindelijk heb kunnen verkopen aan iemand die daar stom genoeg voor was...
Prima idee, kun je tenminste ook niet achteraf zeuren dat je iets kapots hebt ontvangen of helemaal niet ontvangen.
Lijkt me heel goed idee alleen hoe regel je dat allemaal ???
[Very off topic] Hey Jeroen, wanneer kom je naar Heerlen toe? Mail me anders eens. Ben nog met je gaan dirten na 24 streetmeeting. [very off topic]
Ik zie dat het idee goed ontvangen wordt.
Ga ik me eens flink over buigen hoe we dit op de meest handige manier in kunnen richten zodat een ieder toch kan fietsen!
[
Weet wie je bent! Met de DMR Sidekick en dat kleine manneke met zijn Toy die de meeste gasten een poepie liet ruiken. Heb komende tijd nog ff druk op het werk... en zou eerst Michaeltje gaan vervelen op de bustrails. Wanneer ik samen met T1 naar limboland kom hoor je het!
Ga ik me eens flink over buigen hoe we dit op de meest handige manier in kunnen richten zodat een ieder toch kan fietsen!
[
Tuup J schreef:
[Very off topic] Hey Jeroen, wanneer kom je naar Heerlen toe? Mail me anders eens. Ben nog met je gaan dirten na 24 streetmeeting. [very off topic]
Weet wie je bent! Met de DMR Sidekick en dat kleine manneke met zijn Toy die de meeste gasten een poepie liet ruiken. Heb komende tijd nog ff druk op het werk... en zou eerst Michaeltje gaan vervelen op de bustrails. Wanneer ik samen met T1 naar limboland kom hoor je het!
als rcisoke en christiaan komen kan je beter ahoy afhuren
...en van tevoren een stevige lening afsluiten.....