North shore & dual in Schoorl?!
Moderator:Beheerders
-
Wie kan me meer vertellen over een dual & north shore parcours in Schoorl en of dit parcours goed te rijden is met een hardtail.....naar mijn idee is er weinig info over te vinden op de Inet....Het parcours zou aangelegd zijn door het 24-team....Heb al wel wat foto"s gevonden op pinkbike.com....maar zou graag wat reacties willen van bikers die er al geweest zijn!!! en of het de moeite waard is?!
Greatz, Nick
Greatz, Nick
Re:North shore & dual in Schoorl?!
Ik ben er geweest toen we de santa cruze bulit gingen testen.
Toen was alles weg en gesloopt.
Ik heb wel begrepen dat ze weer wildee beginne met bouwen.
maar of dat gebeurt is dat weet ik niet.
wie zijn het 24-team???
Toen was alles weg en gesloopt.
Ik heb wel begrepen dat ze weer wildee beginne met bouwen.
maar of dat gebeurt is dat weet ik niet.
wie zijn het 24-team???
-
Wanneer was dat toen je er was....zou eventueel alweer beter kunnen zijn.....en zijn er nog mensen die er binnenkort heen gaan?
Ik dacht dat het door Alkmaar Freeriders gebouwd is?Ik heb geen idee waar het nou precies is,maar zodra mijn fully klaar is wil ik er zeker een keer heen.
Greetz Roadkill
Greetz Roadkill
OPZOUTEH!!!!!!!!!!!!!
Boswachter heeft al alles gesloopt omdat er een gigantische bende van was gemaakt. En er is helemaal geen north shore of dual iets, enkel wat mooie paden.
Boswachter heeft al alles gesloopt omdat er een gigantische bende van was gemaakt. En er is helemaal geen north shore of dual iets, enkel wat mooie paden.
Er WAS idd iets wat er een heeeeeeeeeel klein beetje op leek maar dat is idd weggehaald door de bosw8ers en niet geheel onterecht denk ik.
Dus niet de moeite om te komen, al zou je het waarschijnlijk toch nooit gevonden hebben.
dusssss©
Dus niet de moeite om te komen, al zou je het waarschijnlijk toch nooit gevonden hebben.
dusssss©
Er liggen over naast XCpaden wat dualpaden en singletrack maar northshore is verledentijd.
maar de rest v/d paden is wel lol ik was er vandaag nog, maar om een eind te rijden is wel overdreven.
maar de rest v/d paden is wel lol ik was er vandaag nog, maar om een eind te rijden is wel overdreven.
Ik woon er met de auto een kwartiertje vandaan,dus misschien van de week maar weer eens heen
Greetz Roadkill
Greetz Roadkill
roadkill schreef:
Ik woon er met de auto een kwartiertje vandaan,dus misschien van de week maar weer eens heen
Greetz Roadkill
Wij zijn er zondag de 11e wel weer
maar ik weet niet waar we gaan rijden.
misschien op nieuwe springparcours.
mzl arno
Alkmaarse freeriders

Nieuwe springparcour????Sorry ben er al een tijd niet meer geweest,hebben jullie ergens een plek waar jullie normaal verzamelen?
Enne ik kom pas als mijn fully klaar is,ik zie me met mijn xc fiets niet echt freeriden(met mijn fully moet ik het ook nog zien hoor ;D)
Greetz Roadkill
P.s. hebben jullie nog tips wat betreft lbs regio Alkmaar en Zaanstad.dan bedoel ik dus lbs met verstand van freeriden
Enne ik kom pas als mijn fully klaar is,ik zie me met mijn xc fiets niet echt freeriden(met mijn fully moet ik het ook nog zien hoor ;D)
Greetz Roadkill
P.s. hebben jullie nog tips wat betreft lbs regio Alkmaar en Zaanstad.dan bedoel ik dus lbs met verstand van freeriden
Bij il primo die skibaan ofzo het nieuwe parcours is vooral dual en er zijn een paar leuke sprongen maar als je gaat mail dan maat ff ofzo
mzl Arno
mzl Arno
Skatepark in Zaanstad is de moeite waard ;D
het parcours is ook aangelegd in samenspraak met de boswachters, waarom dan geen North-Shore ?
lijkt mij ook wel een keer vet om te doen

freeride il primo
wat is dat bij il primo? liggen daar grote schansen?
wil er wel een keer heen, neem ik wat vrienden mee, vet gezellig
laterzz nick
wil er wel een keer heen, neem ik wat vrienden mee, vet gezellig
laterzz nick

- didadunlop