Re:DVD van openingsweekend todtnau?
Moderator:Beheerders
- Eddy_the_Eagle
Ik ben beroepsmatig bezig met het maken van films en documantaires. Ik doe dit bij bedrijven en ook voor de lokale omroep.
Indien er animo is, wil ik een DVD maken van een bike-park in Duitsland of iets dergelijks!
Maar ik ga er alleen aan beginnen als er genoeg animo is, want het is een hele bult werk en het gaat me in de voorbereidingen een hoop geld kosten, dus daarom deze poll om ff te polsen wie er interesse heeft.
Indien er animo is, wil ik een DVD maken van een bike-park in Duitsland of iets dergelijks!
Maar ik ga er alleen aan beginnen als er genoeg animo is, want het is een hele bult werk en het gaat me in de voorbereidingen een hoop geld kosten, dus daarom deze poll om ff te polsen wie er interesse heeft.
Gekozen voor optie 1 maar dan zal je er wel iets aparts van moeten maken. Liever een leuke reportage van verschillende parken, Todtnau, Willingen, BWB, Winterberg, af en toe een helmetcam invoegen. Lijkt me wel wat.
Optie 1 en idd wat Dude zegt

Ik zeg een idee wat erg leuk is.
Ben, alleen bang dat er nou wel animo s maar als het op betalen aankomt.
Misschien moet er eerst een bekend zijn wat het gaat worden, want een DVD met shots van diverse parken is ook wel aardig
(aangezien de meeste wel een filmpje van T of een fototje hebben van T).
Maar ik ben wel voor.
MvG Spike
Ben, alleen bang dat er nou wel animo s maar als het op betalen aankomt.
Misschien moet er eerst een bekend zijn wat het gaat worden, want een DVD met shots van diverse parken is ook wel aardig
(aangezien de meeste wel een filmpje van T of een fototje hebben van T).
Maar ik ben wel voor.
MvG Spike
Hmm ben ik het zowaar met dude eens ;D
Misschien ook wel leuk om er wat Bergschenhoek aan te plakken,of de mannen van Amsterdam,en niet te vergeten Dennis!!!!!!!!
Een soort dp dvd van maken?
Greetz Roadkill
Misschien ook wel leuk om er wat Bergschenhoek aan te plakken,of de mannen van Amsterdam,en niet te vergeten Dennis!!!!!!!!
Een soort dp dvd van maken?
Greetz Roadkill
-
het lijkt mij wel leuk maar als het op betalen aankomt zijn er idd vaak mensen die er vanaf zien.
er gaat ook voor jou heel veel tijd inzitten voor je een mooi dvdtje hebt want voor 15 min op dvd leg ik dat geld niet neer.
er gaat ook voor jou heel veel tijd inzitten voor je een mooi dvdtje hebt want voor 15 min op dvd leg ik dat geld niet neer.
precies, voor dat geld wil ik vaak genoeg met mn kop in beeld komen, en dat zal iedereen wel willen dus dat wordt veel werk, en ik kom om te fietsen, niet om via een vastgelegd script een passage te doen...
neemt niet weg dat ik het een leuk idee vind, en wat betreft het geld; toen met de dp dh shirts waren er genoeg lui die gewoon betaalden en de zaak serieus namen ipv simpelweg niets meer te laten horen.. ik ga er wat dat betreft vanuit dat als je je aanmeldt, dat je en wel zorgt dat je op die tape staat en dat je dus ook gewoon betaalt.
zane
neemt niet weg dat ik het een leuk idee vind, en wat betreft het geld; toen met de dp dh shirts waren er genoeg lui die gewoon betaalden en de zaak serieus namen ipv simpelweg niets meer te laten horen.. ik ga er wat dat betreft vanuit dat als je je aanmeldt, dat je en wel zorgt dat je op die tape staat en dat je dus ook gewoon betaalt.
zane
- Eddy_the_Eagle
Ik kan 60 minuten film kwijt op een DVD. Het kan ook een idee zijn om de komende zomer belangrijke evenementen af te gaan (openingen, festivals en wedstrijden) om deze samen op één DVD te zetten. Dat betekend dat het F##KNG veel werk is, maar je dan wel een cool jaaroverzicht hebt.
De film zal worden als een filmpje van Be-one, zoals dat hier ooit op DP heeft gestaan. Dus het gaat om de actie en niet om volgens een script naar beneden te rijden.
En dan de premiere op de bike motion plus, op de DP stand...
... ofzoiets
Maar ik ga alleen veel tijd investeren als het zin heeft, want ik ga niet honderden uren voor 5 DVD"s zitten monteren (1 minuut film is ongeveer een uur werk!)
De film zal worden als een filmpje van Be-one, zoals dat hier ooit op DP heeft gestaan. Dus het gaat om de actie en niet om volgens een script naar beneden te rijden.
En dan de premiere op de bike motion plus, op de DP stand...
... ofzoiets
Maar ik ga alleen veel tijd investeren als het zin heeft, want ik ga niet honderden uren voor 5 DVD"s zitten monteren (1 minuut film is ongeveer een uur werk!)
Ik zal een lijstje beginnen dan heb je een beetje een ID wie er geinteresseerd is. Als dan alleen mensen reageren die ook daadwerkelijk voor een DVDtje willen betalen.
Lijkt mij iig wel leuk om wat opnames te zien van het NK bijv of van Todtnau, BWB enz enz. Zeker als je jezelf ook nog eens langs ziet komen.
-DudeHimself
-
-
-
Lijkt mij iig wel leuk om wat opnames te zien van het NK bijv of van Todtnau, BWB enz enz. Zeker als je jezelf ook nog eens langs ziet komen.
-DudeHimself
-
-
-
Het lijkt mij idd een heel leuk idee en misschien kan er dan ook wat van het bike-festival of het NK in Rittershausen in komen. Als er nog weer een 24 meeting komt, daar ook spul van.
Dus een film van een jaartje nederlandse bike-scene.
Heb zelf de DVD van de duitse bundesliga DH ook gekocht voor 15 euro, gemaakt door de jongens van www.speedfreeks.de
Dus voor een goede NL film ben ik zeker wel in.
Lijstje
-DudeHimself
-Jass
-
-
Dus een film van een jaartje nederlandse bike-scene.
Heb zelf de DVD van de duitse bundesliga DH ook gekocht voor 15 euro, gemaakt door de jongens van www.speedfreeks.de
Dus voor een goede NL film ben ik zeker wel in.
Lijstje
-DudeHimself
-Jass
-
-
-
Hey Eagle, jij werkte toch bij de Spoorwegen? en als part-time disk-Jockey?
-
zon jaar overzicht is wel leuker met verschillende evenementen lijkt mij. als ik zelf ook nog eens voorbij kom rollen vind ik het zeker leuk.
Lijstje
-DudeHimself
-Jass
-morphineman
-
Lijstje
-DudeHimself
-Jass
-morphineman
-
Dus het gaat om de actie en niet om volgens een script naar beneden te rijden.
ja, maar; als die actie bestaat uit mijn kop, en dat geldt voor de rest ook.. think, als iedereeen besluit om bijv de wildride te gaan rijden, en jij staat bij de doubles in Todtnau... sta je daar lekker te kakken... snappie

zane
Lijstje
-DudeHimself
-Jass
-morphineman
- Roadkill
-
Ik zal er zelf wel niet opkomen,maar het lijkt me best wel een leuk dvdtje worden
Greetz Roadkill
-DudeHimself
-Jass
-morphineman
- Roadkill
-
Ik zal er zelf wel niet opkomen,maar het lijkt me best wel een leuk dvdtje worden
Greetz Roadkill
He said Kakken, huh huh huh.
-
Het zou mss leuk zijn om allerhande frestyle diciplines aan bod te laten komen. Streeten, bikeparken, skateparken, bergenschoebelekoek,...
Ik denk wel dat je gaat moeten selecteren op het gebied van stijlen, het gaat volgens mij niet zoveel zeggen als je dan ook bijvoorbeeld gewoon xc er gaat bijnemen.
En wat betreft de personen die willen gefilmd worden, je moet natuurlijk ook iets te bieden hebben voor je kop gefilmd wordt.
take care, egon
Ik denk wel dat je gaat moeten selecteren op het gebied van stijlen, het gaat volgens mij niet zoveel zeggen als je dan ook bijvoorbeeld gewoon xc er gaat bijnemen.
En wat betreft de personen die willen gefilmd worden, je moet natuurlijk ook iets te bieden hebben voor je kop gefilmd wordt.
take care, egon
Leuk idee, jahoor ik wil er wel eentje, veel succes but don"t "snakebite" yourself
- Eddy_the_Eagle
Zane! schreef:Dus het gaat om de actie en niet om volgens een script naar beneden te rijden.
ja, maar; als die actie bestaat uit mijn kop, en dat geldt voor de rest ook.. think, als iedereeen besluit om bijv de wildride te gaan rijden, en jij staat bij de doubles in Todtnau... sta je daar lekker te kakken... snappie![]()
zane
Dat is dus mijn voordeel... aangezien ik zelf een enorme liefhebber ben (en soms zelf een beetje deelnemer ;D), weet ik wel een beetje wat jullie leuk vinden en wat spectaculair is om te zien!!!
En anders zien jullie mij drie kwartier kakken.... voor €15! Ook mooi

mss is het handig om bij de pol erbij te zetten
optie) heb interesse, als het maar niet duurder is dan 10 a 15 euro
optie) heb interesse, als het maar niet duurder is dan 10 a 15 euro

- Eddy_the_Eagle
Dat heb ik bewust niet gedaan om de drempel een beetje hoog te houden, zodat ik kan zien of er echt interesse is en of men er wat voor over heeft.
- Eddy_the_Eagle
yep,BOMBPROOF bram schreef: Hey Eagle, jij werkte toch bij de Spoorwegen? en als part-time disk-Jockey?
Momenteel ben ik mijn bedrijfsactiviteiten een beetje aan het uitbreiden. Ik werk inmiddels ook al twee jaar bij de lokale omroep en ben bezi met een opleiding bedrijfskunde. Daardoor kwam ik op het idee om bedrijfsfilmpjes te gaan maken. Het doel kan tweeledig zijn, nl dat je als bedrijf iets naar buiten wil presenteren (Reclame) of juist intern (Directie presenteerd het nieuwe beleid aan de medewerkers).
Momenteel zit het nog een beetje in een opstartende fase en moet er veel geinvesteerd worden in apparatuur (camcorder, recorder, projector/beamer, uitbreiding geluidsset, enz.).
Misschien een idee voor BombProof?
Filmpje van de bike, een presentatie/ onthulling voor genodigden, misschien een testritje enz. enz.
Soms moet je je produkt een klein zetje geven om het publiek warm te maken en dat alles voor een low-budget prijs!!!!!!
Mail me maar voor meer info...
spinning_wheelz@hotmail.com
-
Lijstje
-DudeHimself
-Jass
-morphineman
- Roadkill
-... (ik krijg geen verlof niemeer wheieieie :"()
-DudeHimself
-Jass
-morphineman
- Roadkill
-... (ik krijg geen verlof niemeer wheieieie :"()
- Eddy_the_Eagle
DVD Bikefestival
Ik heb afgelopen weekend de 4x wedstrijd op het bikefestival gefilmd.
Supercoole beelden!!!
Voor de geinteresserden, ik maak er DVD"s van...
Om mijn materiaalkosten eruit te halen vraag ik er 11,90 voor (10 euro ex BTW)! Dit is inclusief verzendkosten!
Info: spinning_wheelz@hotmail.com
Supercoole beelden!!!
Om mijn materiaalkosten eruit te halen vraag ik er 11,90 voor (10 euro ex BTW)! Dit is inclusief verzendkosten!
Re:DVD Bikefestival
klink erg intressant hoe lang film materiaal komt erop?als t niet te kort is wil ik er zeker eenEddy_the_Eagle schreef:
Ik heb afgelopen weekend de 4x wedstrijd op het bikefestival gefilmd.
Supercoole beelden!!!