domme slotjes
Moderator:Beheerders
waarom dienen die onnozele slotjes nou hebbe jullie michien niks anders te doen ofzo? altijd als een topic leuk word komt er 1 of andere mod en zet daar een slotje op >:(
Re:domme slotjes
Deze discussie is al veel te vaak gevoerd.
Slotje a.u.b.
Slotje a.u.b.
nou ik zie op het eerste zicht toch geen topic over slotjes
Dat komt vast omdat je hier niet regelmatig komt...
Die topics zijn in ieder geval al voorbij gekomen...
En die slotjes zijn meer dan tig keer aangekaart...
volgens mij komen die slotjes naar aanwijzing van reacties van mensen zoals jij Big Billy
Die topics zijn in ieder geval al voorbij gekomen...
En die slotjes zijn meer dan tig keer aangekaart...
volgens mij komen die slotjes naar aanwijzing van reacties van mensen zoals jij Big Billy
neen niet echt omdat ik hier niet veel kom maar omdat ik dat gewoon niet echt leuk vind die domme slotjes maar ja die reactie van jou zegt natuurlijk veel over jezelf........
go big billy go big billy
je hebt helemaal gelijk dus mensen, ZEIK NIET ZO.
denk dat al die slotjes komen doordat 60% van alle leden hier op elk topic wel wat te kankeren heeft, heb ik zelf al genoeg meegemaakt en gezien, kijkl bijv eens even naar het afding topic. Zou me niks verbazen als er meet van die domme reacties van iederene komen dat er een slotje wordt geplaatst....
En ja ik kom hier heel vaak, ben niet voor niets god.
je hebt helemaal gelijk dus mensen, ZEIK NIET ZO.
denk dat al die slotjes komen doordat 60% van alle leden hier op elk topic wel wat te kankeren heeft, heb ik zelf al genoeg meegemaakt en gezien, kijkl bijv eens even naar het afding topic. Zou me niks verbazen als er meet van die domme reacties van iederene komen dat er een slotje wordt geplaatst....
En ja ik kom hier heel vaak, ben niet voor niets god.
en door jou SMAX word dit topic waarschijnlijk ook gesloten >:(
Liever teveel slotjes dan te weinig....
Thuis bezig een slot te fixen, als ik klaar ben kijk ik wel of ik ook eentje voor dit topic kan krijgen ;D
SLOT
JD
Thuis bezig een slot te fixen, als ik klaar ben kijk ik wel of ik ook eentje voor dit topic kan krijgen ;D
SLOT
JD
Goh ik dacht toch echt dat de slotjes discussie al een keer of eh 100 gevoerd was...
Vind dat er laatste tijd goed omgegaan word met slotjes, zelfs door Jurriaan.
Kan me nog wel een topic bedenken waar een slotje opmag zelfs....
hier bijvoorbeeld
hier bijvoorbeeld
big billy, blaas maar niet zo hoog van uw toren...
ik kan liever fietsen dan topics over slotjes plaatsen...
en daarbij, die slotjes komen er dus niet voor niets... het moet hier nog een beetje te doen zijn op dit forum...
ps: wat zegt het dan over mezelf?
ik kan liever fietsen dan topics over slotjes plaatsen...
en daarbij, die slotjes komen er dus niet voor niets... het moet hier nog een beetje te doen zijn op dit forum...
ps: wat zegt het dan over mezelf?
ja nu wel ja met die domme opmerkingen
hier mag een slotje op
Dude© schreef: Goh ik dacht toch echt dat de slotjes discussie al een keer of eh 100 gevoerd was...
hier bijvoorbeeld
ik vind dat je gelijk hebt dude
big billy, het is dus al voorgekomen, zelfs al vaker, en niet raar als hier een slotje op komt... eerder terecht..
daarbij vind ik dit niet vriendelijk van jou big billy... dit is dus eerder een aanval op de mods... zij doen vrijwilligerswerk, en zorgen voor dit forum...
Het is niet fijn voor die mensen als ze voortdurend kritiek krijgen...
Het lijkt me simpel BIG billy:
1. Staat dit forum je niet aan, blijf hier dan weg.
2. Denk je dat je professioneler bent (je kan niet eens een website maken, laat staan een forum), maak dan een forum, en laat zien hoe het wel moet...
3. Als je in "punt 2." slaagt,en dus meer users behaalt, betaal ik je een achter hayes en een nieuwe vork...

big billy, het is dus al voorgekomen, zelfs al vaker, en niet raar als hier een slotje op komt... eerder terecht..
daarbij vind ik dit niet vriendelijk van jou big billy... dit is dus eerder een aanval op de mods... zij doen vrijwilligerswerk, en zorgen voor dit forum...
Het is niet fijn voor die mensen als ze voortdurend kritiek krijgen...
Het lijkt me simpel BIG billy:
1. Staat dit forum je niet aan, blijf hier dan weg.
2. Denk je dat je professioneler bent (je kan niet eens een website maken, laat staan een forum), maak dan een forum, en laat zien hoe het wel moet...
3. Als je in "punt 2." slaagt,en dus meer users behaalt, betaal ik je een achter hayes en een nieuwe vork...
Ruben ziet zijn kans, laat billy de site hosten en de kosten daarvoor betalen en jij zit met de gebakken peren... ;D
sLOT
SlOT
SLoT
SLOt
JD
sLOT
SlOT
SLoT
SLOt
JD
big billy als het je niet bevalt er is e-mail info@dirty-pages.nl dan kan je daar een goed gemotiveerde mail naar sturen.
Slotje
Slotje