zane
Moderator:Beheerders
hey, die cannondale die je een versie van de blacks noemde, die van mij. waarom kan ik die niet vinden op de cannondale site?Zane! schreef: shame on jou appelstroop... das n 24!
zane
is die ook als los onderdeel te bestellen en te combineren met andere paraplu gevallen ? hoooohooooo ik zie het al, op de site zelf, tssss er een met een eigen parapluuuutje....en wat mot dat kosten uiteraard.............pervert schreef: In de Headset cap zit een dikke holle bout waar je de remleiding doorheen kan halen (ala Bmx) en dus en barspins kan maken en toch voor (schijf)remmen!!!
........pervert schreef:
@elvis, 12.5€ bij www.dirt-online.nl (onder stems)
........pervert schreef:
In de Headset cap zit een dikke holle bout waar je de remleiding doorheen kan halen (ala Bmx) en dus en barspins kan maken en toch voor (schijf)remmen!!!
dirk de schurk schreef:
gusset is idd van 2004. eric fox zei dat ie zo steviger was, en dat is waar het om draait.
voor achterrem kund je een gyro steken.
of lange kabel
ze zijn momenteel aan een hydraulische gyro aan"t werken!!!
lion schreef:
[dirk de schurk schreef:
gusset is idd van 2004. eric fox zei dat ie zo steviger was, en dat is waar het om draait.
voor achterrem kund je een gyro steken.
of lange kabel
ze zijn momenteel aan een hydraulische gyro aan"t werken!!!
gyro is het helemaal ben ik net achter gekomen.
hydro gyro? *#&$ wat een stomme posers aktie, street/dirt is een mech (avid goede) meer dan genoeg!
mag ik even een droombak sharen met jullie? http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=51754