ik heb deze schone jonkvrouw enkel van achter in mn nek horen hij... uh... praten.. Maar ik denk dat ik eerdaags nog even op "herhaling" ga... Alleen deze keer

Moderator:Beheerders
Idd lefty schitterde in afwezigheid, waar zat je joh?Rinse Appelstroop schreef: Ow ja VD Hill (gaat nooit van bil) of hoe je ook heet. Waar was je?
Rinse
correct, that"s me. ik ben na een kwartier van fiets verwisseld. De 12.9 shock-ophangingsbout brak bij het schroefdraad af en toen was het spelen met de XcX en Shiver over. Snel naar de auto, naar huis scheuren en Cannondale ophalen en weer terug scheuren. En toen heb ik uiteindelijk met Dekerfs nog een lekker potje gebeukt.Erikje schreef: [Xcuse me? Ik was er bij..... 40 minuten in de kou wachten en 15 minuten trappen, resultaat is nu koorts met 40 graden & still ill (zoniet zieker dan het afgelopen weekend). Nooit geweten dat longen kunnen branden en je je hart in je hoofd kan voelen kloppen, zelfs als je niet biked......hartslagmeter was niet nodig. Bij het eerste afdalinkje (ja daar al) werd het zwart voor m"n ogen en donderde ik bijna van mijn bike, toen dacht ik maar er mee te kappen.BOSS schreef: jammer dat Erikje er niet bij was maar wie weet volgende keer.
Maaruh, zomer 2004 Trans-Heuvelrug is fine for me!
Erikje
BTW, was die lange op die Giant+Shiver BP Bram?
BOMBPROOF bram schreef:
ik meende bij aanvang van de tocht nog een portier gezien te hebben die erg op jouw leek....![]()
MxMasterMike schreef:
[Xircuit schreef:
Jeps, dat kan kloppen, op een zwarte 24 toevallig?
Nee, een grijze P3
MxMasterMike schreef:
Volgens mij heb ik jullie nog langs zien razen, ik liep daar op die lange afdaling, met een full face op me harses. :P
MxMasterMike schreef:
[Xircuit schreef:
Nee, een grijze P3
Xircuit schreef:
[MxMasterMike schreef:
[Xircuit schreef:
Nee, een grijze P3
.......oeps, maar ik ging ook zooooo hard....
legion schreef:
Ik heb 85.nogwat genoteerd, (..).... (polar zuigt)
Erikje schreef:
[legion schreef:
Ik heb 85.nogwat genoteerd, (..).... (polar zuigt)
Hartslag?
Erikje
BOMBPROOF erik schreef:
Tevens moet je een bout monteren met lange borst en weinig schroefdraad om kerfwerking in het zwaarbelaste deel te voorkomen. Hiertoe heb ik 1 van de links een halve mm opgeboord.
BOMBPROOF erik schreef:
Ik rijd dezelfde fiets en de tweede bout zit er nog in.
Jurriaan schreef:
nee Grebbenberg hebben we rechts/links laten liggen. (boswachter="vriend")
legion schreef:
Bij deze wil ik alle organisatoren en vrijwilligers bedanken. En mijn producer, manager, platenlabel, bladibladiba.
I had fun iig.
Ennuhhhhhh
[Rinse Appelstroop schreef:
Ow ja VD Hill (gaat nooit van bil) of hoe je ook heet. Waar was je?
Rinse
Idd lefty schitterde in afwezigheid, waar zat je joh?
[/quote
Hebbie dit niet gelezen dan;
Al dat xc gerace is niks voor mij.....(meer) ik ben nou meer in to relaxt freeriden en urban en zo.. xc is me te gejaagd... freeriden is veel relaxter.![]()
[v.d.Hill. schreef:
Jurriaan
Pinomeissie
Freakazoid
Xircuit
Erikje
Rinse
Jojo (onder voorbehoud)
Legion
Steelboy (10.00 uur is wel vroeg voor een blanke... maar ik ga proberen)
Pino (mits fatsoenlijk weer en een weer functionerende knie)
[s]v.d.Hill.[/s]
Ik heb er eens over nagedacht.Dat xc gerace is toch niks voor mij.Als jullie nou nog leuke stukken gingen rijden op de Grebbeberg, dan zou ik het wel leuk vinden.Nou zeg ik dus af.Beetje meer vrijrijden enzo.