Michelin hot s banden 2.2/2.5
Moderator:Beheerders
Ik zoek deze banden,maar kan ze nergens vinden,2.2 of 2.5.Wie heeft ze voor me,of weet waar ik ze kan krijgen?
Re:Michelin hot s banden 2.2/2.5
Jij ook al? Ik denk nie dat ze 2nd hand zomaar te krijgen zijn hier. In nederland zijn ze niet te krijgen. Dat wordt dus D of UK.
Ik haal ze waarschijnlijk uit Duitsland. Achter Hot s 2.5 (850 gram)
Voor Continental vertical protection 2.3 (610 gram)
Scheelt me toch 480 gram. Samen met m"n derailleur alweer 538
(helaas wel minder dan verwacht...goeie tips om gewicht te sparen?)
JD
Ik haal ze waarschijnlijk uit Duitsland. Achter Hot s 2.5 (850 gram)
Voor Continental vertical protection 2.3 (610 gram)
Scheelt me toch 480 gram. Samen met m"n derailleur alweer 538

(helaas wel minder dan verwacht...goeie tips om gewicht te sparen?)
JD
-
velgen uitboren, zoveel mogelijk alles inkorten, uitboren of weglaten wur
Zadel weg, versnellingen weg (als je trial doet en geen wedstrijden rijdt)...
Hot S is inderdaad een erg lekkere band. De mijne hebben het twee jaar uitgehouden ("t waren op het einde wel ongeveer slicks geworden...).
Hot S is inderdaad een erg lekkere band. De mijne hebben het twee jaar uitgehouden ("t waren op het einde wel ongeveer slicks geworden...).
Zadel is al weg, versnellingen blijven voorlopig. iig totdat ik cheap aan spacers en stuff kan komen en dat het dan ook echt VASTZIT.
(sorry mark dat ik je topic zo verneuk, maar ik verwacht niet echt respons ofzo. Misschien Arno? Die had ze op z"n gt agressor zitten nmlijk.)
JD
(sorry mark dat ik je topic zo verneuk, maar ik verwacht niet echt respons ofzo. Misschien Arno? Die had ze op z"n gt agressor zitten nmlijk.)
JD
Maakt niet uit,maar ik reed eest zonder zadel en single speed,maar dat heb ik toch wel afgeleerd na een paar uur staand naar spots biken krijg je rubber benen,net als met single speed.Ik heb er toch maar een deraileurtje op geknald.So what als hij een 500 gram zwaarder is,dat liever dan telkens bek af,toch?
en hoe rijdt de King Jim???.....en past de Kooka????
Die Hot-S hebben ze bij www.bike-mailorder.de zag ik net. in 2.2 en 2.5 uitvoering. 29 euro.
JD JD JD schreef:
Zadel is al weg, versnellingen blijven voorlopig. iig totdat ik cheap aan spacers en stuff kan komen en dat het dan ook echt VASTZIT.
JD
huh?? wat is er met mij?
Ik heb hotS 2,1 ik heb er een jaar mee gereden om dat er gaten in zaten omdat ze tegen mijn brakebooster aanliepen

maar veel local fietsenwinkels verkopen ze (bij mij in de buurt wel)
-
kijk eens bij bike-mailorder.de

BIke-mailorder gaat pas weer versturen vanaf 1 februari
Bovendien zie ik alleen maar de 2.5 staan? En ik kijk toch vrij regelmatig?
www.starbike.com heeft ze wel in zowel 2.2 en 2.5 alleen daar zijn de verzendkosten dan weer 15 euro :-[
JD

Bovendien zie ik alleen maar de 2.5 staan? En ik kijk toch vrij regelmatig?
www.starbike.com heeft ze wel in zowel 2.2 en 2.5 alleen daar zijn de verzendkosten dan weer 15 euro :-[

JD