Fietsvakantie : Dirt, dual
Moderator:Beheerders
-
hoi ik wil graag in de zomervakantie ergens op vakantie gaan en die vakantie moet helemaal in het teken staan van FIETSEN. Maar ik doe alleen dirt en dual en ik ben niet echt gevorderd dus.
Mijn vraag is dus weet iemand zoon vakantieplekje en zo ja waar en misschien nog wat info erbij bv. een site ofzo
:-*
Mijn vraag is dus weet iemand zoon vakantieplekje en zo ja waar en misschien nog wat info erbij bv. een site ofzo
:-*
Re:Fietsvakantie : Dirt, dual
Meeste bikeparken hebben ook wel een dual parcours zie zou je kunnen meepikken.
als je ook van urban houdt, kan je eens grote steden aandoen zoals Parijs, Rome,... ;D ;D ;D
Willingen is dichtbij!
Dual parcours aanwezig... alsmede DIrt.
Bad WIldbad of was het Todtnau met die Evil Eye Trail / North Shore Eurostyle!
Voor Frankrijk moeten anderen maar ff replyen!
R11M11 schreef:
Is Bad Wildbad

bij willingen had je toch ook meerdere dh parcoursen liggen?R11M11 schreef:
Willingen is dichtbij!
Correct me if Im wrong maareh, in Willingen is noch een dual parcours, noch een dirt parcours, noch enkele downhill parcoursen.
Er is een freeride en een klein BMX baantje bij het grasveldje dat door iedereen als camping word misbruikt. Oja en er is een openlucht zwembad waar je uitgebonjourd word als je over het hek klimt. ::)
Er is een freeride en een klein BMX baantje bij het grasveldje dat door iedereen als camping word misbruikt. Oja en er is een openlucht zwembad waar je uitgebonjourd word als je over het hek klimt. ::)
Dude© schreef:
Maar t is wel altijd gezellig op da grasveldje

en wat dat zembad betreft.... volgende keer betere timing!
-
BWB is het meest uigebreid, dual, 4X, DH
+ freeride dirtjump en kuurriviertjes en doner kebab
Zane
Zane
jojo schreef:
[R11M11 schreef:
Is Bad Wildbad![]()
ja?
goh!
Lyon.... (
, nietwaar Links...?)
Dual/mini DH baan zo goed als in het midden van de stad. (La Sarra)
NAar het schijnt moeten er rond Lyon ook nog een hoop BMX-banen liggen, en een hele hoop dirtjumps en ook ergens een dualbaan. Maar dan mot je wel de lokalerikken kennen vermoed ik.
Verder is Peynier het DJ mekka, moet geweldig zijn, en je hebt in enkele buitenwijken van Parijs ook het één en het ander liggen.
Check in ieder geval de fietsboekjes van Frankrijk (Soul, Big Bike), soms staan er foto"s in, met de vermelding waar ze getrokken zijn.

Dual/mini DH baan zo goed als in het midden van de stad. (La Sarra)
NAar het schijnt moeten er rond Lyon ook nog een hoop BMX-banen liggen, en een hele hoop dirtjumps en ook ergens een dualbaan. Maar dan mot je wel de lokalerikken kennen vermoed ik.
Verder is Peynier het DJ mekka, moet geweldig zijn, en je hebt in enkele buitenwijken van Parijs ook het één en het ander liggen.
Check in ieder geval de fietsboekjes van Frankrijk (Soul, Big Bike), soms staan er foto"s in, met de vermelding waar ze getrokken zijn.
Wortel schreef:
Lyon.... (, nietwaar Links...?)
Ja Lyon was zaaaaaaaaaaalig, mooie parcours, mooie vrouwen, mooi weer, toffe sfeer, heel fijne jumps, lekker eten, nog lekkerdere wijn, etc...jammer dat ik toen geen verlof kreeg.
BWB is ook erg aangenaam, alleen jammer dat het in Duitsland ligt ;D
Wijn was goed ja, zeker voor dat geld.
We hadden een goed fleske gevonden daar ja.
Maar die vrouwen vielen nog mee, in Métabief waren bijna geen vrouwen en in Lyon hebben we teveel zitten rondsjezen om naar de vrouwen te kijken...
Volgende keer beter met dat verlof kerel!
We hadden een goed fleske gevonden daar ja.
Maar die vrouwen vielen nog mee, in Métabief waren bijna geen vrouwen en in Lyon hebben we teveel zitten rondsjezen om naar de vrouwen te kijken...
Volgende keer beter met dat verlof kerel!
-
Wortel schreef:
, in Métabief waren bijna geen vrouwen en in Lyon hebben we teveel zitten rondsjezen om naar de vrouwen te kijken...
pardon jongeman, correctie hier !
beiden waren we anders meer dan zot van da kind van die pasta zaak ! :P
jojo schreef:
[R11M11 schreef:
Is Bad Wildbad![]()
Is Bad Wildbad niet en is Willingen niet. Is.............BMW Bikepark Bayerischen Wald bij Bischofsmais.
ej pater,
we gaan gewoon met de hele 046 een week op de camping bij de plonsvijver staan. kost nix en we hebbe een hoop lol.
en er is genoeg te bike daar.
we gaan gewoon met de hele 046 een week op de camping bij de plonsvijver staan. kost nix en we hebbe een hoop lol.
en er is genoeg te bike daar.
-
joa we zien wel he
na paar dagen gaat dat ook vervele om hele dag tzelfde te rijden
na paar dagen gaat dat ook vervele om hele dag tzelfde te rijden