Mijn Intersens XC 760
Moderators:JJ, Beheerders
-
Dit is "m:
En dit zit er op:
SID Team (met remote)
XT 2004 (incl. schijfremmen)
Ritchey WCS spul
Zadel word een Flite TT en de pedalen worden 959"s. Verder worden de Taurus velgen nog vervangen door Mavic XM819 Disc UST velgen.
Jammer dat ik vandaag moet werken, moet ik weer wachten tot morgen om te kunnen biken....
En dit zit er op:
SID Team (met remote)
XT 2004 (incl. schijfremmen)
Ritchey WCS spul
Zadel word een Flite TT en de pedalen worden 959"s. Verder worden de Taurus velgen nog vervangen door Mavic XM819 Disc UST velgen.
Jammer dat ik vandaag moet werken, moet ik weer wachten tot morgen om te kunnen biken....
Laatst gewijzigd door T.B.F.K.A.N. op do okt 10, 2019 4:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re:Mijn Intersens XC 760
knappe fiets !
Wa weegt het beestje ?
Wa weegt het beestje ?
Wauw, poser!
Ziet er snel uit... Have fun...
Ziet er snel uit... Have fun...
- Xircuit
- Contacteer:
Zo! Dat ziet er inderdaad snel uit! Mooie bak hoor!
Ga je er wedstrijden mee rijden?
-
@Janman, heb ik nog niet gewogen zal wel iets tussen de 10 en de 11 kg zijn. Gewicht is ook niet echt het uitgangspunt, zelf ben ik nog flink wat kilo"s te zwaar dus daar is meer winst te behalen.
[
Ik wil dit jaar weer een paar marathons rijden en misschien een paar fun wedstrijdjes
[
Xircuit™ schreef:
Zo! Dat ziet er inderdaad snel uit! Mooie bak hoor!
Ik wil dit jaar weer een paar marathons rijden en misschien een paar fun wedstrijdjes
Nou mot ik toch iets weten. In "te koop" zie ik dat je een Intersens verkocht hebt. En nu heb je een nieuwe? Kun je er goedkoop aankomen of is Intersens het up-and-coming merk waar ik nog nooit van gehoord heb? Niet dat het geen mooie fiets is, in tegendeel.
-
zonoskar schreef:
Nou mot ik toch iets weten. In "te koop" zie ik dat je een Intersens verkocht hebt. En nu heb je een nieuwe? Kun je er goedkoop aankomen of is Intersens het up-and-coming merk waar ik nog nooit van gehoord heb? Niet dat het geen mooie fiets is, in tegendeel.
up-and-comming, waar jij niets van weet, as usual :P :-*
Via via kan ik er voor een leuke prijs aan komen.
-
Seht gut aus! Zadel laag en gaan met dat ding! ;D
Fijne bak niels, zie hem wel een keer in het echt bij een wedstrijd of marathon.