Re:Goed geluid onder de Dp"ers
Moderator:Beheerders
Als mountainbiker kots je natuurlijk op muziekstromingen ontstaan uit jeugdelijke tekortkomingen zoals: Trance, R&B en noem de ellende maar op. Om de waan van de geheel objectieve, maar toch wel degelijk gesponsoorde, Top161 achter ons te laten en ons van teksten als: Maar iedereen luistert het & Neen ik vond dat al leuk voordat het in de Top40 kwam; te distantiëren. Hier een topic voor gehoor-orgasmes.
Wie houdt er van welke MUZIEK (dat sluit al een hele boel stromingen uit...) en wie is er niet vies van een lekker weekendje Festival ?
Wie houdt er van welke MUZIEK (dat sluit al een hele boel stromingen uit...) en wie is er niet vies van een lekker weekendje Festival ?
Om zelf maar even de spits af te bijten. Mijn oren worden wakker van de zogenaamde Hard-Rock&Roll; denk aan Peter Pan Speedrock (f*cking master !!) en de meesterlijke gitaar-rifs van Incubus (23 Mei - AHOY, Rdam !! en ik heb kaarten...) verder: Silverchair, maar ook Hatebreed kan ik waarderen.
IK ben meer voor de rock en hiphop, hiphop gaat me voorkeur nog het meest na uit.
Rock: The Used, Korn, System off a down, Disturbed enz.
hiphop: 50 cent, wu-tang, Xecutioners, Starflam, Outcast, GZA, N.E.R.D. enz.
Mijn voorkeuren gaan naar rock/Hardhouse

-
Ik mountainbike al 16 jaar, heb ook jaren geluisterd naar de zogenaamde bijpassende muziek, maar ..................................... deze komt me de laatste jaren echt de strot uit. Nee dan luister ik liever naar tekortkomingen (om godmens ff te citeren). Alternative = out!! (bij mij althans.)
mijn voorkeur gaat uit naar de zoekfunctie van het forum... er zijn al meerdere topics hier over geweest...
graag daar doorgaan als het kan...
graag daar doorgaan als het kan...
Godmens schreef:
Als mountainbiker kots je natuurlijk op muziekstromingen ontstaan uit jeugdelijke tekortkomingen zoals: Trance, R&B en noem de ellende maar op. Om de waan van de geheel objectieve, maar toch wel degelijk gesponsoorde, Top161 achter ons te laten en ons van teksten als: Maar iedereen luistert het & Neen ik vond dat al leuk voordat het in de Top40 kwam; te distantiëren. Hier een topic voor gehoor-orgasmes.
Eindelijke een vernieuwende, inspirerende en innoverende geest in onze mountainbike subcultuur, welkom!
Ik vind ieder liedje leuk als je het maar op repeat zet....
Godmens schreef:
Goh jij vind jezelf wel heel wat he?
Lijkt mij dat mensen zelf wel uitmaken wat voor muziek ze mooi vinden. En mensen die zulke opvattingen hebben over andere muzieksoorten dan die zij zelf mooi vinden vind ik over het algemeen maar sukkels die zulke muziekstromingen niet mooi vinden, puur en alleen om het feit dat het wel stoer is om te zeggen dat je daar niet van houd.
En top40 muziek is tegenwoordig zo universeel dat alle muzieksoorten vertegenwoordigd zijn.
Je praat dus dikke poep.

Tuup J schreef:
IK ben meer voor de rock en hiphop, hiphop gaat me voorkeur nog het meest na uit.
ik snap niet waarom iedereen 50 cent als hip hop bestempeld, lijkt mij gewone lege r&b en zeker geen waardevolle hip hop, ik bedoel maar, in zijn liedjes rapt hij enkel over hoeveel vrouwen hij op een zaterdag avond gaat binnendoen, of alleszins binnen dat thema, al mag hij 9 keer neergeschoten zijn , het niveau van zijn huidig repertoire is lager dan laag, reteslecht gewoon
de andere hip hop groepen uit je lijst zijn wel chill
Dude© schreef:
Lijkt mij dat mensen zelf wel uitmaken wat voor muziek ze mooi vinden. En mensen die zulke opvattingen hebben over andere muzieksoorten dan die zij zelf mooi vinden vind ik over het algemeen maar sukkels die zulke muziekstromingen niet mooi vinden, puur en alleen om het feit dat het wel stoer is om te zeggen dat je daar niet van houd.
En top40 muziek is tegenwoordig zo universeel dat alle muzieksoorten vertegenwoordigd zijn.
Je praat dus dikke poep.![]()
idd, dat anti andere muziekstijlen gedrag mag er niet zijn, ieder luistert waar hij graag naar luistert en niemand mag daar commentaar op hebben
jouw stelling dat de top 40 alle stijlen omvat is wel niet correct, ik vind nog altijd geen black metal, death metal, hardcore metal of hard trance, hard house, of hardcore techno in die top 40, terwijl er toch heel wat mensen zijn die hiernaar luisteren, zeker bikers
ik hou zelf van hardcore metal zo nu en dan, maar dat zie ik nooit op TV
- King Zeus @ DirtE19
Maak je eigen muziek, BEATBOX!

Ik ben nogal weg van die gozer Gert Timmerman,en als het op instrumentaal aankomt gaat er niets boven een gezellig deuntje van niemand minder dan Klaus Wunderlich
Of een stukje Oberkrainer mag er ook altijd zijn.
Ik neem er nog 1[of2]

Of een stukje Oberkrainer mag er ook altijd zijn.
Ik neem er nog 1[of2]
Bike Geek schreef:
[Tuup J schreef:
ik snap niet waarom iedereen 50 cent als hip hop bestempeld, lijkt mij gewone lege r&b en zeker geen waardevolle hip hop, ik bedoel maar, in zijn liedjes rapt hij enkel over hoeveel vrouwen hij op een zaterdag avond gaat binnendoen, of alleszins binnen dat thema, al mag hij 9 keer neergeschoten zijn , het niveau van zijn huidig repertoire is lager dan laag, reteslecht gewoon
50 is wel degelijk HIPHOP. Dus als je rapt over hoeveel bitches je boned en hoe gangster je bent ben je geen hiphop? Whahaha dan kan iedereen er wel mee stoppen!
Heino, Denny christian(schlagers in Willingen mit Bockwurst), jantje smit, Dolly dots the rivival, Immer wieder Sontags, en verder al mijn tekort komingen ontstaan uit mijn jeugd, ja daar kots ik op als mountainbiker.
Man je doet je Nickname eer aan met zo`n topic, hou op. Sorry maar ik moest reageren. ???
Man je doet je Nickname eer aan met zo`n topic, hou op. Sorry maar ik moest reageren. ???
-
@Godmens: You talk straight up bullshit! Iedereen luistert naar wat hij of zij mooi vindt.
Ik? Queens of the stoneage, Audioslave, Muse, Incubus en uit de oude doos alles wat maar een beetje grungie is.
Ik? Queens of the stoneage, Audioslave, Muse, Incubus en uit de oude doos alles wat maar een beetje grungie is.
-
GABBERRRRRRRRRRRR!!!! Neophyte/Rotterdam Terror Corps/Endymium/promo/enz.
Fantastisch toch om te discussiëren over welke muziekstijl het beste of beter is.
Ik hou van muziek dat bepaalde emoties bij mij los maakt. Dat is bij iedereen zo, hoop ik. En dat is bij met verschillende muziekstijlen.
Waar ik een gruwelijke hekel aan heb is dat door de strot geduwde Marco Borsato-idols-drilled my chicks 2 times per day, alloy wheels are here to stay, smoke weed every day R&B en hiphop-538-en nu ook 3FM-Robby Williams repetoire. Ik moet daar de hele dag naar luisteren op mijn werk (538)
. Ik luister liever naar mp3 en internet radio tegenwoordig en vaak naar ID&T en de late uurtjes naar 3FM Db en BPM. Algemene voorkeur is rock en digitale muziek.
Mijn favorieten:
Tool
Perfect circle
Franz Ferdinand
Underworld
Air
Chemical Brothers
Incubus
Killing Joke
Placebo
Mellisa auf der maur
At The Drive Inn (en The Mars Volta)
The Strokes
Metallica
U2
The Prodigy
Lisa Miskovsky (ongehoord talent uit Zweden)
Radiohead
RATM
Massive Attack
Ik hou van muziek dat bepaalde emoties bij mij los maakt. Dat is bij iedereen zo, hoop ik. En dat is bij met verschillende muziekstijlen.
Waar ik een gruwelijke hekel aan heb is dat door de strot geduwde Marco Borsato-idols-drilled my chicks 2 times per day, alloy wheels are here to stay, smoke weed every day R&B en hiphop-538-en nu ook 3FM-Robby Williams repetoire. Ik moet daar de hele dag naar luisteren op mijn werk (538)

Mijn favorieten:
Tool
Perfect circle
Franz Ferdinand
Underworld
Air
Chemical Brothers
Incubus
Killing Joke
Placebo
Mellisa auf der maur
At The Drive Inn (en The Mars Volta)
The Strokes
Metallica
U2
The Prodigy
Lisa Miskovsky (ongehoord talent uit Zweden)
Radiohead
RATM
Massive Attack
Terrible_One schreef:
dat is gesproken
Alleen al om tegen jou in te gaan Godmens:
Rotterdam Terror corps
Danger hardcore team
jordan and baker: explode
en wat wil dat zeggen? dat ik nu minder goed fiets als jou?
dat ik geen echte mountainbiker kan zijn?
dat ik cliché ben?
mag ik eens weten wat ik volgens jou tekort ben gekomen in mijn jeugd?
ik vraag mij af wat jij te doen hebt in je leven om dit soort bullshit te komen vertellen... je zit hier zomaar andere "stromingen" even op een leuke wijze in de grond te boren... er zijn tig mensen die deze stromingen wel wat vinden
het lijkt me dat jij even pech hebt met je kortzichtige en egoïstische stelling.
Be en Nl zijn vrije landen: men luistert dus ook naar wat men wil, en men heeft recht op vrije meningsuiting.
Terrible_One schreef:
Zijn dat anabolen?
-
ik ben meer van de electronische shit, ambient en de hiphop:
saian supa crew
aphex twin/mike and rich
squarepusher
dj coldcut
dj shadow
dan the automator
deltron 3030
kid koala
radiohead
amon tobin
dj scruff
aux 88
handsome boy modeling school
a tribe called quest
swollen members
enz
enz
saian supa crew
aphex twin/mike and rich
squarepusher
dj coldcut
dj shadow
dan the automator
deltron 3030
kid koala
radiohead
amon tobin
dj scruff
aux 88
handsome boy modeling school
a tribe called quest
swollen members
enz
enz
Dude© schreef:
[Bike Geek schreef:
[Tuup J schreef:
50 is wel degelijk HIPHOP. Dus als je rapt over hoeveel bitches je boned en hoe gangster je bent ben je geen hiphop? Whahaha dan kan iedereen er wel mee stoppen!
kheb swollen members nog niet veel horen rappen over gebonede bitches
Ok, dan mag swollen memebers blijven. Dude heeft ergens wel gelijk, in principe is "t hip-hop, maar wel beroerd slecht übermainstream hip-hop, 100% gericht op verkoop. Het idiooste is nog dat ie nu massaal vergeleken wordt met 2pac, beetje beledigend als je "t mij vraagt.
Anyway, de A uit mijn playlist:
Aerosmith
Afu-ra
Alias
Alicia Keys
Amel Larrieux
Angie Stone
Anouk
Anticon
Artful Dodger
ATC
Atmosphere
Audio Bullys
Az Yet
Waarom jezelf beperken tot 1 stijl?
Anyway, de A uit mijn playlist:
Aerosmith
Afu-ra
Alias
Alicia Keys
Amel Larrieux
Angie Stone
Anouk
Anticon
Artful Dodger
ATC
Atmosphere
Audio Bullys
Az Yet
Waarom jezelf beperken tot 1 stijl?
-
ja swollen members isgoed, ook taking back sunday en fu manchu zijn mn favorieten
jack flash schreef:
ja swollen members isgoed, ook taking back sunday en fu manchu zijn mn favorieten
2pac had een boodschap, swollen members hebben dat ook
50 cent is de grootste lozer die ik ken en kan opkrassen met al zen fake r&b shit. we wanna hear real hip hop
Dude© schreef:
Je praat dus dikke poep.![]()
Hier komt wat discussie los; Ja ik vind mezelf heel wat, maar dat hoef ik tegenover mezelf niet meer te bewijzen laat staan tegenover iemand die aan de andere kant van Nederland achter z"n toetsenbord zit....
En ten 2e mensen die Top40 luisteren maken niet zelf uit wat ze luisteren.....dat is het hele punt van Top40 luisteren.....hapklare brokken en smullen maar hè.....