kwas net bij mn dealer en ik ging even met em praten, mn maat was er ook, zn fiets is vandaag te water gegaan. en ik bracht mn fiets weg voor onderhoud. lacht ie eerst mn vriend uit ::) dus we hebben het daarna over mn trappers en hij zegt dat ik echt SPD moet hebben want met gewone trappers KUN je niet snel fietsen (

) dus zo stond ik daar ook en ik zeg naja, misschien als ik weer geld over heb maar volgens mij valt het wel mee want zoveel langzamer dan die jongens ben ik nou OOK weer niet

. En hij maar volhouden dus ik zeg naja op Schoorl gaat het best goed. Ik zeg ik doe er soms 47 min over,. ligt aan het parcours. Begint ie ja "Weet je hoe snel ze daar rijden?" Dus ik herinner me ooit van de site dat de snelste het in 38 min deed ofzo. Das best snel dacht ik zo.
"Nee" ; zegt ie
19 minuten !!!!! En wat minder ervaren in 23 ;D ;D ;D ;D
hahahahahahahahaha, toen lag ik dus echt even vlak. Dat betekent dat je gemiddeld 45 kilometer per uur moet fietsen. (gezien de baan 15 km lang is) Ik durf het bijna niet te vragen maar dit is toch echt gelul of niet? De dealer is wel een aardige vent maar uitlachen in t gezicht nadat iemand te water is gegaan met een VET DURE NIEUWE fiets is echt gemeen.
Dus
klaaaggggg maar raakkkk