[OT] Hotmail?
Moderator:Beheerders
Weet niet of het hier thuis hoort, maar ik ken verder weinig computer freaks (zowiezo weinig mensen, ander verhaal...)
Nieuwe Layout van Hotmail zuigt enorm, maar wat me nog meer verbaasd, is het feit dat schijnbaar vanuit mijn Hotmail account "s nachts als ik braaf lig te slapen emails die ik al verstuurd heb, of zelfs emails die ik ontvangen heb, verstuurd worden. Voor alle duidelijkheid, de computer staat dan dus gewoon braaf uit.
Hoe kèn dah... en wat is er tegen te doen? Fijn, als er zo bepaalde info verstuurd word en terecht komt bij mensen die daar geen drol mee te maken hebben...??
???
Nieuwe Layout van Hotmail zuigt enorm, maar wat me nog meer verbaasd, is het feit dat schijnbaar vanuit mijn Hotmail account "s nachts als ik braaf lig te slapen emails die ik al verstuurd heb, of zelfs emails die ik ontvangen heb, verstuurd worden. Voor alle duidelijkheid, de computer staat dan dus gewoon braaf uit.
Hoe kèn dah... en wat is er tegen te doen? Fijn, als er zo bepaalde info verstuurd word en terecht komt bij mensen die daar geen drol mee te maken hebben...??
???
Re:[OT] Hotmail?
worm virus? ff goed checken!
zane
zane
Tis sowiezo geen slecht idee om ff Lavasoft"s Ad-Aware te downen.
Niet TE fanatiek zijn met die software want d"r zit één foutje in: hij mikt ook een file weg die Mediaplayer 9 nodig heeft (omdat ook die file info verzamelt over je PC enzo).
Niet TE fanatiek zijn met die software want d"r zit één foutje in: hij mikt ook een file weg die Mediaplayer 9 nodig heeft (omdat ook die file info verzamelt over je PC enzo).
denk gwoon ff virusscan installere
mja ik vind nieuwe hotmail layout wel fijn
Kwestie van wennen!
Zoals veel dingen in t leven he!
grtz
Zoals veel dingen in t leven he!
grtz
kona-rider schreef:
denk gwoon ff virusscan installere
Nadeel daarvan is dat goeie niet gratis zijn. Ad-Aware is EN goed, EN gratis. Veel updates ook en een must have voor de downloadende mens

Allemaal leuk en aardig.. maar uh.. hoe kan die gabber mailtjes die op een internet-based emailaccount staan, versturen op tijden dat mijn PC uit staan?!?!
Zou ik jouw eens mailen met een time-stamp van gisteren en met jouw mailadres er onder?
Die van/voor/tijd/whatever info is ook maar tekst, en tekst kun je aanpassen. Nooit bij stilgestaan he?
Anyway"s, draai Ad-Aware nu maar, kijk of er geen trojans op je PC zitten en verander je password DAARNA.
Die van/voor/tijd/whatever info is ook maar tekst, en tekst kun je aanpassen. Nooit bij stilgestaan he?

Anyway"s, draai Ad-Aware nu maar, kijk of er geen trojans op je PC zitten en verander je password DAARNA.
Ad Aware vind niets meer...
Daarbij gaat het om komplete emails gewoon die ik verstuurd hem zonder dat er iets aan gewijzigd is, die opnieuw verstuurd schijnen te zijn maar de geadresseerde van die email..... ???
Daarbij gaat het om komplete emails gewoon die ik verstuurd hem zonder dat er iets aan gewijzigd is, die opnieuw verstuurd schijnen te zijn maar de geadresseerde van die email..... ???
op kazaa zitten vaak van die dingen, heb ik ook eens gehad.
als je kazaa hebt kun je het mischien beter opnieuw installeren, soms helpt het
jan
als je kazaa hebt kun je het mischien beter opnieuw installeren, soms helpt het

jan
JanN schreef:
op kazaa zitten vaak van die dingen, heb ik ook eens gehad.
als je kazaa hebt kun je het mischien beter opnieuw installeren, soms helpt het![]()
jan
BS.
Als je em opnieuw installeert, komt het op een gegeven moment toch weer terug. En de kans is groot dat het toch vrij weinig helpt.
En btw, Kazaa zuigt zwaar.
Theo Maassen zei ooit: "computers zijn een uitvinding voor een minder doel... lossen alleen problemen op die er zonder die computer nooit geweest waren... "
nog niet eens zo ver van de waarheid
nog niet eens zo ver van de waarheid

Kazaa roeleert bij mij... maar ja daar gaat het niet over.Ik weet niet of het voor je helpt maar ,mischien eens je registry cleanen.Dat scheelt een hoop rotzooi.Er blijft toch nog een hoop rotzooi achter van gedeinstalleerde programma"s.
Met jv16 powertools kun je dat doen.Te vinden op www.zdnet.nl.
Met jv16 powertools kun je dat doen.Te vinden op www.zdnet.nl.
Nee maar, een goede tip van Lefty! Waarschijnlijk gaat het niet helpen, maar een leuke stukje software is het wel
Kazaa is trouwens dan wel weer gay om software te downen...

Kazaa is trouwens dan wel weer gay om software te downen...
-
JanN schreef:
wij hebben het eraf gegooit en nu wekrt de pc weer veel beter![]()
Ben je de koningin of ben je schizofreen?