Hey mensjes,
Smax hier, live vanuit zijn bed.
Ik ben ziek, en heb met 16 spuiten in twee dagen in men rug, op het nippertje 4 dagen hospitalisatie kunnen vermijden. Ik kan dus niet meer biken tot ik weer beter ben, ik kan alleen maar dromen van bikes...
Nu lig hier in mijn bed, met wat Cola, en de TV bied niets boeiends... ook die geweldige curling sport boeit me niet... ik vond geen beter oplossing dan men mountainbikevids naarboven te halen.
Baal ik toch wel even dat deze laptop de .DAT files niet wil lezen met mediaplayer ofzo, ook divx wil het niet.
Op de andere (oudere) laptop, wil hij die films wel gewoon met mediaplayer afspelen.
Als iemand weet wat ik moet doen, en dat hier even schrijft, hang ik hem weer aan de tv, en kan ik rustig kranked enzo kijken...
En dat terwijl ik hier maar lig te balen dat ik niet gewoon mijn examen kan gaan maken, en dan lekker gaan jumpen hier in de wei..
Dank bij voorbaat.
Smax
kan iemand me helpen met mediaplayer?
Moderator:Beheerders
-
Re:kan iemand me helpen met mediaplayer?
heb je al geprobeerd met de kazaalite codecpack? (downloaden op kazaalite.nl ofzo)
daarin zit een avipreview player en een tool om dat-files aan te passen DUS met die player (avi-preview, NIET BS-player die er ook bijzit) zou je laptop wel gewoon de dats moeten kunnen spelen...
hopelijk werkt da zo anders probeer toch een paar verschillende players want dr zit veel verschil op!
GOOD LUCK!!!
(en snel beter!!! waarom heeft god de mens toch ne ruggegraat gegeven???)
MRTN
daarin zit een avipreview player en een tool om dat-files aan te passen DUS met die player (avi-preview, NIET BS-player die er ook bijzit) zou je laptop wel gewoon de dats moeten kunnen spelen...
hopelijk werkt da zo anders probeer toch een paar verschillende players want dr zit veel verschil op!
GOOD LUCK!!!
MRTN
box one bastard schreef:
MRTN
Anders kon die mens niet STAAN !.
En beterschap Smax , dat je maar gauw beter mag worden.
Yup, je hebt idd avipreview nodig denk ik. kijk anders eens op www.divx-digest.com onder software staat alles wat je nodig hebt.
JD (join the sick people :P (griep))
JD (join the sick people :P (griep))
ok, bedankt, ik heb er al 3 kunnen kijken,
Die divx wil het nog steeds niet slikken...
Toch bedankt mensen
:-*
Die divx wil het nog steeds niet slikken...
Toch bedankt mensen