scott nitrous 10

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Quido
scott nitrous 10

Bericht door Quido » ma jan 05, 2004 10:16 pm

heb hier het januari nummer van Bike voor me liggen waarbij mijn oog meteen op de scott nitrous 10 viel. Alleen de fiets die getest wordt is niet de fiets die er in 2004 geleverd wordt, volgens de website. Voorvork en a demper verschillen nogal. Heeft iemand een idee of scott in Duitsland andere modellen voert?

CJ

Re:scott nitrous 10

Bericht door CJ » di jan 06, 2004 2:23 pm

kunt contact opnemen met Scott via:0032-27559320

afmontages verschillen idd wel eens per land

zonoskar

Bericht door zonoskar » di jan 06, 2004 8:02 pm

Maar deze verschillen zijn te gek, een Nitous 10 in NL krijgt een lamme 15cm Marzo vork en een nog zwakkere X-fusion demper, terwijl de D. versie een breakout (let wel, met 170mm, meer veerweg dan de High Octane!) en een Fox RC propedal demper krijgen. Als ie even duur is (qua financieel geld dan wel he?) zou ik hem mooi in D. gaan halen.

Maar ik vermoed dat het om een custom-build handelt, of de Bike is een hoop mensen aan het beduvelen.

Check foto"s van de eurobike messe:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

realspolo

Bericht door realspolo » di jan 13, 2004 1:03 pm

Quido schreef:
heb hier het januari nummer van Bike voor me liggen waarbij mijn oog meteen op de scott nitrous 10 viel. Alleen de fiets die getest wordt is niet de fiets die er in 2004 geleverd wordt, volgens de website. Voorvork en a demper verschillen nogal. Heeft iemand een idee of scott in Duitsland andere modellen voert?

Heb dezelfde test gelezen, ik heb begrepen dat het test-exemplaar een pre-production model was. Uiteindelijke productiemodel zal waarschijnlijk iets anders zijn afgemonteerd. Volgens mij zouden de fietsen niet per land anders afgemonteerd zijn...

CJ

Bericht door CJ » di jan 13, 2004 8:42 pm

komt vaker voor dan je denkt GT "s I-drive werd t eerste jaar met lichtere onderdelen onderdelen uitgerust speciaal voor de Duitse markt.
Dit omdat GT bang was dat de grote Duitse bladen de fiets te zwaar zouden vinden en hij was al niet licht.

Voorbeeld #2 Cannondale voerde jarenlang naast een Europese lijn een speciale lijn voor de thuismarkt USA met andere kleuren en specs.

Plaats reactie