formula evo 9.5
Moderator:Beheerders
Schijfrem-set formula evo 9.5,schijven 185mm(voor en achter)+service-kit
120€
Grtz
Martijnie
120€
Grtz
Martijnie
Re:formula evo 9.5
heb je mischien een foto van de remmen cwant ik weet niet welke het zijn en wat is het gewicht ? zijn ze geschikt voor xc ?

Dat moeten ze zijn...The Evolution 9.5. is the same as the 2002 model. The workhorse in the Formula brake family, with a large volume caliper, ideal for Tandems or other high temp applications. The "Evo" is self adjusting and like all Formula brakes have Reach adjust, Piston travel adjust, easy bleed screw, etc.
(460 gr)
All aluminun construction Two opposed-piston caliper with self-adjusting pads
Re-attachable hydraulic tube fittings, easy to shorten 140,160 or 185 mm riveted disc (6 holes) Equipped with I.S. fittings. Front Post Mount and oversize discs adapter available as upgrades
ThorUSA PRICE $ 159.00
Als ik het zo lees zijn het meer FR en DH remmen dan dat ze voor XC bedoeld zijn... Daar zijn ze veel te grof en zwaar voor...
mzzls Gemini
Ik heb zelf ook de Evoluzione en die gebruik ik ook voor te xcen en freeriden ,urban enzo.Maar tis wel een iets ouder model met grotere remhendel.
Niemand?
Grtz
Martijnie
Grtz
Martijnie
prijs aangepast.
Grtz
Grtz
He Martijnie
ben wel geinteresseerd in die remmetje als je ze nog hebt.
Zijn ze in goeie staat??????
Laat het me weten op men mail wat je der precies voor vraagt en than we will talk.
Men mailadres zie je in men profiel,
heb echt interesse.
Groeten 2D
ben wel geinteresseerd in die remmetje als je ze nog hebt.
Zijn ze in goeie staat??????
Laat het me weten op men mail wat je der precies voor vraagt en than we will talk.
Men mailadres zie je in men profiel,
heb echt interesse.
Groeten 2D
Check mail.
Grtz
Grtz