Laat die Votec zittne, en koop die Mpire, veel vetter, en ik zou er meer vertrouwen in hebben.
en een stuk duurder.....ik kom met die Mole (die normaal gezien zelfs duurder is als de M-pire) + een extra 5th element of Swinger bij lange na niet aan de prijs van die M-pire
laat je ook niet teveel afleiden door wedstrijdgebruik van een fox dh demper zou ik zo zeggen.
verder, allebei erg mooie frames wat betreft looks, en technisch gezien is nicolai in mijn ogen perfect verder... het verschil in de frames zou zich dan uiteindelijk idd doen gelden in de rijstijl.
succes, zane
ze zijn idd bedoelt voor verschillende rijstijlen en disciplines...alleen denk ik dat die M-pire wel schreeuwt om een 5th aangezien ze dus niet tevreden zijn met de RC in wedstrijdgebruik.
maar verder blijft die M-pire optisch het mooiste en blijft het voordeel daarvan nog steeds dat het gewicht onderin zit......
@Hope; ik heb al veel gelezen over die M-pire maar ben nog steeds niet weg van die single pivot (voor dat geld).....volgens mij is die linkage daar omheen alleen voor de stijfheid....hoe zie jij dat of weet je er meer van ???