planet x jack flash
Moderator:Beheerders
een uit het bos heeft de nieuwe jack flash..
die onderbuis is gewoon 2 cm dun ofzo echt heel dun..
Re:planet x jack flash
B-J-E schreef:
een uit het bos heeft de nieuwe jack flash..
ik denk dat dat de pitbull is, die is van staal en stalen buizen zijn nu eenmaal dun
-
Sir Gonz Lays schreef:
ziet er goed uit man, das een doop ding, wat kost ie dan volgens jou??
ok 430 ui, heb m al zien hangen
hoe staat het met de keuze Sir Gonz Lays?
een Woodman elite is trouwens wel voor 320 euro te krijgen.. 430 lijkt me wat veel :P
een Woodman elite is trouwens wel voor 320 euro te krijgen.. 430 lijkt me wat veel :P
-
ik heb inderdaad mn prijs op een ander model gebaseerd.... die met die verhoogde/verlengde seattube. maar t wordt een roast denk.. nog ff mn laatste centen bij elkaar schrapen.€€€€€€
-
he 33, rijdt jij ook street / dj / trials, je bent zo nieuwsgierig, wat voor bike hebbie dan?d33n schreef: hoe staat het met de keuze Sir Gonz Lays?
en waar kan je een woodman el kopen voor 320 ui?
-
zo, de Woodman Elite is besteld....idd erg geschikt framepje,
als het goed is rijd ik binnen nu en korte tijd rond op een mooie On-One the gimp 
vooral voor street/urban en een beetje dirtjumping, als ik dat nog ooit ga leren zonder mezelf flink te beschadigen :P
die woodman lijkt me trouwens een goede keuze... net weer iets meer trials minded dan de meeste andere dj/ua frames.

vooral voor street/urban en een beetje dirtjumping, als ik dat nog ooit ga leren zonder mezelf flink te beschadigen :P
die woodman lijkt me trouwens een goede keuze... net weer iets meer trials minded dan de meeste andere dj/ua frames.
Weet je wat jij voor frame zoekt
een norco moment
dat is wat jij zoekt
een norco moment
dat is wat jij zoekt
- King Zeus @ DirtE19
het fijne aan de woodman is dat je achteraan een magura HS33 kunt monteren zonder adaptor! nu vindt ik zelf wel dat de letterkens op de onderbuis wa mooier hadden gekunt maar kom. Ik heb er ook 1 in opbouw en die ziet er in alle geval al leuk uit

-
ok zeus, jij ook op de dope woodman.. ik heb t 04 model besteld en die heeft volgens mij geen letters op de onderbuis. heb je misschien een fototje van die van jou, altijd tof om ff te zien!
-
damn, hij heeft wel letters, ze maken ze niet anders meer...dan maar een sticker dr overheen!
- King Zeus @ DirtE19
Sir Gonz Lays schreef:
damn, hij heeft wel letters, ze maken ze niet anders meer...dan maar een sticker dr overheen!
ook leuk: je krijgt er een chainstay protector en 1 grote en 2 kleine kwaliteitstickers bij!!!

en heb je n al aan de weegschaal gehange??? wel ik zal het zeggen : 1,94 kg

-
vet, ik dacht 2.1kg. maar wel erg licht hoor, waar ga jij m voor gebruiken dan, ik wil dr een beetje trials/urban mee gaan rijden. heb nu een fox vanilla op de kop getikt en hope remmen met dikke wielen. dat wordt een relaxte zomer!
fotootje als ie klaar is? Ik ben er wel benieuwd naar
Echt een supermooie frame!!!

Echt een supermooie frame!!!
the general schreef:
Weet je wat jij voor frame zoekt
een norco moment
dat is wat jij zoekt
Waar vind je een Norco Moment?
Volgens mij zijn er geen Norco dealers in Benelux toch of wel?
-
nee volgens mij ook niet, maar heb je al bij diversen dealerlijst gekeken? oh ja fototje ga ik zeker doen

Nee, geen Norco helaas.
Ik vind het zo vette bikes.... maar ja, misschien ooit een keer 2e hands ergens met geluk.
Ben benieuwd naar de foto.!
Wordt "t al mooi?
Ik vind het zo vette bikes.... maar ja, misschien ooit een keer 2e hands ergens met geluk.
Ben benieuwd naar de foto.!

Wordt "t al mooi?

-
he zeus, heb jij op je elite een voorderialleur gemonteerd, bij mij past ie niet tussen mn band en zitbuis, damn
- King Zeus @ DirtE19
Sir Gonz Lays schreef:
he zeus, heb jij op je elite een voorderialleur gemonteerd, bij mij past ie niet tussen mn band en zitbuis, damn
nope ik heb geen voorderraileur, maar ook mijn wielen zitten er nog niet in... ik ga der vooral street/ trial en dirt mee rijden...
-
ik ga ook street dirt en trials rijden, maarre dan zijn twee bladen voor toch wel handig 22 voor trials, 32 voor dirt/street? of ga je een 28t voor zetten? ik heb t probleem al opgelost denk ik, check maar ff bij sleutelen, voorderialleur monteren.