zoek een dj3 "03
Moderator:Beheerders
"ben dus op zoek naar een 2003 marzocchi dirt jumper 3 of 2 die in goeie staat is. ik ben bereid om 150€ te spenderen, als iemand iets heeft liggen...
-
Re:zoek een dj3 "03
ik heb ene voor 125eur, maar hij staat wel op 85mm travel, met neiuwe veren kan je hem op 130 of 110 zetten...
en die 125eur zijn verzendkosten in
en die 125eur zijn verzendkosten in
stuur me een fotoke en ik neem hem, 85 is ideaal!!!
-
-
leef jij uberhaubt nog??? laat eens wat van je horen, ook las je hem niet koopt, stuur dan een mailtje dat je hem niet koopt ipv steeds afspraken te maken en nooit te komen opdagen waardoor ik in de problemen kom ik dat ik dan het geld dat ikzeker ging hebben steeds niet krijg >:(
zo doe je dus geen zaken >:( :-X
-
dalijk heb je net zo"n reputatie als ad >:( ::)
als je dat al reputatie kan noemen
ok sorry man je hebt groot gelijk, paar zware avonden achter de rug en niet genoeg geld meer om je vorkje aan te schaffen. ook een beetje nagedacht over het uberhaubt kopen van een vork, ik denkt dat ik nog maar wat zal wachten.
greets
greets
-
[quote="Kona"S crap"]
ok sorry man je hebt groot gelijk, paar zware avonden achter de rug en niet genoeg geld meer om je vorkje aan te schaffen. ook een beetje nagedacht over het uberhaubt kopen van een vork, ik denkt dat ik nog maar wat zal wachten.
greets
[/quote]
drol, en as ge ni snel zijt, is die van mij ook verkocht, you"d better hurry
peace out
greets
[/quote]
drol, en as ge ni snel zijt, is die van mij ook verkocht, you"d better hurry
peace out
Dirty-Harry schreef:
leef jij uberhaubt nog??? laat eens wat van je horen, ook las je hem niet koopt, stuur dan een mailtje dat je hem niet koopt ipv steeds afspraken te maken en nooit te komen opdagen waardoor ik in de problemen kom ik dat ik dan het geld dat ikzeker ging hebben steeds niet krijg >:(
inderdaad, door dit voorval heeft XXL lang op zijn geld moeten wachten!!! Buiten dirty Harry zijn wil om...
-
maar nu is alles opgelost en is iedereen blij
alhoewel zene "kona_scrap" Egon het zelfde heeft gelapt als mij >:( hij ging zijn vork ook "kopen" maar opeens was hij weer dood >:(
you fucker!

alhoewel zene "kona_scrap" Egon het zelfde heeft gelapt als mij >:( hij ging zijn vork ook "kopen" maar opeens was hij weer dood >:(
you fucker!