Het werkt echt voor geen meter. Ten eerste duurt het inloggen echt veel te lang en soms helemaal niet. Iets wat ik met Girotel nooit heb gehad.
Je zou de Girotel functie uit moeten kunnen schakelen in de rechter kolom zodat je weer 1.89 euri per maand uitspaard. Dit is mij tot op heden nog niet gelukt want ik krijg de hele tijd van die time-out receiving response meldingen.
Nog een bug; als je naar sms-saldo functie wilt lukt dat prima, maar wil je weer teug naar Home met de rekeningenlijst, krijg ik alleen maar een blanco scherm te zien.
Ik weet niet wat Postbank voor IT mensen inhuurt; Je kan niet eens je adresboek van Girotel migreren naar Mijnpostbank.nl ??? ::) ::) ??? ::)

De blunder. Ik heb zelf niet zo"n grote adresboek maar er zijn mensen die dat wel hebben en die kunnen alles gaan zitten overschrijven van Girotel naar Mijnpostbank.nl. Ik quote uit de brief:
Kan ik mijn adresboek uit Girotel omzetten naar Mijnpostbank.nl?
Als u Mijnpostbank.nl gebruikt, gaat niet automatisch uw adresboek van Girotel mee. Uw "oude" adresboek moet u eenmalig omzetten naar Mijnpostbank.nl.
Volg onderstaande stappen om uw adresboek om te zetten:
- Log in op Girotel
- Ga naar "Overschrijven" en klik op "Adresboek"
- Print uw Adresboek uit via de printknop van uw browser
- Log in op Mijnpostbank.nl
- Ga naar "Overschrijven" en klik op "Adresboek"
- Klik op de knop "Nieuw adres opnemen" in het rechtermenu
- Vul de gegevens in en klik op "Overnemen in adresboek"
- Zo voert u alle adressen in, en vervolgens ook nieuwe adressen
Oftewel heel erg amateuristisch