het weer
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
hoe vettiger, hoe prettiger

Re:het weer
Myake schreef:
[Dude© schreef:
Tja niet iedereen is hetzelfde. Gewoon een rondje XCen kan met dit weer idd wel maar coole dingen zijn met dit weer al een stuk lastiger...
Ok ok...
Wij XC-ers zijn niet cool
We are not worthy! :-X
We have a winner!!
Ik zeg, jullie moeten niet zo zeuren!
Dat doe ik ook niet.... whehehehe
Dat doe ik ook niet.... whehehehe

Huftah! Neem het je verder niet kwalijk hoor!
Ruud schreef:
[Tbx schreef:
Heel simpel.
Ik begrijp niet dat het weer je kan tegenhouden van het biken.
Ride the bike and enjoy...
Ons maakt het echt niet uit wat weer het is...
Ook heel simpel: als ik ff lekker wil streeten heb ik geen zin om andere kleren aan te doen, me warm-, water- en winddicht te kleden en te glibberen op beton. Als ik wil rijden pak ik m"n handschoenen en spring op m"n fiets en dat kan niet met dit weer dus heb ik geen zin.
Ok, wie heeft dus het meeste plezier? De mannen die van het weer niets aantrekken en gaan biken en fun hebben of diegene die klagen over het slechte weer en dan maar binnenblijven...?
Grtz
Tbx
vandaag was echt mooi lekker weer om te biken :P
Ben nog wezen biken, niet lang maar heb vol op genoten :-*
Ben nog wezen biken, niet lang maar heb vol op genoten :-*
denk je dat ik me wat van het weer aan trek?
Als ik zin heb ga ik fietsen ook als het slecht weer is
Als ik zin heb ga ik fietsen ook als het slecht weer is

jongens, jongens, k heb helemaal geen problemen met dat weer. als t een beetje regent regent, timmer k gewoon verder aan mn NS-track. en aangezien het veel regent de laatste tijd, wordt mn track steeds groter.
k heb bij mn oma dan ook nog eens een grote, lege schuur ter beschikken om mn track op te stellen .... gewoonweg ideaal !!! (maar het dak is een beetje laag)
k heb bij mn oma dan ook nog eens een grote, lege schuur ter beschikken om mn track op te stellen .... gewoonweg ideaal !!! (maar het dak is een beetje laag)

Hey cool bouw jij een interen Nort Shore????????? ;D ;D
Als je het weer in Nederland vind zuigen flikker je toch op naar een Zwaloelieland... ruimt mooi op denk ik.