bike2buildteam geheim ontdekt!!!!!
Moderator:Beheerders
die eland bij surfstad lag wel lekker :P
-
Re:bike2buildteam geheim ontdekt!!!!!
weenie schreef:
Ik wacht eigenlijk alleen nog op Rodger zijn reactie die heeft ook altijd een grote mond.
Ja vind ik ook, maar hij is er wel erg handig mee.... :-X :P
-
weenie schreef:
Best wel toffe site. Maar zijn die gasten soms zo goed dat ze gesponsord moeten worden? Volgens mij ben ik minstens net zo snel. Waar kun je je aanmelden?
Tja weenie maar jij rijdt in lycra rond en in het B2B team zitten toch alleen maar hardcore bikers............. maar uhh ze hebbe toch ook een xc team of is dat opgeheven. ???
weenie schreef:Ik wacht eigenlijk alleen nog op Rodger zijn reactie die heeft ook altijd een grote mond.
:-*
Geef die maar aan Lisette.
mechanicien schreef:
Tja weenie maar jij rijdt in lycra rond en in het B2B team zitten toch alleen maar hardcore bikers............. maar uhh ze hebbe toch ook een xc team of is dat opgeheven. ???
B2b heeft twee teams.
Een XC team en een DH team.
De belangrijkste opdracht voor deze teams is het uit testen van spulletjes. Van de teamrijders wordt verwacht (gelukkig doen ze dit ook) dat ze hun eerlijke ervaringen delen met de ver- en inkopers van B2B zodat deze jullie goed kunnen adviseren.
Verder worden er soms ook wat spulletjes op hufterproof getest.
Krijg ik ineens de opdracht om spulletjes te slopen?? Zo probeer ik al een half jaar de trappers van North Shore Extreme naar de klote te helpen. Dit overigens zonder resultaat. Na pedalgrinds en mijn intens slechte behandeling doen de lagers het nog steeds uitermate goed, ben ik slechts 3 pinnetjes kwijt.
Dit is weer eens een bewijs dat het niet alleen om je prestaties gaat bij sponsoring.
Verder worden er soms ook wat spulletjes op hufterproof getest.
Krijg ik ineens de opdracht om spulletjes te slopen?? Zo probeer ik al een half jaar de trappers van North Shore Extreme naar de klote te helpen. Dit overigens zonder resultaat. Na pedalgrinds en mijn intens slechte behandeling doen de lagers het nog steeds uitermate goed, ben ik slechts 3 pinnetjes kwijt.
Dit is weer eens een bewijs dat het niet alleen om je prestaties gaat bij sponsoring.
3 pinnetjes maar!! lekkere hufter ben jij!!
-
Hey ik WEENIE, wie jij bent, maar het lijkt me beter als je met zo"n grote mond ook gewoon je email adres erbij zet.
Zo, en wie denk jij wel dat je bent om praatjes te maken slaat Terrible soms op je rijstijl? :-* (ook voor rodger)
-
Weenie,
je naam staat voor een niet nader te specificeren lichaamsdeel, in jou geval in erectale fase gebracht door stoer praten op een bike-forum ?
www.watbenjedan.nl
Daaag
je naam staat voor een niet nader te specificeren lichaamsdeel, in jou geval in erectale fase gebracht door stoer praten op een bike-forum ?
www.watbenjedan.nl
Daaag

wienie de poeh kan je mischien wel een stripheld zijn maar kan je wel
echt goed fietsen wat heb je tot nu toe al gepresteerd ?
echt goed fietsen wat heb je tot nu toe al gepresteerd ?
-
Nee Terrible staat voor die blauw met paarse plek op je oog dalijk!
go get him girls :P hey weenie je ben nu dus gewoon bezig met iemand ander opvolgen..@@pje,.. die was hier ook binnen twee weken gebanned omdat hij te bijdehand deed tegen de mensen van dp
...... het ging hier toch om het dh team en niet om wie je denk eruit te rijden(niet dat ik denk dat t je lukt, wnt hun zijn echt heel goed)
maar de site is vet mensen,.... k wil m wel zien als hij klaaris
niaboc
...... het ging hier toch om het dh team en niet om wie je denk eruit te rijden(niet dat ik denk dat t je lukt, wnt hun zijn echt heel goed)
maar de site is vet mensen,.... k wil m wel zien als hij klaaris

niaboc
-
om terug te keren naar het onderwerp en de vraag waar arthur gebleven is in het team: "waar is Arthur gebleven?"
BOMBPROOF bram schreef:
om terug te keren naar het onderwerp en de vraag waar arthur gebleven is in het team: "waar is Arthur gebleven?"
Er was niet genoeg webspace voor een profiel van nog een rijder, dus hebben ze hem eruit gezet!
Bart
....................
Laatst gewijzigd door Smittie op vr dec 07, 2012 8:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
arnoDJ schreef:
... hij moest dingen doen die hij niet wou ...
::)
arnoDJ schreef:
hij moest dingen doen die hij niet wou.
Moest hij gaan fietsen?!
Bart
nee bukken!
geen paspoort? te jong?
zane
zane
....................
Laatst gewijzigd door Smittie op vr dec 07, 2012 8:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
jij toch ook lekkere choco prins van me

-
Haha nou we het toch over homo"s hebben, de foto van bernard op die site is echt TE ERG!!! HAHAHA
Terrible_One schreef:
Haha nou we het toch over homo"s hebben, de foto van bernard op die site is echt TE ERG!!! HAHAHA
Inderdaad jah, das niet moeder"s mooiste!!!
Bernard schreef:
[Terrible_One schreef:
Inderdaad jah, das niet moeder"s mooiste!!!
Ja dat krijg je ervan als je foto´s bij Jeroen achter laat....