Re:KUT Woute!!!

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Gesloten
Tuup J
KUT Woute!!!

Bericht door Tuup J » di feb 17, 2004 4:11 pm

Nou ik reed vandaag dus na huis van me werk af. Kwam ik bij een stoplicht ik wachte, toen sprong die op groen ik reed weg en trok een beetje door, snelheid was 64 km. Daarna ging ik gewoon weer 50 rijden. Werd ik een paar 100 meter derna aangehouden door de woute snelheidscontrole, hadden ze me geflits (met die laser gun) toen ik aan het optrekken was, kutzooi dus. Hun gaven toe dat ik daarna me netjes aan de snelheid hield, maar dat ze me toch een boete moesten geven >:(. Komt er een andere gast die had 23 km te snel gereden, maar die mocht gewoon gaan omdat de woute hem kon. Daar krijg ik dus de schijt van. Ik dus tegen die woute gezegt van waar dat op sloeg, moest ik me rustig houden anders kreeg ik nog een boete voor het mondeling aanvallen van een politieagent. >:(.

Sommige woute"s zijn wel relax maar van dat soort gasten krijg ik de schijt, 1 voor 1 afknallen.

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » di feb 17, 2004 4:16 pm

De homo"s!!!!

grtz

box one bastard

Bericht door box one bastard » di feb 17, 2004 4:56 pm

VOLLEDIG mee eens, dat statement klopt jammer genoeg als een bus... het waren toevallig ook geen jonge aspirantjes? want die zijn meestal het ergste, heb ook al meermaals kennisgemaakt met van die overijverige matrak-minnaars >:( >:(

(NB trouwens vandaag nog met een superrelaxte flik, want zo noemen we dat in den belgiek, staan lachen dus het is zeker niet allemaal kommer&kwel)

DOc

Bericht door DOc » di feb 17, 2004 5:17 pm

lui hebben ook weer niks te doen ::)

Xtuv

Bericht door Xtuv » di feb 17, 2004 5:47 pm

wat kon die wout?

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » di feb 17, 2004 7:15 pm

Dat kan dus idd echt niet zeg, dat ze jou een boete geven terwijl jij ziet dat die andere er geen een krijgt. Jullie hadden gewoon allebei een boete moeten krijgen :P. Ff serieus, wat een teringstreek zeg. In ieder geval beroep aantekenen tegen die boete, kan altijd helpen.

Tuup J

Bericht door Tuup J » di feb 17, 2004 9:22 pm

Bij mij in de straat woont een hele aardioge mevrouw die bij de politie werkt, zij kan misschien zorgen dat ik hem niet hoef te betalen. is der al een keer gelukt ;D, nu maar duimen voor de tweede keer.

Simon

Bericht door Simon » di feb 17, 2004 10:26 pm

Als je de woute echt wilt naaien moet je je acceptgiro met de bekeuring netjes betalen maar het bedrag verhogen met €1,-

Wat is het probleem dan. De machine die de acceptgiro"s inleest slaat vast. Hij leest dat jij bv € 40 moet betalen maar er staat €41.
Zo"n apparaat denkt ??? ???.

Ofwel ome agent moet er zelf aan te pas komen, en dat vinden de jongens daar niet leuk.
Weet je in ieder geval dat ze er wel voor hebben moeten doen, voor ze je geld binnen hebben.

MvG Spike 8)

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » di feb 17, 2004 11:28 pm

1 euro teveel betalen betekend terug storten betekent termijn verstreken betekent eerste verhoging.

5 ct te weinig betalen betekent betalen in termijnen betekent eerste verhoging.

Been there done that,

Kut met veren maar helaas.

Van die 5ct krijg je trouwens netjes een briefje thuis. Die 1 euro teveel niet, staat anoniem weer terug op je rek merk je niet en ben je de lul.

E

AmF

Bericht door AmF » wo feb 18, 2004 7:08 am

ik ben het voledig met je eens ik wil ook wel eens weten waar dat op slaat :?

box one bastard

Bericht door box one bastard » wo feb 18, 2004 1:30 pm

Sjase schreef:
Dat kan dus idd echt niet zeg, dat ze jou een boete geven terwijl jij ziet dat die andere er geen een krijgt. Jullie hadden gewoon allebei een boete moeten krijgen :P. Ff serieus, wat een teringstreek zeg. In ieder geval beroep aantekenen tegen die boete, kan altijd helpen.

ik weet niet hoe het in nederland zit, maar da werkte bij mij niet. ik werd aangehouden voor zonder licht rijden in een winkelstraat, en terwijl ze mijn gegevens noteren rijden er nog een stuk of wat lekkere vrouwmensen langs zonder licht... ik wees die flikkertjes daar nog op maar blijkbaar moesten ze alleen mij hebben >:(
dusss ik die boete niet betaald (nu ja, tot ik een brief van een deurwaarder kreeg en een proces kan ik wel missen) en een vette klachtenbrief geschreven naar het intern toezicht van de belgische pliesie, met vermelding van de aspirantjes die mij beboet hadden en alles, wat denk je dat ik krijg: "sorry meneer maar na onderzoek is uw klacht onontvankelijk verklaard"

mijn idee: best is gewoon betalen, je nie druk maken en zorgen dat je ze de volgende keer te slim af bent... :?

DOc

Bericht door DOc » wo feb 18, 2004 10:22 pm

Als je niet betaald krijg je alleen nog maar meer problemen dus, ik zou hem gewoon betalen. ::)

roadkill

Bericht door roadkill » wo feb 18, 2004 10:37 pm

Gewoon aanvechten,scheelt jou niks,en zij hebben er lekkah veel werk aan..........Heb ik anderhalf jaar terug gedaan,heb alles bij elkaar een middagje tijd gekost maar een jaar langer de tijd gehad om het geld voor de boete te sparen ;D ;D

suri

Bericht door suri » do feb 19, 2004 11:10 am

Je had niet toevallig "copkiller" van bodycount aanstaan ;D ?

Lautje

Bericht door Lautje » do feb 19, 2004 11:14 am

roadkill schreef:
Gewoon aanvechten,scheelt jou niks,en zij hebben er lekkah veel werk aan..........Heb ik anderhalf jaar terug gedaan,heb alles bij elkaar een middagje tijd gekost maar een jaar langer de tijd gehad om het geld voor de boete te sparen ;D ;D

En daarna maar lekker zeuren dat je zoveel belasting moet betalen omdat het politie apparaat niet efficient werkt.. van harte gefeli kerel!

tHe shArk

Bericht door tHe shArk » do feb 19, 2004 12:33 pm

suri schreef:

[offtopic]
Is echt wel vet album!!
Lang niet meer gehoord, maar eens ff downen
[/offtopic]

roadkill

Bericht door roadkill » do feb 19, 2004 3:20 pm

@ Lautje :Goh als ik had geweten dat als ik geen protest had aangetekend (was best een leuk bedrag wat ik moest betalen)er ineens minder criminaliteit zou zijn geweest,dan had ik meteen betaalt natuurlijk........

Nou voor de mensen van deze wereld:als je gewoon protest aantekend,wil het weleens voor komen dat je er onder uit komt,zo wie zo altijd de foto opvragen!!!!!!!En boetse worden NIET door de pliesie afgehandeld,tenminste bij mij komen alle boetes uit Leeuwarden,en daar woon ik dus niet inde buurt....

Greetz Roadkill

Tuup J

Bericht door Tuup J » do feb 19, 2004 3:52 pm

suri schreef:

Neej ik had de Prodigy met smack my bitch up, op staan.

themaniac

Bericht door themaniac » do feb 19, 2004 5:15 pm

pfff Zeik niet zo op die agenten. Een bekeuring is een bekeuring en je reed te hard.

Zelf rij ik ook te hard en FF op trekken naar 64 per uur waar je 50 mag is ongeveer 67/68 op je eigen teller. Dat is dus niet gewoon FF optrekken. Je zit gewoon fout, klaar. Accepteer het, altijd dat gezeik op flitspalen, laserguns, wouten, enzovoort.

Ik zie het heel simpel: wanneer ik te hard rij, en dat doe ik vaak genoeg, en ik word bekeurd dan heb ik gewoon pech en is het mijn eigen schuld. Gewoon accepteren dat je fout zat. Of altijd die mensen dat ze een bekeuring kregen voor 53 km per uur en dat het nergens op slaat: De politie hanteert een meetcorrectie van 3 km per uur onder de 100 km per uur en daarna van 3% van de gemeten snelheid door de politie. Verder staan ALLE kilometertellers van auto`s iets naar boven afgesteld. DWZ, je rijdt 50 op de teller maar slechts 48/49 in het echt. Rij je 100 dan rij je ge-eikt nog maar 95-98 per uur.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die de dans ontspringen, maar die vind je wel terug tegen een boom. HEt aantal jonge gozers dat zich de dood in rijdt. Ken zelf een jongen die 17 was en dus geen rijbewijs had, pakte de auto van zn pa en reed zichzelf met zn zatte klote dood midden in de nacht. Heb ik GEEN medelijden mee, wel met zn ouders....

roadkill

Bericht door roadkill » do feb 19, 2004 5:28 pm

Sorry maar niet alle auto"s geven een te hoge snelheid aan,een tijd terug een test geweest in Autoweek,reed er een Daihatsjoe op de teller 120,bleek alleen werkelijk 128 p/u te zijn.....
En dan nog sommige snelheden zijn gewoon onlogisch:op stukken waar 3 rijstroken liggen mag je 100,en bij 2 rijstroken mag je 120 lekker logisch!!!!!

box one bastard

Bericht door box one bastard » do feb 19, 2004 5:41 pm

daar komt nog bij dat ook niet alle meetapparatuur van de flikken op een gelijke manier ge-ijkt is, in de ene provincie kan je een paar km/u harder rijden dan in de andere blijkbaar... stond een tijdje geleden in de krant!!! dat ze daar eerst eens een oplossing voor vinden >:(

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » do feb 19, 2004 6:37 pm

als ze al eens stoppen met om de haverklap ons te achtervolgen in de stad terwijl wij gewoon door de stad fietsen zou ik het al genoeg vinden! Hebben ze niets beters te doen? auto"s flitsen ofzo :P

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » do feb 19, 2004 7:36 pm

Niet bike gerelateerd...

Gesloten