Re:on-one
Moderator:Beheerders
-
shit hee!! :-[ denk je het lekker voor mekaar te hebben en een stalen frame waar je niets mee kan gebeuren krijg ej dit soort dingen >:( >:(
jij tekenen, jij betalen... gaat je zeker veel tijd en ellende kosten. mooi kut. het zijn wel erg veel slechte dingen trouwens. en vooral die balhoofd buts. hoe krijg je dat voor elkaar als ie in karton zit? die kromme achterbrug en te dunne dropouts zijn ook te slordig voor woorden! misschien heeft men "per ongeluk" een fout frame ingepakt? het is echt teveel...
balen man.

balen ruud! niet dat het erg is maar ik vond in mijn bb buis ook een heleboel overgebleven staal (leek wel staal stof met hier en daar stalen draadjes) dat was er met moeite nog uit te krabben maar ik denk dat ze bij raw na het lassen er niet meer zoveel naar kijken dus is een gekleurd frame misschien beter afgewerkt. toch maar snel mailen naar Brat van on-one en klagen bij UPS heel erg veel succes!
Groeten Micha
Groeten Micha
-
- Contacteer:
Kleurtje RAW, Ruud: http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=130135
Wel rekening mee houden dat hier "n flits gebruikt werd
!
Of zo:
Wel rekening mee houden dat hier "n flits gebruikt werd

Of zo:

-
- Contacteer:
Ruud: "k heb net ook ff UPS gebeld en er is een onderzoek gestart in versnelde vorm, zodat we naar verluid tegen het eind van de week meer zouden moeten weten
.
Er zal wel "n inspecteur van UPS bij je langskomen om de beschadigingen en de verpakking te komen bestuderen ...

Er zal wel "n inspecteur van UPS bij je langskomen om de beschadigingen en de verpakking te komen bestuderen ...
-
Abuse that Sl*t schreef:
linken wil nog steeds niet![]()
Doe het dan ook in 1 keer goed.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=130135
Want op jouw manier lukt het mij hier op kantoor nog steeds niet
om dat plaatje te zien.
-
sorry dacht dat het aan mij lag omdat ik op school zat
:-*

:-*
Rodger schreef:
[Abuse that Sl*t schreef:
linken wil nog steeds niet![]()
Doe het dan ook in 1 keer goed.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=130135
Want op jouw manier lukt het mij hier op kantoor nog steeds niet
om dat plaatje te zien.
Ga toch eens werken ouwe.... ::)
Patman schreef:
[off topic] Pat heb je me mailtje gekregen ???[/off topic]
Yep, net binnengehaald: nice![]()
Tevreden van de Hookworms? Ze zijn wel zwaar hé, vind je niet?
Super de hookworms, Toen ik nog 26 inch wielen had, had ik dmr tires. Maar da gleed ik nog wel eens mee weg in een skatehal, deze helmaal niet. Heb ook al velen gezien met dmr tires en die op een rand landen tssssssssssss bandje leeg, bij deze niks. Dus echt wel tevreden over, dan maakt het gewicht me toch geen zak uit, bike is toch al een beetje aan de zware kant.
ja op dat plaatje van b2b lijkt het speelgoed dat men de raw gimp noemt wel heel erg zwart! na even zoeken kwam ik toch wel voor jullie op een duidelijk voorbeeld van wat men de raw gimp noemt:
hou er wel rekening mee dat alle raw speelgoeddingen toch wel flink anders zijn! maar jullie zijn toch wel slim genoeg om dat te bedenken nadat ik dat al volgens mij 2 keer heb aangekondigd!
veel geluk toegewenst Ruud! en met de vriendelijke groeten van Micha

hou er wel rekening mee dat alle raw speelgoeddingen toch wel flink anders zijn! maar jullie zijn toch wel slim genoeg om dat te bedenken nadat ik dat al volgens mij 2 keer heb aangekondigd!
veel geluk toegewenst Ruud! en met de vriendelijke groeten van Micha
*zucht*
Je kan niet deeplinken vanuit PinkBike.
ZO dus:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=124125
Je kan niet deeplinken vanuit PinkBike.
ZO dus:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=124125
Gezellige update:
Pat vertelde mij dat hij één soort tape heeft gebruikt voor de doos, en NEE MAAR, er zitten twee soorten tape op de doos, op plekken waar stootgaten zitten. Heeeeel toevallig, ook nog eens dat op wonderbaarlijke wijze die grote brede koperachtige nietjes die ze altijd gebruiken "losgesprongen" zijn. Er zaten er 4 in die allemaal dwars door de doos heen zijn getrokken.
Iemand ooit zo"n doos opengetrokken en toch maar het mes gepakt"?
Ziet er goed uit voor UPS...
Pat vertelde mij dat hij één soort tape heeft gebruikt voor de doos, en NEE MAAR, er zitten twee soorten tape op de doos, op plekken waar stootgaten zitten. Heeeeel toevallig, ook nog eens dat op wonderbaarlijke wijze die grote brede koperachtige nietjes die ze altijd gebruiken "losgesprongen" zijn. Er zaten er 4 in die allemaal dwars door de doos heen zijn getrokken.
Iemand ooit zo"n doos opengetrokken en toch maar het mes gepakt"?
Ziet er goed uit voor UPS...
-
- Forumbeheerder
ik hou mn hart al vast om mijn street kadertje van de UK naar hier te krijgen....
good luck met UPS!
good luck met UPS!
-
bEttEs schreef:
speciaal voor Ruud en BF
UPS op zen best
![]()
greetz
bettes
klakske van UPS en shirtje van UDS ::)
-
nasty man..
Die UPS babe heeft trouwens een te grote pet...
De rest van haar kleren passen wel prima... :P
Die UPS babe heeft trouwens een te grote pet...
De rest van haar kleren passen wel prima... :P