magura louise fr, goeie keus?

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bobbiano
magura louise fr, goeie keus?

Bericht door bobbiano » wo dec 31, 2003 3:48 pm

ik sta op het punt om een setje magura louise fr aan te schaffen. nu hoor ik de laatste tijd wat slechte verhalen rond de schijfremmen van magura. zijn het goede remmen voor dual gebruik? als ik deze remmen zou kopen zou ik ze nieuw hebben voor ongeveer 220 euro.. ik ben benieuwd of het dus de moeite waard is. alvast bedankt..
groet bob
(andre optie: deore schijfrem. beter als louise fr?)

gringo30

Re:magura louise fr, goeie keus?

Bericht door gringo30 » do jan 01, 2004 10:32 pm

zeer goede keus, op mijn nieuwe fiets zitten ze erop maar heb wel het oud model erop gezet. De nieuwe schijven lijken we heel hip maar enig voordeel zullen ze wel niet hebben op de oudere bewezen schijven( ik geloof niet in verkoopspraatjes ). Tis puur om de looks te doen. Goeie doseerbaarheid en goeie feeling, vooral de voorrem is zeer krachtig door zijn grotere diameter.

Cubeman

Re:magura louise fr, goeie keus?

Bericht door Cubeman » vr jan 02, 2004 12:32 pm

Als je Louise FR remmen wilt hebben moet je eens op de site van Barracuda kijken. (www.barracuda.be)
Daar zijn ze nu in de promo afgeprijst van € 179,- naar € 139,-/stuk!

In het nieuwste (januari) nummer van het Duitse blad Mountainbike staan een schijfrem test waar ze als winnaar uit de test komen!

Plaats reactie