fiets gezocht max €450,-
Moderator:Beheerders
-
Goeiendag,
Ik ben voor een collega een beetje aan het kijken voor een atb.
Het grootste probleem is dat hij niet meer dan €300,- wil uitgeven en dan ook nog een boswaardige fiets.
Mischien iemand hier die iets weet te staan? Ik hoor het wel.
Grtz,
frieraider
Ik ben voor een collega een beetje aan het kijken voor een atb.
Het grootste probleem is dat hij niet meer dan €300,- wil uitgeven en dan ook nog een boswaardige fiets.
Mischien iemand hier die iets weet te staan? Ik hoor het wel.
Grtz,
frieraider
Re:fiets gezocht
denk dan dat je beland in Giant boulders enzo....al kun je je afvragen of die echt boswaardig zijn...
-
hmm, we zijn toch al wat betere tegengekomen (american eagle durango/lx, atx 850/lx) allebei voor 300. Maar zulke fietsen zijn altijd al verkocht tegen de tijd dat ik de advertentie zie :"( . Dus dacht ik mischien dat iemand hier zoiets te koop weet.
-
goedkoop wordt duurkoop....

-
hoeft niet altijd, het mag best wat jaartjes oud zijn als de basis onderdelen maar van een goede kwaliteit zijn.
En als ie na een half jaar of zo, wat onkosten krijgt geeft dat niet. Als ik maar weer iemand heb weten over te halen om te gaan mountain biken
En als ie na een half jaar of zo, wat onkosten krijgt geeft dat niet. Als ik maar weer iemand heb weten over te halen om te gaan mountain biken

check www.matrabike.nl
heb je voor is wel iets boven zun budget 375 euro
een mooi bikie met alivio is redelijk boswaardig voor een beginner
heb je voor is wel iets boven zun budget 375 euro
een mooi bikie met alivio is redelijk boswaardig voor een beginner
IK heb nog een Giant ATX880 te koop. Bouwjaar1998. 19.5 inch. Esp7.0 24 speed. Goede ketting,tandwielen,banden. Ziet er nog erg goed uit.
-
@ binkie: kun je me mischien een foto mailen? dan kan ik maandag wat aan m"n collega laten zien. Klinkt verder wel goed
@ crash: Ik wil hem wel het gevoel geven dat atb-en leuk is .Ik betwijfel of dat met zo"n fiets lukt
@ crash: Ik wil hem wel het gevoel geven dat atb-en leuk is .Ik betwijfel of dat met zo"n fiets lukt
Ik heb ook nog een mooie fiets voor jou, klik op de link en aanschouw.
De prijs is nu 300 euro.
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g= ... s&ID=40728
De prijs is nu 300 euro.
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g= ... s&ID=40728
-
das nou jammer, hij is zo"n 1.80 meter lang en dan lijkt mij 17" iets wat aan de kleine kant.
Ik ben zelf ook bijna 1.80, en het kan wel hoor. Ik heb er een langere zadelpen in gedaan en dat gaat heel goed hoor. Denk dat het voor een beginner juist wel goed is doordat de positie wat rechter op is, maar dat kan altijd noch veranderd worden door een stem met zonder rise er in die wat langer is.
-
lijkt me toch echt te klein. zoek eerder iets in de richting tussen de 18 en 20 inch. maare binkie, is jouw fiets al verkocht?
-
Re:fiets gezocht max €450,-
prijs is hoger geworden. de fiets mag nu max €450,- kosten
Je kan nog altijd mijn bike kopen. Kom anders es kijken of ie past.
-
op 5 jan. zie ik m"n collega weer voor het eerst. Ik zal hem dan vragen of ie niet ff wil gaan "passen"
Oke, dan hoor ik het wel weer.