S-tec
Moderator:Beheerders
had avond voor dat ik naar S tec ging gebeld, met de vraag ofdat ze Saint crancks hadden. Ze zeiden dat ze alle drie in huis had.
ik blij en de dag erna naar S tec gereden. Kom eraan en bleek dat ze enkel de triple hadden terwijl ik juist de dubbele wou hebben. Wat ze toch niet doen om klanten te lokken.
ook in de winkel zelf was het vrij ambetant omdat die mensen van de winkel zelf u constant in de gaten hield en vrij achterdochtig leken.
vond het eigenlijk schandalig
ik blij en de dag erna naar S tec gereden. Kom eraan en bleek dat ze enkel de triple hadden terwijl ik juist de dubbele wou hebben. Wat ze toch niet doen om klanten te lokken.
ook in de winkel zelf was het vrij ambetant omdat die mensen van de winkel zelf u constant in de gaten hield en vrij achterdochtig leken.
-
Re:S-tec
nou michael ik kom al heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang bij stec ik vind het echt hele toffe lui
en ik durf te beweren dat ze je echt niet bewust hebben laten komen maar je moet er rekeing mee houden dat hun heeeeeeeeeeel veel omzetten en dat je er vaak snel bij moet zijn
en ja een dag later kun je er op rekenen dat de kans aanwezig is dat het op is
en ik durf te beweren dat ze je echt niet bewust hebben laten komen maar je moet er rekeing mee houden dat hun heeeeeeeeeeel veel omzetten en dat je er vaak snel bij moet zijn
en ja een dag later kun je er op rekenen dat de kans aanwezig is dat het op is
-
ik ben er gister voor het eerst geweest. Lachu, zo"n oude kippeschur tussen de weilanden HELEMAAL vol dure fietsen ;D
Zit te twijfelen of ik mijn nieuwe bike daar zal kopen. Hoe zijn julie ervaringen met service en garantie?
Groeten, Lars
Zit te twijfelen of ik mijn nieuwe bike daar zal kopen. Hoe zijn julie ervaringen met service en garantie?
Groeten, Lars
-
hoi lars mijn ervaringen zijn gewoon heeeeeeeeel erg goed .
als er wat is mij hebben ze altijd gelijk geholpen enigste nadeel is
dat ze in duitseland zitten . maar ik kom er al jaren en ja
wil je minimaal 3 service beurten moet je gewoon lekker
in nederland een fiets kopen tegen een aanzienlijk meer bedrag.
ik weet zeker dat hun extreem goedkoop zijn en altijd
en ze zijn nog voordeliger tijdens hun voorjaar en najaars show
dan komen ook al de merken die hun verkopen met demo
fietsen etc ik ben eerlijk ik koop nergens anders meer een fiets
als bij s tec ga volgende week weer een nieuwe rocky halen
greetz ricardo
als er wat is mij hebben ze altijd gelijk geholpen enigste nadeel is
dat ze in duitseland zitten . maar ik kom er al jaren en ja
wil je minimaal 3 service beurten moet je gewoon lekker
in nederland een fiets kopen tegen een aanzienlijk meer bedrag.
ik weet zeker dat hun extreem goedkoop zijn en altijd
en ze zijn nog voordeliger tijdens hun voorjaar en najaars show
dan komen ook al de merken die hun verkopen met demo
fietsen etc ik ben eerlijk ik koop nergens anders meer een fiets
als bij s tec ga volgende week weer een nieuwe rocky halen
greetz ricardo
ik vond het gewoon raar dat hij ze niet had kan toch niet verkocht zijn in de tijd tussen hety bellen en aankomst waren rond 10 uur daar.
het is niet prettig om zolang te rijden en dan tot de constantatie te komen dat ze er niet zijn nog een geluk dat de triple er was.
Had voorheen ook nog een email gestuurd om te vragen ofdat ze die via de post zouden opsturen had een email weert gehad, ze gingen het opsturen maar na 3 weken nog niets gehad. vind ik wel heel slordig maarja ze zijn idd goedkoop.
btw bij rose versand moet je eens gaan als je goedkope schijfremmen wilt hebben moet je daar eens gaan.
magura louse voor 60 euro etc.
het is niet prettig om zolang te rijden en dan tot de constantatie te komen dat ze er niet zijn nog een geluk dat de triple er was.
Had voorheen ook nog een email gestuurd om te vragen ofdat ze die via de post zouden opsturen had een email weert gehad, ze gingen het opsturen maar na 3 weken nog niets gehad. vind ik wel heel slordig maarja ze zijn idd goedkoop.
btw bij rose versand moet je eens gaan als je goedkope schijfremmen wilt hebben moet je daar eens gaan.
magura louse voor 60 euro etc.
michael schreef:
had avond voor dat ik naar S tec ging gebeld, met de vraag ofdat ze Saint crancks hadden. Ze zeiden dat ze alle drie in huis had.
ik heb er een voorvrokje weg gehaald maar toen ik ze mailde of ze hem hadden heb ik ze er na gevraagd of ze hem achter wouden houden omdat ik er ver voor moest rijden was geen probleem. ;D
mischien een idee ?? :P