Re:PS2 Game Downhill Dominations....
Moderator:Beheerders
SSX heb ook geen ene fuk met boarden te maken maar toch is het leuk om te spelen.
Das t mooie van een arcade type spel. Het hoeft niet realistisch te zijn want het gaat om de fun, niet om de simulatie.
Zolang je dus niets over gamen weet (en dat maak ik op uit je post want je vind de Xbox een vette console) kan je dus beter zelf gaan fietsen.
mvg
Das t mooie van een arcade type spel. Het hoeft niet realistisch te zijn want het gaat om de fun, niet om de simulatie.
Zolang je dus niets over gamen weet (en dat maak ik op uit je post want je vind de Xbox een vette console) kan je dus beter zelf gaan fietsen.
mvg
-
Er zijn tussen gamers menings verschillen.. je hoeft geen slechte gamer te zijn als je liever een realistisch spel speelt als een zoals ik het noem een "nep" spel.. neem nou een auto race game.. wat wil je liever auto"s die schraal rijden of die totaal niks toevoegen aan bestaande games...of een spel waarin de auto"s te mooi zijn ( wat een xbox aan kan pjg 2 ) en bovedien rijden zoals in het echt ? En als ik mag kiezen tussen me xbox of het bos... dan weet ik het wel ik stap op me fiets voor ik het weet... en ps2 is best leuk... maar xbox vind ik beter , het is een console die beter beeld kan produceren meer run geheugen heeft dus spellen leuker kan maken minder laad tijd heeft dus dit apparaat kan gewoon meer. en bij een ps2 vind ik het jammer dat er geen harde schijf in zit..... iedereen zijn keuzes dus... maar eigenlijk houden we allemaal van biken en daar gaat het om :P toch ?
Een X-box is zeker wel beter. De graphics zijn beter als ps2, allemaal waar, en daarom is het wel jammer dat dh dominations niet is voor xbox.
Want natuurlijk als het ff kan dan gaat iedereen biken, maar als je dan ff niet die mogelijkheid hebt, is het wel leuk om dan wel zo"n spel te spelen.
Maar gelukkig zijn er nog heel veel vette spellen die wel op xbox zijn, en ben ik daarom dan wel weer blij zo"n ding te hebben.
En in het echt biken is zoiezo veel beter.
Want natuurlijk als het ff kan dan gaat iedereen biken, maar als je dan ff niet die mogelijkheid hebt, is het wel leuk om dan wel zo"n spel te spelen.
Maar gelukkig zijn er nog heel veel vette spellen die wel op xbox zijn, en ben ik daarom dan wel weer blij zo"n ding te hebben.
En in het echt biken is zoiezo veel beter.

Uiteraard.
Ik ben zelf die hard Nintendo fan omdat daar gewoon de leukste spellen voor ontwikkeld worden. (naar mijn "bescheiden" mening)
Xbox heeft idd de beste hardware maar de controller is niet fijn en de spellen vind ik over het algemeen niet zo. Soul Caliber is op Nintendo qua speelaarheid veel beter terwijl de Cube op papier duidelijk onder doet voor de Box.
De motion engine van de PS2 was vooral in het begin heel moeilijk te programmeren door zijn dubbele processor maar laatste tijd worden de games steeds beter. Kijk maar naar de nieuwe Metal Gear bijv.
Uiteindelijk blijft het natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur dus beter gaan we allemaal fietsen ;D
Ik ben zelf die hard Nintendo fan omdat daar gewoon de leukste spellen voor ontwikkeld worden. (naar mijn "bescheiden" mening)
Xbox heeft idd de beste hardware maar de controller is niet fijn en de spellen vind ik over het algemeen niet zo. Soul Caliber is op Nintendo qua speelaarheid veel beter terwijl de Cube op papier duidelijk onder doet voor de Box.
De motion engine van de PS2 was vooral in het begin heel moeilijk te programmeren door zijn dubbele processor maar laatste tijd worden de games steeds beter. Kijk maar naar de nieuwe Metal Gear bijv.
Uiteindelijk blijft het natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur dus beter gaan we allemaal fietsen ;D
-
zo is het maar net allemaal die bike vies maken en dan weer lekker een uur boenen om em te laten blinken

Jaaaaaaaa... op een M1 in de lava duiken is inderdaad vet minder realistisch dan alle shoot-"em/beat"em/race, skate, bmx of snowboard, fantasy roleplaying weet-ik-het-allemaal-meuk-op-wat-voor-console-dan-ook ::). Flikker toch op man, gamen is per defenitie nep...
T schreef:
Flikker toch op man, gamen is per defenitie nep...
Swa?
Wel eens de demofimpjes van Half Life 2 gezien? Sim gespeeld! Realistisch genoeg!
Ruut schreef:
[T schreef:
Flikker toch op man, gamen is per defenitie nep...
Swa?
Wel eens de demofimpjes van Half Life 2 gezien? Sim gespeeld! Realistisch genoeg!
I asume you are pulling my legg...
http://games.gamespy.com/artwork/200306 ... 1_HL21.jpg
...heel erg uit het ware leven gegrepen.
"The Sims is good as a vent for anyone who harbors suppressed sadomasochistic urges."
;D
-
gamen is per defenitie nep...????
Speel dan ff Project Gotham racing 2 op de xbox..alle auto"s hebben de orginele stuureigen schappen en de levels zijn tot op elke baksteen zoals ze in het echt ook zijn...hmm
Speel dan ff Project Gotham racing 2 op de xbox..alle auto"s hebben de orginele stuureigen schappen en de levels zijn tot op elke baksteen zoals ze in het echt ook zijn...hmm
Dus? Het voelt dan toch niet alsof je echt in de auto zit of wel?
Cinder Cone schreef:
gamen is per defenitie nep...????
... al je beredeneringen ten spijt, if it ain"t real life, it"s FAKE! Hoe echt het er ook uitziet, een aantal truukies op DD zien er vaak ook waarheidsgetrouw uit qua uitgevoering, ware het niet voor die achterlijke airtime én ja dat sommige truukies écht bezopen zijn. Maar ja, het is wél slechts entertainment.
Gamen is escapisme ten top! Ik wil er niet mee zeggen dat het perse slecht is (opvoedkundig gezien kunnen we het daar nog eens over hebben), maar ga niet zeiken over een (fiets)spelletje dat niet overeenkomt met de werkelijkheid. Dat is werkelijk een ongelooflijke contradictie?
Orgineel sturend? I don"t buy it! Marketing!! En wat heb je eraan met je controlertje, als je verder toch het interieur niet kan voelen, ruiken en onderkotsen... heel realistisch en bijzonder orgineel...
Het is slechts entertainment.
-
als je het zo per defenitie neemt, heb je gelijk, maar voor een spel is het zeer realistisch... maar we komen toch altijd op het punt dat het toch leuke is om te gaan biken...

M"n hartslag slaat harder op hol bij een goed potje UT dan bij "n lekker robbertje XC"en! ::)
Maargoed, on topic?
Maargoed, on topic?