Re:streetmeeting belgie
Moderator:Beheerders
- King Zeus @ DirtE19
al een vast besluit waar er wordt gestreet of gedirt??? miss kom ik ook wel...
-
ik heb mijn laatste examen op de 27e jan....
-
troost u stino, ik ga gebukt onder dezelfde lasten als gij... tis da ge dr zo"n schone dinges mee kunt kopen met al da geld of ik zat hier nimeer! (nog 2maandjes en er komt een brandnieuw bikeje aan, geilgeil)
21 ste bollen????
-
liever den 20ste. mor den 21ste gaat ook
21ste I"m in!!!

-
EN WAAR???
den 20ste zitten wij in brussel&namen DUS
mits toelating der organiserende vuilebladzijders zou ik mij eventueel wel durven vertonen op de plaats der afspraak!
dus als jullie mij ff willen vertellen waar jullie gaat fietsu, dan kom ik wel es zien als het nie te ver is...
ik ben nl aan het proberen van een belgische bikemovie in te blikken, een fietsfilm betergezegd, het moet wel lage landen blijven! dus kan ik alle footage en elke rider wel goed gebruiken, want ik zie het groot!
enfin ik check dp straks nog wel ff om te kijken wat "ze plan" is...
den 20ste zitten wij in brussel&namen DUS
mits toelating der organiserende vuilebladzijders zou ik mij eventueel wel durven vertonen op de plaats der afspraak!
dus als jullie mij ff willen vertellen waar jullie gaat fietsu, dan kom ik wel es zien als het nie te ver is...
ik ben nl aan het proberen van een belgische bikemovie in te blikken, een fietsfilm betergezegd, het moet wel lage landen blijven! dus kan ik alle footage en elke rider wel goed gebruiken, want ik zie het groot!
enfin ik check dp straks nog wel ff om te kijken wat "ze plan" is...
ik kan ni spijtig genoeg, mss nog een meeting overdoen in de kerstvakantie?
-
datum is nog nie zeker dus in de kerst vakantie is ook mogelijk.
tis dus dirten in waasmunster en misschien daarachter naar st niklaas=sk8park
tenzij iemand iets beter weet?;.......
tis dus dirten in waasmunster en misschien daarachter naar st niklaas=sk8park
tenzij iemand iets beter weet?;.......
-
waasmunster zal ni gaan dnek ik want de easy line wordt verlegd en die komt groter dan de grootste reeks, als alles goed is zijn ze der nu al aan begonnen. dus waasmunster wordt 3 grote reeksen en geen kleine tenzij ge zelf begint te graven.
of waarom spreken we ni af aan de MX trails?
of waarom spreken we ni af aan de MX trails?
-
de easy line is nu echt gemakkelijk gemaakt iedereen zou het nu moeten kunnen.
bedoel je de MX trails aan de overkant???=MODDER
bedoel je de MX trails aan de overkant???=MODDER
-
ik ga straks kijken en rijden.
maar da van de MX trails was ne grap natuurlijk, en deze zomer wordt den eerste 10 meter, dus da zegt genoeg
maar da van de MX trails was ne grap natuurlijk, en deze zomer wordt den eerste 10 meter, dus da zegt genoeg
-
komde af ofwa? beestig ik hoop da t nie begint te regenen. ik zal der zijn mee nog 5 ofzo. iedereen is welkom tot strak!
-
ik kom toch ni want neiamnd ie normaal meeging gaat dus..
-
azu weer >:( ben just terug==>kletsnat!
-
seg strandjanetten, spreken we nu nog af of hoe zit da hier?
ik heb de 27e gedaan me examens, en daarna dus alle tijd, mogelijkheden zijn: waasmunster, st-niklaas of streeten in bxl, of als ge een ander idee hebt, bring it on
ik heb de 27e gedaan me examens, en daarna dus alle tijd, mogelijkheden zijn: waasmunster, st-niklaas of streeten in bxl, of als ge een ander idee hebt, bring it on
- King Zeus @ DirtE19
egon schreef:
seg strandjanetten, spreken we nu nog af of hoe zit da hier?
Egon for president!!!
hij heeft gelijk! hopelijk is tegen dan mijn street bikie af

streeten in BXL en derna dirten in mijnen hof 5 km van anderlecht skatepark is waardak woon, das ni ver e manne
-
ok ik hoopdat de dirts de moeite waard zijn
- King Zeus @ DirtE19
GT dude schreef:
streeten in BXL en derna dirten in mijnen hof 5 km van anderlecht skatepark is waardak woon, das ni ver e manne
any pics van de dirts maybe? en hoe zoeden we dan van BXL naar anderlecht graken? of gaat dat met de fiets?
tis in ieder geval wel een beter idee dan geen ::)
van bxl naar anderlecht is nog net doenbaar met ne singlespeed; park van anderlecht ligt op 5minuten van het zuid
- King Zeus @ DirtE19
stino schreef:
van bxl naar anderlecht is nog net doenbaar met ne singlespeed; park van anderlecht ligt op 5minuten van het zuid
maar daar mag je waarschijnlijk niet met meer dan 5 mtb tegelijk binnen...

heej, sorry als ik wat off-topic ga, maar hier zitten alle belgen
Kent iemand mensen die in Luik (Liège) streeten, of heeft iemand zin daar es heen te komen (zal wel een eindje zijn voor jullie)?? Ik ben er donderdag 22 januari en vrijdag 23 januari en als het niet te hard regent bike ik beide dagen. Ik zit er wel vaker ook weekenden, en in Luik is het heel goed streeten, verder kun je bij de Universiteit goed MTB"en er ligt zelfs een Dirt baantje. Maar in al die tijd dat ik daar zo nu en dan rijd ben ik nog nooit een andere biker tegengekomen.
Als jullie tijd hebben laat het me dan weten, ik ken de stad al redelijk goed en weet een hoop toffe spots.

Kent iemand mensen die in Luik (Liège) streeten, of heeft iemand zin daar es heen te komen (zal wel een eindje zijn voor jullie)?? Ik ben er donderdag 22 januari en vrijdag 23 januari en als het niet te hard regent bike ik beide dagen. Ik zit er wel vaker ook weekenden, en in Luik is het heel goed streeten, verder kun je bij de Universiteit goed MTB"en er ligt zelfs een Dirt baantje. Maar in al die tijd dat ik daar zo nu en dan rijd ben ik nog nooit een andere biker tegengekomen.
Als jullie tijd hebben laat het me dan weten, ik ken de stad al redelijk goed en weet een hoop toffe spots.
King Zeus schreef:
[stino schreef:
maar daar mag je waarschijnlijk niet met meer dan 5 mtb tegelijk binnen...![]()
ik denk het wel, als ze daar kinderen met ne fully van de makro binnenlaten...
En ik ken de man aan de kassa ;D
King Zeus schreef:
[GT dude schreef:
any pics van de dirts maybe? en hoe zoeden we dan van BXL naar anderlecht graken? of gaat dat met de fiets?
tis in ieder geval wel een beter idee dan geen ::)
dirts worden vergroot en t park wordt uitgebreid 1ste week februari alst ni regent, en idd anderlecht is makkelijk met de fiets te doen vanuit brussel, 10 minuutjes rijden