Nu op national geographic
Moderator:Beheerders
Re:Nu op national geographic
wie neemt hem op en bied hem aan?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
weinig spannend, wel supermooie tracks maar niet echt spannend in beeld gebracht.
Intense"s en een 90 kilometer uphill over 4600 hoogtemeters.
OK, wel spannend.
Niet opgenomen, sorry!
Intense"s en een 90 kilometer uphill over 4600 hoogtemeters.
OK, wel spannend.
Niet opgenomen, sorry!
herhaling 60 mins Toyota Adventure Starts Here: X-Force: Mountain Biking
Programmagids aanklikken en zie daar om 04.00 PM
Programmagids aanklikken en zie daar om 04.00 PM
Intense Zuigt !
-
goed zot, die xc-kerel! petje af om tegen zo"n tempo heel dat eind naat boven te raggen! als ik elke avond een uurtje tot god de vader bid, krijg ik dan aub ook zo"n conditie?

box one bastard schreef:
goed zot, die xc-kerel! petje af om tegen zo"n tempo heel dat eind naat boven te raggen! als ik elke avond een uurtje tot god de vader bid, krijg ik dan aub ook zo"n conditie?![]()
als je dan ook nog ne keer van de 13cm genotsstengel afblijft, zal God De Vader je wel belonen.
-
EUH SORRY PARDON >:(
ik weet niet hoe het met jullie gesteld is, maar die van mij is 20 cm inclusief 5 cm negatieve veerweg!!! ;D
13 cm het zou wat...
(er zit na al die jaren al een beetje speling op, maar werken doet ie nog elke avond) ;D
ik weet niet hoe het met jullie gesteld is, maar die van mij is 20 cm inclusief 5 cm negatieve veerweg!!! ;D
13 cm het zou wat...
(er zit na al die jaren al een beetje speling op, maar werken doet ie nog elke avond) ;D
:)ajoh die spelling maakt niets uit.
Mijn keringen laten het ook wel eens afweten en dan komt er weer wat glad vettig spul uit
Mijn keringen laten het ook wel eens afweten en dan komt er weer wat glad vettig spul uit

dat was echt leuk zeg!!
Bart
PS: die downhiller was idd een zeer technische rijder...... Volgens mij rijdt mijn buurvrouw van 86 en drie krukken die gast eruit in haar mondgestuurde rolstoel!

Bart
PS: die downhiller was idd een zeer technische rijder...... Volgens mij rijdt mijn buurvrouw van 86 en drie krukken die gast eruit in haar mondgestuurde rolstoel!