santos sds 02
Moderator:Beheerders
Heb dit frame voor een prikkie gezien, en nu wil ik graag weten is dit wat?
Re:santos sds 02
staat op markplaats idd
mag je er wel bijzeggen hoor
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=f ... n&ID=20961
das de foto
mag je er wel bijzeggen hoor

http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=f ... n&ID=20961
das de foto
met een deukje erin..
dat vind ik toch wel wat minder dan, in een alu frame.
Anyway, ik heb precies "tzelfde frame..
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=137807
(psylo is nie meer te koop)
Ik vind "t wel een lekker fietsje, maar heb ook niet veel vergelijkingsmateriaal ofzo dus zou niet weten of iet anders persé beter is.. Niet zwaar iig.
Verder is het de voorganger van de S4X, er zit weinig verschil in behalve dat de s4x van een beetje ander materiaal is. Deze van T7005 Alu staat erop dacht ik.

Anyway, ik heb precies "tzelfde frame..
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=137807
(psylo is nie meer te koop)
Ik vind "t wel een lekker fietsje, maar heb ook niet veel vergelijkingsmateriaal ofzo dus zou niet weten of iet anders persé beter is.. Niet zwaar iig.
Verder is het de voorganger van de S4X, er zit weinig verschil in behalve dat de s4x van een beetje ander materiaal is. Deze van T7005 Alu staat erop dacht ik.
kopen man, niet zeuren, al breek je het bakkie, wat dan nog
geen geld.

Ben vandaag even wezen kijken, het deukje viel mee en zit op een plek (zo"n 15 cm boven bracket) waar volgens mij het frame niet zal breken.Dus heb ik um maar meegenomen. Dan nu maar wachten op een cheap vorkie en dan ben ik er al zowat (heb hier nog wat liggen).
kijk we bedoelen maar, geen diesel, maar loodvrij alu dan maar ;D
Gaat verslavend werken, ik rij bijna nooit meer op mijn bighit maar meer op de harde Kona staart.
Gaat verslavend werken, ik rij bijna nooit meer op mijn bighit maar meer op de harde Kona staart.
Jo ik heb ook een Santos sds 02.
Ik vind het een heel sterk frame. Dus je hebt een goede keuze gemaakt.
Ik vind het een heel sterk frame. Dus je hebt een goede keuze gemaakt.

Dit is mijn santos.
mooi groen is niet lelijk :P
Fiets, heb jij "m al opgebouwd? en hoe is ie?
Fiets, heb jij "m al opgebouwd? en hoe is ie?
[center]Zo zag deze fiets er eerst uit.[/center]

Was dit topic uit het oog verloren. De fiets zit inelkaar, rijd lekker, beetje wennen maar dat komt wel goed , zit nu een manitou black in waar ik wat te zwaar voor ben dus die moet nog verwisseld worden. Zal vandaag een fotootje maken.
Nou ik ben momenteel bezig weer allemaal nieuwe onderdelen erop te zetten.
Daarvoor reed ik er wel op met hs33 remmen. Nu zitten er schijfremmen op. Ik wacht alleen nog op mijn wielen.
Ik heb dit frame ook overgekocht van iemand. En toen die nog niet van mij was was hij nog in een veel betere staat. Die foto die bart heeft ingezonden, zo was hij eerst.
Daarvoor reed ik er wel op met hs33 remmen. Nu zitten er schijfremmen op. Ik wacht alleen nog op mijn wielen.
Ik heb dit frame ook overgekocht van iemand. En toen die nog niet van mij was was hij nog in een veel betere staat. Die foto die bart heeft ingezonden, zo was hij eerst.
Eeey Slimmie en van het zomer hard bike
;D
;D
Hier bij ons op stadskanaal en in groningen en hopelijk ook in duitsland!!!
;D

Hier bij ons op stadskanaal en in groningen en hopelijk ook in duitsland!!!
-
Voor hoeveel personen is dat zadel??? ;D ;D
daFreakster schreef:
Voor hoeveel personen is dat zadel??? ;D ;D
Familie zadel

Ja, het is inderdaad een familiezadel :P :P
m"n santos nu met DJ3, D321 (achter heb ik al liggen moet alleen nog een schijfrem..) en schijfrem voor:
Zadel staat niet echt relaxed nu (is zoiezo een beetje te groot ::) maar dat is blijkbaar mode op sds"en
)
Mocht je nou denken hee dat is een mooi frame.. die zou ik wel willen kopen, dat kan :P er komt voor mij waarschijnlijk een freeride fully voor in de plaats waar ik ook een beetje afstanden mee kan fietsen.. Is deze toch echt te klein voor. Zie m"n profiel voor contact info.

Zadel staat niet echt relaxed nu (is zoiezo een beetje te groot ::) maar dat is blijkbaar mode op sds"en

Mocht je nou denken hee dat is een mooi frame.. die zou ik wel willen kopen, dat kan :P er komt voor mij waarschijnlijk een freeride fully voor in de plaats waar ik ook een beetje afstanden mee kan fietsen.. Is deze toch echt te klein voor. Zie m"n profiel voor contact info.
Hij is echt tof geworden.
Mijn fiets is nu ook klaar. Ik zal zo snel mogelijk een foto plaatsen.
Mijn fiets is nu ook klaar. Ik zal zo snel mogelijk een foto plaatsen.
Dit is Slimmie zijn nieuwe Bike
Meer foto"s of informatie hier over kun je vinden op Crazy-bikers.tk
www.crazy-bikers.tk
[center][/center]

Meer foto"s of informatie hier over kun je vinden op Crazy-bikers.tk
www.crazy-bikers.tk
[center][/center]