fre, in actie, op"t internet!
Moderator:Beheerders
Ik sta online met twee filmpjes op www.kemo.be
Re:fre, in actie, op"t internet!
"t is misschien wel leuk om te zeggen welke dan? want ik zie wel meer filmpkes...

Misschien die waar "fre" bijstaat? ::) ;D
Leuke filmpjes... Alleen zijn de banen niet bijzonder spectaculair.
Leuke filmpjes... Alleen zijn de banen niet bijzonder spectaculair.

filmpjes zijn altijd kewl, alleen lijkt t of je met een lelijk verzet rijdt of met mega korte crank armen ofzo?
ik wil je niet beledigen ofzo, maar zo lijkt het..
zane
ik wil je niet beledigen ofzo, maar zo lijkt het..
zane
he fre had ik jou niet gezien in st niklaas je was met die race bike
Ik was samen met T-1 met de bmx
Ik was samen met T-1 met de bmx
-
Dude© schreef:
Leuke filmpjes... Alleen zijn de banen niet bijzonder spectaculair.![]()
Ik wil u wel zien jumpen op waasmunster die jumps zijn groter dan da ze lijken opt filmke
yeah no footed can can van nico azu chic

beestige site fre!!
Oei hoog tijd om heel het internet te deleten, alles te ontsmetten en dan alles opnieuw te installeren.fre schreef: Ik sta online met twee filmpjes op www.kemo.be

yeah fre, nice job,
ik wist al dat je behoorlijk goed reed :P
ik wist al dat je behoorlijk goed reed :P
jack flash schreef:
[Dude© schreef:
Leuke filmpjes... Alleen zijn de banen niet bijzonder spectaculair.![]()
Ik wil u wel zien jumpen op waasmunster die jumps zijn groter dan da ze lijken opt filmke
yeah no footed can can van nico azu chic![]()
![]()
beestige site fre!!
O god daar gaan we weer...
Heb ik gezegd dat ik t beter kan? NEE
Heb ik gezegd dat de filmpjes niet cool zijn? NEE
Ik zei alleen maar dat de banen niet bijzonder spectaculair zijn... Kom s in Oss kijken en je snapt wat ik bedoel...
yow
mja, de filmkes van Fre staan dus op mijn site.
wou da gewoon even zeggen.
greetz Ken alias keMo
mja, de filmkes van Fre staan dus op mijn site.
wou da gewoon even zeggen.
greetz Ken alias keMo
Nice
, maar wie is Fre nu ::)

- Hydraulic_Pimp
Fre is diegene die als ik mij nie vergis bijna nico vink gepakt had op het BK DS ( am I correct???), fré werd toen 3e

Hydraulic_Pimp schreef:
Fre is diegene die als ik mij nie vergis bijna nico vink gepakt had op het BK DS ( am I correct???), fré werd toen 3e![]()
![]()
Klopt hoor.
Downhillers zullen hem herkennen aan zijn Stab Primo, de duallers/dirters aan z"n DMR en BMX" ers aan zijn stijl

that"s Fre
een behoorlijke allrounder
En ik ben een bikevriend, die nie zo goe is op de fiets, maar wel goe fietsers kan volgen met de camera.
en op een of andere manier krijg ik da ook nog op internet geklungeld.
greet Ken
En ik ben een bikevriend, die nie zo goe is op de fiets, maar wel goe fietsers kan volgen met de camera.
greet Ken
- Hydraulic_Pimp
keMo.be schreef:
that"s Fre
greet Ken
Idd, ma ik ken fre ook ze, ben hem zondag tijdens het streeten in gent nog tegen gekomen.
Niks van aantrekken ik ben ook nie zo goed op de fiets, gewoon goed in bettes verleiden :-*
Ja mensen "t is Ken (Kemo) die alle lof verdient! En trouwens, hij heeft het zelf nog niet gezegd maar, hij staat ook op de filmpjes!!!
Je moet zelf maar raden wie wie is: Ken de lange zwiekzwak/ Fre de Foxman, of Ken de Gt man/ Fre de troyleeman...
Oss hee? Ben ik nog nooit geweest, maar zou ik zeker eens moeten dan, als het niet voor de bmx is, dan wel voor de aldaar archeologisch aangetroffen omsluiting van de Swifterbant-cultuur (5800-4500BP- Neolithicum), waarover ik mijn Thesis schrijf (materiaalstudie van de Swifterbant site te Doel Deurganckdok)!
Waasmunster eh? Amai mijnen frak ik heb gezien hoe het ginder is veranderd "Dirk-stijl", maar of ik kwam en overwon (veni-vidi-ni vici!)?
Zane: da"s een standaart 44/16 verzet hoor (komt overeen met een 34/14 op 24" of 38/18 op 26" als ik me niet vergis), kranklengte 175mm is ook the usual. Ziet er goofy uit, maar tkan maar goed zijn voor de quadriceps...
Hydroman: als ge in de week ook komt streeten in Gent laat maar iet weten: mail me ofzo en geef uw gsm nr om af te spreken. Dan neem ik een fietske mee naar m"n kot! Kunnen we ons amuseren!!!
Hope: dan laat ik wel iet weten;-)
Op BK Dual in Seraing werd ik 4e, want Kristof Lenssens was er ook nog!
Yoe!
Je moet zelf maar raden wie wie is: Ken de lange zwiekzwak/ Fre de Foxman, of Ken de Gt man/ Fre de troyleeman...
Oss hee? Ben ik nog nooit geweest, maar zou ik zeker eens moeten dan, als het niet voor de bmx is, dan wel voor de aldaar archeologisch aangetroffen omsluiting van de Swifterbant-cultuur (5800-4500BP- Neolithicum), waarover ik mijn Thesis schrijf (materiaalstudie van de Swifterbant site te Doel Deurganckdok)!
Waasmunster eh? Amai mijnen frak ik heb gezien hoe het ginder is veranderd "Dirk-stijl", maar of ik kwam en overwon (veni-vidi-ni vici!)?
Zane: da"s een standaart 44/16 verzet hoor (komt overeen met een 34/14 op 24" of 38/18 op 26" als ik me niet vergis), kranklengte 175mm is ook the usual. Ziet er goofy uit, maar tkan maar goed zijn voor de quadriceps...
Hydroman: als ge in de week ook komt streeten in Gent laat maar iet weten: mail me ofzo en geef uw gsm nr om af te spreken. Dan neem ik een fietske mee naar m"n kot! Kunnen we ons amuseren!!!
Hope: dan laat ik wel iet weten;-)
Op BK Dual in Seraing werd ik 4e, want Kristof Lenssens was er ook nog!
Yoe!
Fré de Foxman, right ::) ;D
euh... ::)
je weet "t wel
El Florio de troyleeman?
je weet "t wel

El Florio de troyleeman?

- King Zeus @ DirtE19
fre schreef:
"Dirk-stijl"
??? wordt er aan achterklap gedaan op DP ;D
Welke nummer is da van DJ shadow in da filmke van DESSEL ? tkwam ook zo opt einde van da Idun filmke Genesis, Need to know asap
-
King Zeus schreef:
[fre schreef:
"Dirk-stijl"
??? wordt er aan achterklap gedaan op DP ;D
het gaat hier wel over een andere dirk, een door 24 gesponserde dirk, en een van de bste dirters van belgië met 24"
Hennige Haarie,
Maor ne Kennie koerst op ne GT Power Series "box" of zien ik da verkeerd of wa? :P
@Fre.: Keersbergen lijkt wel ne bietje op Made... WUR.
Maor ne Kennie koerst op ne GT Power Series "box" of zien ik da verkeerd of wa? :P
@Fre.: Keersbergen lijkt wel ne bietje op Made... WUR.
heel nice maar nu heb ik nog altijd niet de titel van dat nummer van DJ shadow op dat filmke van Dessel
-
tis da malphie
-
Bike Geek schreef:
heel nice maar nu heb ik nog altijd niet de titel van dat nummer van DJ shadow op dat filmke van Dessel
ik hoorde geen dj shadow in dat filmpie hoor