Neue Rahmen dans the Maison!

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

lion
Re:Neue Rahmen dans the Maison!

Bericht door lion » wo jan 07, 2004 6:10 pm

het is een posers aktie omdat ik het volkomen onnodig vind. die remkracht heb je zeker weten niet nodig. barspin is een echt hardcore-street (mtb) of bmx truuk maar rijke streeters doen er toch een mech rem op zodat je geen last hebt van slagen en weinig remkracht. vind jij een m6 op een sc vork niet een posersaktie? zelfde.

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 6:16 pm

lion schreef:
het is een posers aktie omdat ik het volkomen onnodig vind. die remkracht heb je zeker weten niet nodig. barspin is een echt hardcore-street (mtb) of bmx truuk maar rijke streeters doen er toch een mech rem op zodat je geen last hebt van slagen en weinig remkracht. vind jij een m6 op een sc vork niet een posersaktie? zelfde.

Wat kun jij ongelovelijk stom mensen nalullen, niet te zuinig. barspin, een hardcore street-actie? Zelfs ik kan een barspin. En dat jij met je schamele30 kilo van dat kippenlijf van je geen remkracht nodig hebt wil nog niet zeggen dat Zane of wie dan ook het WEL fijn vind met grote schijven te rijden.

Dus BEK HOUDEN.

flippie flink

Bericht door flippie flink » wo jan 07, 2004 6:17 pm

Ruud schreef:
[
lion schreef:

Wat kun jij ongelovelijk stom mensen nalullen, niet te zuinig. barspin, een hardcore street-actie? Zelfs ik kan een barspin. En dat jij met je schamele30 kilo van dat kippenlijf van je geen remkracht nodig hebt wil nog niet zeggen dat Zane of wie dan ook het WEL fijn vind met grote schijven te rijden.

Dus BEK HOUDEN.

go gettem tiger ;D

Q....

Bericht door Q.... » wo jan 07, 2004 6:22 pm

Ruud schreef:
[
lion schreef:

Dus BEK HOUDEN.

Gut o gut durf je wel zonder Don tegen zo een jongen. :"(

lion

Bericht door lion » wo jan 07, 2004 6:34 pm

Ruud schreef:
[
lion schreef:

Dus BEK HOUDEN.

allemaal leuk dat je barspin kan maar kan jij m ook in de lucht of met een manual erachter of ervoor? gewone barspin van een stoepie kan ik nu zelfs. en wat is dat nou weer voor onzin kippenlijf?! niet dat ik het erg vind maar dat is echt een slecht argument. ik weeg hooguit 20 kilo minder dan de gemiddelde dper. en zane heeft echt wel genoeg aan een avid rem. evt gooit hij er wel een grotere schijf op. waarom zou je trouwens zoveel remkracht nodig hebben? en flippie niet zo meelopen met de partij die volgens jou gaat winnen.

JD @ NL

Bericht door JD @ NL » wo jan 07, 2004 6:40 pm

Zane NEEDS a big brake...

Bovendien spreekt een hydraulische rem beter aan dan een mechanische is mijn ervaring?

JD

flippie flink

Bericht door flippie flink » wo jan 07, 2004 6:42 pm

lion schreef:
[
Ruud schreef:
[
lion schreef:

Dus BEK HOUDEN.

allemaal leuk dat je barspin kan maar kan jij m ook in de lucht of met een manual erachter of ervoor? gewone barspin van een stoepie kan ik nu zelfs. en wat is dat nou weer voor onzin kippenlijf?! niet dat ik het erg vind maar dat is echt een slecht argument. ik weeg hooguit 20 kilo minder dan de gemiddelde dper. en zane heeft echt wel genoeg aan een avid rem. evt gooit hij er wel een grotere schijf op. waarom zou je trouwens zoveel remkracht nodig hebben? en flippie niet zo meelopen met de partij die volgens jou gaat winnen.

meelopen, daar weet jij meer vanaf dan ik geloof ik, ik begon erover weet je nog, maar k heb geen zin om dit topic te gaan vervuilen met flames, kappen dus

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 6:50 pm

Great Manitou schreef:
voor het streeten heb je nu niet echt een schijf nodig
voor dh en freeride dat is wat anders vindt ik
maar dat is maar mijn persoonlijke menig

Ik vind dat je vindt ik zonder de t schrijft, maarja, dat is mijn persoonlijk mening! ;) Ik rij nu street met disc en het bevalt me super (alleen achter).

Ik kap nu met de flames, maar menneke lion mag zich wel ff achter z"n oren krabben waarom er een aantal mensen zijn die zich "lichtelijk" ergeren aan hem...

Daniel air

Bericht door Daniel air » wo jan 07, 2004 6:59 pm

Ruud, jij moet achter je oren krabben. Jij bent kleine vetjes aan het vervelen en je geeft op iedereen commentaar. Maar ik denk dat jij beter in die tijd kan gaan fietsen in plaats van al dat commentaar. Dan kan je misschien ook wat beter fietsen.

frenky da tricky beat mc

Bericht door frenky da tricky beat mc » wo jan 07, 2004 7:15 pm

Daniel air Prijkel schreef:
Ruud, jij moet achter je oren krabben. Jij bent kleine vetjes aan het vervelen en je geeft op iedereen commentaar. Maar ik denk dat jij beter in die tijd kan gaan fietsen in plaats van al dat commentaar. Dan kan je misschien ook wat beter fietsen.

ga je beweren dat ruud niet kan rijden??
dat jij goed kan fietsen met dat mega eigendunk van je dat weet volgens mij iedereen al! maar dan moet je niet tegen mensen die volgens jou minder goed als jezelf rijden dom gaan lullen! TERING!

back on topic nu!
mega gave frames zijn dit ik ben benieuwd naar het resultaat als ze helemaal opgebouwd zijn!

Smax
Contacteer:

Bericht door Smax » wo jan 07, 2004 7:29 pm

ik vond de vraag van mij vrij ontopic...
Het boeit me namelijk, als je zo een schroef hebt, ga ik er logischer wijze vanuit dat je niet enkel met voorrem gaat rijden, van die Gyro wist ik idd allang...

Ik heb mijn hayes mag hydros goedkoop kunnen krijgen, een nieuwe mechanische avid schijfrem was dus duurder....
Het gaat er bij mij niet om of ik Schijfremmen NODIG heb om te streeten...Ik wil gewoon weten hoe het mogelijk is met een hydro kabel...

Kijk, ipv te ruzien...
wie zegt dat ik er barspins mee wil doen? misschien wil ik gewoon het uitrukken van hydrolische leidingen voorkomen bij een crash waarbij mijn wiel enkele omwentelingen wil maken?

wie zegt dat ik met mijn fiets alleen street? of alleen van plan ben te streeten? ik doe misschien ook wel eens dingen waarbij zo een v-brake ofzo NIET genoeg kracht oplevert?

Wie zegt dat ik zoveel geld heb om zowel voor ds als dh als dj als fr een andere fiets in mekaar te steken?

en als ik nou eens enkel schijfnokken had, en hydrolisch wou, hoe moet het dan?

enfin, het gaat er mij niet om, om hier even leuk wat problematiek boven te halen, of zanes topic te verzieken... ik had de vraag gesteld, met de idee, dat zane vast een oplossing daarvoor had...
Of iemand anders, want volgens de gemiddelde dp"er is hijzelf slim?

IIG, ZANE, sjiek masjien, laat me weten als het af is, of post het hier...
ga je 26 inch wielen steken?

en pervert, is dat een le toy? Zoja, zeer vet, ik wil ook wel eens weten wat er bij jou op komt, en dan mag je me ook even laten weten wat het dan in zijn geheel weegt ;)

Daniel air

Bericht door Daniel air » wo jan 07, 2004 8:01 pm

sick Rick schreef: [
Daniel air Prijkel schreef: Ruud, jij moet achter je oren krabben. Jij bent kleine vetjes aan het vervelen en je geeft op iedereen commentaar. Maar ik denk dat jij beter in die tijd kan gaan fietsen in plaats van al dat commentaar. Dan kan je misschien ook wat beter fietsen.

ga je beweren dat ruud niet kan rijden??
dat jij goed kan fietsen met dat mega eigendunk van je dat weet volgens mij iedereen al! maar dan moet je niet tegen mensen die volgens jou minder goed als jezelf rijden dom gaan lullen! TERING!

back on topic nu!
mega gave frames zijn dit ik ben benieuwd naar het resultaat als ze helemaal opgebouwd zijn!
Wat zit jij nu weer allemaal te lullen. Als je niet gelooft dat ik die gap in sweikhuizen niet doe dan zal ik het de aankomende keer wel laten zien en destructo, 24 dude oss en dude doen die gap ook wel.

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 8:02 pm

Wat zit jij nu weer allemaal te lullen. Als je niet gelooft dat ik die gap in sweikhuizen niet doe dan zal ik het de aankomende keer wel laten zien en destructo en 24 dude oss doen die gap ook wel.

He kaboutertje, ik weet alleen van je dat je retegoed kun rijden en dat je klein bent, maar loop de boel nu niet te verzieken en ga al helemaaaal niet lullen over dingen waar je niets van weet.

Zou jammer zijn toch?

Daniel air

Bericht door Daniel air » wo jan 07, 2004 8:04 pm

Waar weet ik niks van dan?

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 8:09 pm

Waar weet ik niks van dan?

Om te beginnen van/over mij? En van de redenen waarom ik me aan lion erger? Als JIJ nu eens gaat fietsen met dit weer?

Zane!

Bericht door Zane! » wo jan 07, 2004 8:11 pm

HALLO AANDACHT VOOR DE FRAMES GRAAG :"(

zane

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 8:12 pm

mooi frame ;D ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* :-* :-*

KoeniE

Bericht door KoeniE » wo jan 07, 2004 8:12 pm

hij is zo zwart is hij er niet in een frisser kleurtje? ;D

Zane!

Bericht door Zane! » wo jan 07, 2004 8:13 pm

keep"em cummin"

zane

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 8:20 pm

Zwart? Die .243 die achter aan de muur hangt is toch raw finish ??? ::)

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 8:21 pm

Dude© schreef:
Zwart? Die .243 die achter aan de muur hangt is toch raw finish ??? ::)

Nee man, allluminiumvoly.

Q....

Bericht door Q.... » wo jan 07, 2004 8:22 pm

Ruud schreef:
w00t, ziet er zeer schoon uit, maar PLEASE verkracht dat frame nu niet met Monster T! D"r zijn vast wel singlecrowns te vinden die jou houden Zane :)

Zo"n stomme topcapbout heb ik zaterdag nog kapotgedraait bij iemand z"n BMX. M10 bout met een spoedtd van een van een M8... Vind die maar eens bij je LBSsen :D

Let even op jezelf RUUD. gedraaid met een T :P

Iedereen maakt (schrijf) fouten (ja ik ook) maar jij hebt blijkbaar niks beters te doen dan iemand daar op af te zeiken.

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 8:25 pm

Velgje schreef:
Iedereen maakt (schrijf) fouten (ja ik ook) maar jij hebt blijkbaar niks beters te doen dan iemand daar op af te zeiken.

Afbeelding

On topic, welke van die twee woorden snap je niet?

Q....

Bericht door Q.... » wo jan 07, 2004 8:30 pm

Geen van de drie :-[

GTLTS

Bericht door GTLTS » wo jan 07, 2004 8:39 pm

...zo jongens speelkwartiertje is voorbij......frustraties kwijtraken doe je maar met jezelf in bed ofzo..stelletje r*kkers...

ON TOPIC

hebben jullie al enig idee van de opbouw???

Plaats reactie