Freeride frame
Moderator:Beheerders
Ik ben eigenlijk benieuwd hoever ik zou komen met 150 euro als ik een oud, afgetrapt, zo"n 130 mm veerweg, maar technische in orde freeride frame zoek met een triest budget. En wat voor street frames er beschikbaar zijn voor zo"n budget. En ten slotte vraag ik me af voor welke prijs ik een Marz. Wedge zou kunnen krijgen. (DIt is alleen om me ter dege voor te bereiden op een nieuw project hoor...) Oh ja! Heeft er iemand misschien nog een bruikbaar freeride zadeltje liggen?
Alvast bedankt, BuzZ
Alvast bedankt, BuzZ
Re:Freeride frame
Heb ik iets verschrikkelijks gezegd ofzo?
dacht je nou echt dat iemand je serieus nam met zo"n vraag
ik heb een cannondale V400 SL voor je met een 165 mm zgan Proshock demper (gemaakt door X-fusion)...lagering nog helemaal goed en de adapters voor een gewone vork zitten er al in...geef me 190 euro ervoor.
ik heb nog een kastle degree frame met 16 - 17 cm achter liggen, mag weg voor 200
heb je daar een foto van?
niet op deze PC, maar ik zal een foto uploaden morgenavond als ik weer thuis ben
Ja?C schreef: dacht je nou echt dat iemand je serieus nam met zo"n vraag
Ik wil ook wel een foto van dat cannondale frame hebben. Ik zie al uit naar de foto van het kastle frame. Ik heb er trouwens nog nooit van gehoord... wat specs zouden wel welkom zijn!
sorry,...heb geen foto ervan maar ga maar naar bikes (op deze site), dan freeride en dan zie je een paar super V"s...zien er hetzelfde uit wat betreft frame. Wil je meer info mail me dan effe...
mecha@planet.nl
mecha@planet.nl
GT dude schreef:
ik heb nog een kastle degree frame met 16 - 17 cm achter liggen, mag weg voor 200
Dat is hem, ik had er nog een foto van .
-
gt dude stuur eens een mailtje naar mij ben ook geintreseerd in uw frame (by the way ik woon in de buurt van leuven)
@GT DUDE; zoiets zocht ik inderdaad ja! Maar ik zie mezelf dit jaar niet meer naar belgië gaan op en neer... jammer.
check mail...
kinesis freeride 120mm achter alleen wel wat duurder dan je wil